Mitä uutta luin äsken emeritusprofessorilta?
Länsi on hyvä ja Itä on paha?
Missä professori itse elää maan kartalla?
Hevonkusessako? Ja mitä opettaa?
Viranhaltija on aina perseennuolija.
Siksi koulutus on aina oikeistolainen.
Matti Isohanni on itse vanha mies, joka tietää paljon.
Vanha mies ei ole tyytyväinen toisiin vanhoihin miehiin.
Kyse voi olla psykologiasta, joka on huora itsessään.
Psykologian professorilta ei siten voi miehisyyttä odottaa.
Hän on kaikista isoin huorapää, sivistyneen painokkaasti.
Vanha hetero malli ei sovi psykologille mutta Lännen samansukupuolisuus on parempi.
Tarkoittaa, että Isohannin pitää vain jakaa persettä kenelle miehelle lupautuu
ja palvella perseellään Donald Trumpia ja Adolf Hitleriä.
Professorikin voi olla perseennuolija homo Oulusta
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi Isohanni iloinen, että miehet ovat vallassa.
Miksi kritisoida itseään, jos ei tahdo yhtä pahan akan näkevän vallassa ja nussia miestä perseeseen kuten on edistänytkin.
Mutta ongelma onkin vanhoissa miehissä, jotka ovat ajasta jäljessä.
Antavat vallan edelleen vain naisille kun eivät ymmärrä mitä sen jälkeen tapahtuu.- Anonyymi
Emeritusprofessori ei tajunnut, että antamalla kaiken vallan naisille, hän itse joutuu nussimaan miehiä, ei naisia, koska ämmät eivät pillua jaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151591Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778