Miksi tyytyä yhtään

Anonyymi-ap

Vähempään kuin siihen että jalat menevät alta ja sydän pakahtuu. Hymyilet aina kun häntä ajattelet

51

1198

12Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka saa noin tuntemaan?

• Anonyymi

Alat päästä jyvälle.

• Anonyymi

Eli siksikö se olisin ollut minä?

• Anonyymi

🐔

• Anonyymi

Tää on se juttu 😍😍

• Anonyymi

Sanoo ihminen joka pelkää rakkautta kuin ruttoa mutta etsii sitä kuin janoinen kulkija vettä Saharan dyyneillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo ihminen joka pelkää rakkautta kuin ruttoa mutta etsii sitä kuin janoinen kulkija vettä Saharan dyyneillä.

Ohi ❤️

• Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

En o koskaan ettiny kun töitä korkeintaan ja usko rakkauteen mulla on menny jo nuorena en tiedä nuoruudestani yhtään pari jotka olisivat olleet yhdessä rakkaudesta toisiinsa

• Anonyymi00043
        Anonyymi kirjoitti:

En o koskaan ettiny kun töitä korkeintaan ja usko rakkauteen mulla on menny jo nuorena en tiedä nuoruudestani yhtään pari jotka olisivat olleet yhdessä rakkaudesta toisiinsa

• Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

En o koskaan ettiny kun töitä korkeintaan ja usko rakkauteen mulla on menny jo nuorena en tiedä nuoruudestani yhtään pari jotka olisivat olleet yhdessä rakkaudesta toinen toisiinsa

• Anonyymi00045
        Anonyymi kirjoitti:

En o koskaan etsinyt muuta kuin töitä korkeintaan usko rakkauteen mulla meni jo nuorena en tiedä nuoruudestani yhtään paria jotka olisivat olleet yhdessä rakkaudesta toinen toiseensa

• Anonyymi

Ohi? Hymy kohta hyytyy mtäh. Minä ensin sinä silloin juhannuskokon loimutessa?

• Anonyymi

Ei tietenkään tarvitse tyytyä vähempään.

• Anonyymi

❤️ Ihanaa ja kamalaa. Vähän ärsyttävääkin, et jollain on muhun tällainen ote et musta tuntuu, et mä sulan lammikoksi katseesta. 🤪😒😍

• Anonyymi

Osuvasti sanottu, samoin sulan erään seurassa🥰

• Anonyymi

Seliseli

• Anonyymi

Juuri näin. Ja mullenon käynyt näin vihdoin ja on molemminpuolista🥰

• Anonyymi

Kun vaan erotat haaveet todellisuudesta. Sillä sinähän et toisen puolesta näitä asioita päätä

• Anonyymi

Kohta on hiihtokelit joten voit mennä hiihtämään jännityksen vuoksi vaikka hiihtokisoissa.

• Anonyymi

olisi kiva tuntea molemminpuolisesti paljon vielä tässä elämässä. täysi luottamus ja molemminpuolinen hyväksyminen sekä palava rakkaus. oikeasti ihana katsoa noita naisparejakin jotka puhaltavat arjessa yhteen hiileen ja ovat tiimi. tunne siitä että tietää että toiselle voi vähintään soittaa tuli mitä vaan eteen elämässä. ei mulla ole ollut semmoista parisuhdetta ikinä. olen ollut aina niin yksin ja tullut torjutuksi huolellisesti henkisellä tasolla. siksi tämäkin kaikki palstailu tapahtui. mulle ei sovi käytännön mies joka menee menojaan eikä puhu suoraan. en halua sitä mielummin olen sitten yksin. kaipaan ihmistä kaipaan läheisyyttä ja läsnäoloa.

• Anonyymi00018

Jos se toinen on varattu, perheenisä vielä. Sitten pitää tyytyä muuhun, vaikka tietää, että hän se on. Uusi vuosi, uusi rakkaus ehkä?

• Anonyymi00019

Ainahan sitä ajatella ja unelmoida saa, mutta joskus sitä joutuu tyytymään vain lähinnä siihen :)

• Anonyymi00020

Miksi? Varattu?

• Anonyymi00021

Se on just noin❤️ Jos tuota tunnetta ei tule edes suhteen alussa, niin on ajanhukkaa jatkaa, vuodet eivät sitä paremmaksi tee ja vähintäänkin toinen jatkaa etsintöjä…
      Mutta jos tuollainen tulee vastaan, siihen pitää pysähtyä ja panostaa täysillä! Näyttää toisellekin että tilanne on tärkeä, tärkein.
      Nimimerkillä sellainen, joka toipuu ristiriidasta kun koki tuota, toinenkin sanoi samaa, silti jatkuvasti kaikki muu ja muun hakeminen meni ohi😌

• Anonyymi00022

Olet rakastunut rakastumiseen. Todennäköisesti et koskaan tule rakastamaan.

• Anonyymi00024

Miksi nostat tätä hönö

• Anonyymi00025

Itse tyydyn vain siihen, että olen naisen mielestä kaikkein söpöin, ihanin, rakastettavin ja parhain mies hänelle koko maailmassa. Että hänelle kenen tahansa muun miehen kanssa oleminen olisi niin tylsää, ettei hän voi olla muiden kanssa.

• Anonyymi00026

No olet. Mutta eikö se ole vähän tylsää jos itse et tunne samoin?
        -nainen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No olet. Mutta eikö se ole vähän tylsää jos itse et tunne samoin?
        -nainen

Tuntisin noin eräästä. Minulle vain pitää sitoutuminen näyttää teoilla, että uskallan luottaa tunteeseen.
        -mies sivusta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tuntisin noin eräästä. Minulle vain pitää sitoutuminen näyttää teoilla, että uskallan luottaa tunteeseen.
        -mies sivusta

Miten sen voi näyttää? Millaisilla teoilla?
        -nainen

• Anonyymi00047

Seuraus että olet tyytynyt petät ennemmin tai myöhemmin kuvailemasi mukaan et tyydy vallitsevaan tilanteeseen vaan henkilöön jonka kanssa olet

• Anonyymi00029

Elämän aikana olen rakastunut palavasti vain yhteen henkilöön, enkä halua ketään muuta, vaikka en tätä voi saada. Mieluummin yksin kuin huonojen b-vaihtoehtojen kanssa.

• Anonyymi00032

Kaikki muut ovat huonoja vaihtoehtoja koska vain yhteen olet palavasti rakastunut?

Hitto että nauroin

• Anonyymi00034

Kaikki muut ovat huonoja vaihtoehtoja koska vain yhteen olet palavasti rakastunut?

Hitto että nauroin

• Anonyymi00037

Minäkin olen ollut rakastunut vain yhteen naiseen, joka tuntuu vieläkin maailman ihanimmalta, mutta tiedostan sen olevan vain tunne. Joskus vielä löytyy joku uusi rakkaus ja tämä entinen jää lämpimäksi muistoksi ensirakkaudesta. Kenellekään ei ole lopulta vain yhtä oikeaa. - täältä sivusta

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hitto että nauroin

Kyllä se noin joskus menee. Minäkään en ole rakastunut tosissani kuin yhteen tyyppiin elämäni aikana. Kaikki miehet jäävät hänelle kakkoseksi, ei sille mitään voi.

sivusta

• Anonyymi00048
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hitto että nauroin

On ne yleensä siinä kohti jos/kun itse on varma että rakastaa silloin menettää merkityksen se tuntee toista tai ei mu oppimalla tuntemaan rakkauden kohteensa saattaa kyseisenkin kaltainen rakkaus helposti kuolla eli siis pitää varautua pettymykseen jos seuraa pelkästään tunteitaan eikä itse ajattele järjellä

• Anonyymi00049
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hitto että nauroin

On ne yleensä siinä kohti jos/kun itse on varma että rakastaa silloin menettää merkityksen se tuntee toista tai ei mu oppimalla tuntemaan rakkauden kohteensa saattaa kyseisenkin kaltainen rakkaus helposti kuolla eli siis pitää varautua pettymykseen jos seuraa pelkästään tunteitaan eikä itse ajattele järjellä

• Anonyymi00030

Välillä kun mietin häntä, hymy saattaa karata aivan ihme paikoissa ja väärälläkin hetkellä 🙂 Kattovat että onpas siinä onnellinen ihminen. Tai hullu.

• Anonyymi00031

Koska se on ILLUUSIO

Jos tuohon luotat, VALITSET VÄÄRIN

• Anonyymi00035

Enemmän se on sellainen hyvä kemia ja keskusteluyhteys mitä haen. Muu tulee sitten niiden myötä.

• Anonyymi00036

Koska, joskus se menee niin, ettei ollutkaan sitä mitä luuli ja toivoi 💔💔

• Anonyymi00039

Oon ihan järkyttynyt mun kaivattu on kait muuttanut jonnekin ihan lähelle. 😳 Katsonut monta kertaa kaukaa ompa saman näköinen tänään tajusin se on hän. 😳 Ei tää voi olla totta.

• Anonyymi00052

Säikäytti?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Säikäytti?

Sitäkin onhan tässä monellaista tunnetta tullut.

• Anonyymi00040

Kyllä, mutta järki pitää säilyttää näissäkin asioissa. Nähdä se toinen sellaisena, mitä on. Ja hyväksyä tosiasia, on se mitä on.

• Anonyymi00041

Miksikä pitäisi tyytyä ei miksikään jos kun olet itse itsellesi selvittänyt syyn miksi/miten/minkä takia hän saa sinulta vietyä jalat alta ettet kuitenkaan tuntematta häntä häneen sekaannu saattaa sattua aivan tanasti jos onkin jotain muuta kuin olit ajatellut/kuvitellut jos se syy taas on ulkonäkö ni olet toivottavasti osannut varautua että varmasti satutat itseäsi ainakin

• Anonyymi00046

Ei se ulkonäkö mikään automaatio ole siihen, etteikö homma voisi toimia!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei se ulkonäkö mikään automaatio ole siihen, etteikö homma voisi toimia!

Sujuvasti ymmärsit väärin hieno homma eikö sinun aikana opetettu enään koulussa luetun ymmärtämistä

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sujuvasti ymmärsit väärin hieno homma eikö sinun aikana opetettu enään koulussa luetun ymmärtämistä

Sulle ei ainakaan ole opetettu välimerkkien käyttöä!
        "jos se syy taas on ulkonäkö ni olet toivottavasti osannut varautua että varmasti satutat itseäsi ainakin"
        Mitenköhän tämä enääN pitäisi ymmärtää?

• Anonyymi00054

Minä etsin myös rakkautta joka olisi oikein hyvä juttu. Joka auttaa myös surullisissakin elämän vastamäissä. Olkoon tämä alkuvuosi ainakin itselle rakkauden aikaa, tai sen löytämistä ja konkreettista elämistä. Olisin onnelinen jos hyvin pian löytäisin loppuelämäksi sellaista rakkautta.

Hyvää yötä kaikille todellisille etsijöille jotka haluavat oikeasti löytää ja kokea.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      71
      3644
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      53
      3306
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      70
      2682
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1348
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      304
      1278
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      16
      1189
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      106
      1064
    8. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1026
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      43
      1018
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe