Hellareiden pastoritilanne

Anonyymi-ap

Renaulttihan otti hatkat, onko saatu uutta pastoria keräämään kolehteja?

36

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo on kiitos etukäteen satanen.

• Anonyymi

Tässäpä teille näkökenttään sattunut juttu muulta palstalta, eli siinäpä se olisi ollut Lieksaan oikein viimeiseen päälle kunnon pastori! 🤣
      "Häähä luottaa vaa Jumalaa! Entinen helluntailaissaarnaaja, erotettu seurakunnasta siivottomien tapojensa takia."
      =
      Hukkanenha oli mm. kierrelly rahankerruussa omin luvin, mutta joku mummo oli sitten älynny kyssyy että kenen luvalla oot tätä tekämässä. Siihen Hukkane vastas että Jeesuksen luvalla!
      Mummo oli jatkanu kyselyysä ja halunnu tietää mihi rahat käytetää ja mite ne jaetaan kerrääjän ja avustuskohteen kesken. Siihen Hukkane oli vastannu että "heitän rahat ilimaa ja mitkä häviää taivaalle, nii ne on Jeesukselle ja mitkä tippuu alas, niin ne otan ihe. https://keskustelu.suomi24.fi/t/11473680/viimolanquotkaatopaikkaquot

• Anonyymi

Hellarit on aivan tuuliajolla ilman pastoria! Kela voisi lähettää jonkun kuntoutuvan hommaan?

• Anonyymi

Aika moni helluntailainen kuin muukin uskovainen on yläpäästään välittömän remontin tarpeessa Suurella todennäköisyydellä onnistumiseen on heikot mahdollisuudet, kuten tältäkin palstalla on nähtävillä tietyn kirjoittajan kohdalla, mutta ainahan voi yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni helluntailainen kuin muukin uskovainen on yläpäästään välittömän remontin tarpeessa Suurella todennäköisyydellä onnistumiseen on heikot mahdollisuudet, kuten tältäkin palstalla on nähtävillä tietyn kirjoittajan kohdalla, mutta ainahan voi yrittää.

Ketä kirjoittajaa mahdat tarkoittaa? 🤔

• Anonyymi

Ilmottaudun hellareihin pastoriksi, kuntoutustuella 🙋‍♂️

• Anonyymi

Lupa myönnetty!
        t kelan pimut

• Anonyymi

Käyn hakemassa juoksukolehdit 👆

• Anonyymi

Vetäise ennen kolehdin keräämistä papin viitta päälle niin olet sitten kuin lepakkomies ja pääset kovempaan vauhtiin juostessa!

• Anonyymi

Hellarit on harhaoppi, on hyvä, että tämä harhaoppi kultti poistuu täältä.

• Anonyymi

Saanko minäkin poistua täältä?🙋‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko minäkin poistua täältä?🙋‍♂️

Et todellakaan saa!
        t kelan pimut

• Anonyymi

..on pipoa kiristävä tekopyhä uskonlahko, heippa vaan menkää jo.

• Anonyymi

Patrick Tiainen olisi juuri passeli tänne.

• Anonyymi

Vain perämies osaa saarnata perämiehille, joten Tiainen olisi mitä erinomaisin valinta lieksalaisten pastoriksi!

• Anonyymi

"Saanko minäkin poistua täältä?🙋‍♂️"

Saat vuoden 9e kuntouttavaa työharjoittelua.

• Anonyymi

Mitä joudun harjoittelemaan vuoden, tämä on peloittavaa! 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä joudun harjoittelemaan vuoden, tämä on peloittavaa! 😬

Älä huoli papin homma on helppo.

• Anonyymi

Olettepa te pahanilkisen oloisia ihmisiä siellä Lieksan korvessa. Onneksi en asu siellä.

• Anonyymi

Ilo on meidän puolellamme.

• Anonyymi

Haluamme Ladan 🙋‍♂️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen matkasaarnaaja Makkonen ja olen helluntaiseurakunnan uusi pastori !
      Katukaa syntienne tähden ja rukoilkaa että teistä myös irstaus poistuu !

• Anonyymi

Ensimmäinen toiveesi saattaisi olla mahdollisuuksien rajoissa toteutua, mutta kaikkinainen irstaus on lieksalaisiin juurtunut niin lähtemättömästi, ettei sen suhteen ole pienintäkään toivetta parannukseen! Jahve tulee rankaisemaan sen tähden heitä hirvittävän kauhistuttavalla tavalla!
        Näin sanoo Jahve, Kaikkivaltias Jumala, Pyhä, joka loi taivaat ja maan, jonka edessä Lieksa on kuin pölyhiukkanen tuulessa:
        Kuulkaa, te Lieksan asukkaat, te syvällä Pielisen rannalla asuvat, te, joiden sydämet ovat paatuneet ja sielut täynnä riettautta!
        Teidän syntinne ovat nousseet minun eteeni! Teidän irstautenne haju on saastuttanut minun pyhät ilmani. Te olette antaneet himoillenne vallan ja tehneet pilkkaa minun laeistani. Te olette uhranneet aikaanne turhuudelle ja ylistäneet maallista mahanne täyttämistä. Teidän pyhänne ovat teidän sipuliteemakkaroidenne rasvaiset padat, teidän ehtoollisenne on kiljunne vaahto, ja teidän temppelinne on kaljanhuuruinen kapakka!
        Ja nyt, minä kohotan käteni teitä vastaan, sanoo Jahve! Ja tämä on minun tuomioni, joka tulee teidän yllenne äkisti kuin rajuilma: Minä kiroan teidän lihanne! Minä lähetän tuhoisan ruttotaudin teidän sipuliteemakkaroidenne ylle. Niiden liha murenee tomuksi, sipulit muuttuvat karvaaksi sappinesteeksi, ja niiden mausteinen maku kääntyy suussanne suolavedeksi! Ei enää ikinä saa Lieksan kaupoista ostaa sitä rasvaista, lohdullista lohtua. Minä riistän teiltä teidän suuren epäjumalanne!
        Minä särjen teidän kiljuastianne! Teidän salaisissa, hämärissä varastoissanne, missä te olette pakanallisesti keitelleet tuota makeaa syntiä, minä vuodatan maahan sen käymiskelpoisen nesteen. Minä panen teidän sokerinne mätänemään, ja teidän hiivanne kuolee pois! Teidän suunne kuivuu janoon, mutta ainoastaan vettä, tavallista ja mautonta, te saatte juodaksenne. Kiljunne virta kuivuu pois! Minä teen teidän kaljastanne saastaista! Minä panen jokaisen tynnyrin ja jokaisen pullon sisällön muuttumaan lieteeksi. Vaikka te yrittäisitte juoda sitä, se maistuu teidän suussanne kuin etikka, kuin mätä oja. Ei enää koskaan saa Lieksan torilla tai Reunatiellä kohottaa maljaa syntiseen iloon! Minä otan pois teiltä teidän juopumuksenne lähteen! "Ja te itkette ja valitatte, te Lieksan tyttäret ja pojat! Te kaipaatte sipuliteemakkaran lohtua, kiljun makeutta ja kaljan humalaa. Mutta minä, Jahve, olen riistänyt ne teiltä, jotta te viimein kääntäisitte katseenne pois maallisesta turmeluksesta ja etsisitte minun kasvojani. Minä jätän teidät anelemaan minua vähäisimmänkin lohdutuksen tähden!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen toiveesi saattaisi olla mahdollisuuksien rajoissa toteutua, mutta kaikkinainen irstaus on lieksalaisiin juurtunut niin lähtemättömästi, ettei sen suhteen ole pienintäkään toivetta parannukseen! Jahve tulee rankaisemaan sen tähden heitä hirvittävän kauhistuttavalla tavalla!
        Näin sanoo Jahve, Kaikkivaltias Jumala, Pyhä, joka loi taivaat ja maan, jonka edessä Lieksa on kuin pölyhiukkanen tuulessa:
        Kuulkaa, te Lieksan asukkaat, te syvällä Pielisen rannalla asuvat, te, joiden sydämet ovat paatuneet ja sielut täynnä riettautta!
        Teidän syntinne ovat nousseet minun eteeni! Teidän irstautenne haju on saastuttanut minun pyhät ilmani. Te olette antaneet himoillenne vallan ja tehneet pilkkaa minun laeistani. Te olette uhranneet aikaanne turhuudelle ja ylistäneet maallista mahanne täyttämistä. Teidän pyhänne ovat teidän sipuliteemakkaroidenne rasvaiset padat, teidän ehtoollisenne on kiljunne vaahto, ja teidän temppelinne on kaljanhuuruinen kapakka!
        Ja nyt, minä kohotan käteni teitä vastaan, sanoo Jahve! Ja tämä on minun tuomioni, joka tulee teidän yllenne äkisti kuin rajuilma: Minä kiroan teidän lihanne! Minä lähetän tuhoisan ruttotaudin teidän sipuliteemakkaroidenne ylle. Niiden liha murenee tomuksi, sipulit muuttuvat karvaaksi sappinesteeksi, ja niiden mausteinen maku kääntyy suussanne suolavedeksi! Ei enää ikinä saa Lieksan kaupoista ostaa sitä rasvaista, lohdullista lohtua. Minä riistän teiltä teidän suuren epäjumalanne!
        Minä särjen teidän kiljuastianne! Teidän salaisissa, hämärissä varastoissanne, missä te olette pakanallisesti keitelleet tuota makeaa syntiä, minä vuodatan maahan sen käymiskelpoisen nesteen. Minä panen teidän sokerinne mätänemään, ja teidän hiivanne kuolee pois! Teidän suunne kuivuu janoon, mutta ainoastaan vettä, tavallista ja mautonta, te saatte juodaksenne. Kiljunne virta kuivuu pois! Minä teen teidän kaljastanne saastaista! Minä panen jokaisen tynnyrin ja jokaisen pullon sisällön muuttumaan lieteeksi. Vaikka te yrittäisitte juoda sitä, se maistuu teidän suussanne kuin etikka, kuin mätä oja. Ei enää koskaan saa Lieksan torilla tai Reunatiellä kohottaa maljaa syntiseen iloon! Minä otan pois teiltä teidän juopumuksenne lähteen! "Ja te itkette ja valitatte, te Lieksan tyttäret ja pojat! Te kaipaatte sipuliteemakkaran lohtua, kiljun makeutta ja kaljan humalaa. Mutta minä, Jahve, olen riistänyt ne teiltä, jotta te viimein kääntäisitte katseenne pois maallisesta turmeluksesta ja etsisitte minun kasvojani. Minä jätän teidät anelemaan minua vähäisimmänkin lohdutuksen tähden!"

Riistetäänkö meiltä pircca ja sipuliteemakkara? 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riistetäänkö meiltä pircca ja sipuliteemakkara? 😢

Kyllä siinä nyt niin käy, mutta itsehän olette Jahven kirouksen päällenne vetäneet irstaalla elämällänne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä nyt niin käy, mutta itsehän olette Jahven kirouksen päällenne vetäneet irstaalla elämällänne!

Vain hellareilta riistetään pircca ja sipuliteemakkara, mm. luterilaiset saa jatkaa niiden nautintaa entiseen malliin ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain hellareilta riistetään pircca ja sipuliteemakkara, mm. luterilaiset saa jatkaa niiden nautintaa entiseen malliin ☝️

Nyt tuli todella kiire kääntyä luterilaiseksi 🏃🏼‍♀️‍➡️😇

• Anonyymi

Uutta pastoria tuuraa matkasaarnaaja Makkonen joka myös saarnaa juoppotteluistaan ja uskoon tulostaan !
      Saarnoissaan hän sivaltaa raittiuden kirkkaalla säillä juoppoutta vastaan !

• Anonyymi

Kokemusasiantuntija siis. Älkää te juoko, vaikka viina olikin hyvälle. Muistan, kun kerrankin...

• Anonyymi

Audi triplaturbo king size marlboro on valittu uudeksi pastoriksi!

• Anonyymi

Öylätin päälle tuuheat sauhut!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Öylätin päälle tuuheat sauhut!

Öylätin päälle sipuliteemakkaraa ja sitten ehtoollismalja tyhjäksi kertakulauksella!

• Anonyymi

4H nuoret brutalisoi audin.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä uusi on tosi hyvä tyyppi, käykääs kuuntelemassa ja vasta sitten sanokaa pielipiteitä.

• Anonyymi
      UUSI

Tälläistä tapahtuu vielä nykyaikana. Ehkä noitaroviotkin kohta palavat. Onneksi saadaan uusi tori.

Syyttäjän mukaan mies on ollut johtoasemassa uskonnollisessa lahkossa, jonka jäseniin hänellä on ollut poikkeuksellista määräysvaltaa. Kyse on pienestä kristillisestä lahkosta.

Toukokuussa toinen pariskunta oli ollut syytetyn perheen luona kyläilemässä, kun talon ilmalämpöpumppu hajosi. Syyttäjän mukaan perheenisä tulistui ja alkoi syyttää tästä vierailevaa perheenisää. Syyttäjän mukaan mies väitti, että uhri on kironnut hänen ilmalämpöpumppunsa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      83
      8032
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6063
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      86
      5552
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5476
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4720
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      122
      2475
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      26
      2158
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1339
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1324
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1164
    Aihe