Kun niin näytät tykkäävän
Pidätkö kasvoistani
60
881
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö, että katson kuvaasi ja zoomaan lähemmäs, että näen kasvot suurennettuna? Just niin hölmö mä oon. 😊
- Anonyymi
Mitä iloa saat siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä iloa saat siitä
Tykkään katsoa kauniita asioita. Ne saa olon tuntumaan hyväksi. Ja nää kasvot saa mun vatsassa perhoset liikkeelle. Ei meillä oo mahdollisuutta mihinkään muuhun tällä hetkellä ainakaan.
- Anonyymi
☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään katsoa kauniita asioita. Ne saa olon tuntumaan hyväksi. Ja nää kasvot saa mun vatsassa perhoset liikkeelle. Ei meillä oo mahdollisuutta mihinkään muuhun tällä hetkellä ainakaan.
Siis mun kasvot saa perhosia sun mahassa aikaan? No mitä hetkeä sä sitten odotat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun kasvot saa perhosia sun mahassa aikaan? No mitä hetkeä sä sitten odotat
Vastasin kuin kaivatulle. En tiedä, mistä hetkestä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät saa aikaan pyyhkivän aallon vatsassa, huh ☺️
- Anonyymi
Kiinni jäin, samaa tehny 🙈 Silittelin vielä sormellani ku oot niin söpö 🥹
- Anonyymi
Jaa oot näitä ns järkkärijätkiä🚩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät saa aikaan pyyhkivän aallon vatsassa, huh ☺️
Aivan ensimmäisenä nainen kiinnitin huomioni poikkeuksellisen kauniisiin silmiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ensimmäisenä nainen kiinnitin huomioni poikkeuksellisen kauniisiin silmiisi
Mä kiinnitin huomioni taas miehen poikkeuksellisen kauniisiin silmiin 💚🩵 on se muutenkin komea ...
- Anonyymi
Hauska kysymys!! Ihmisestä pidetään yleensä monin tavoin, mutta kasvojen luoma vetovoima aloittaa yleensä tutustumisriitit. Kasvoilta voi myös lukea onko ystävyydelle tai seurustelulle mahdollisuuksia. Ihmiset tykkäävät katsella sellaisen ihmisen kasvoja, jotka herättävät ihastuksen sekaisia tuntemuksia. Rakastuneet ihmiset usein koskettelevat tai suutelevat kasvoja joista pitävät, ja joihin katsellessa sydän kehoittaa näin toimimaan.
https://www.youtube.com/watch?v=CCpmzosRHMc&list=RDCCpmzosRHMc&start_radio=1 - Anonyymi
Rakastan hänen kasvojaan, kun olen erään seurassa, suorastaan huumaannun miltä hän näyttää ja kuulostaa. Ääni, olemus, kaikki, huokaus 🥰
- Anonyymi
Näetkö täällä jonkun katsovan kasvoja 🙄🫣
- Anonyymi
Huolestuttaa jos noin on.
- Anonyymi
Pidän kaikesta sinussa, ja enemmän 🤩☺️❤️
- Anonyymi
Tämä oli kivasti sanottu! ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli kivasti sanottu! ❤️
Niin oli. Harvoin niitä on täällä🥱
- Anonyymi
On tosi hyvät pidän meidän pojasta tulisi hyvin komea
- Anonyymi
Taas yksi kehujen pyytelijä.. 🙄
- Anonyymi
Paras ulkoinen asia hänessä! Hänellä on kauneimmat ja miellyttävimmät kasvot, jotka olen nähnyt. 😊
- Anonyymi
Mummiehellä on persoonalliset kasvot. Enempi ku tykkään niistä. Sen lisäksi kasvoista heijastuu koko persoona ja siihen oon ihan umpirakastunut. Pus pus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummiehellä on persoonalliset kasvot. Enempi ku tykkään niistä. Sen lisäksi kasvoista heijastuu koko persoona ja siihen oon ihan umpirakastunut. Pus pus.
😊😊
- Anonyymi
Rakastan niitäkin.voi kunpa saisin jo pussailla niitä.
- Anonyymi
Mä haluaisin, et kaivattu koskis mun kasvoja. Tykkään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin, et kaivattu koskis mun kasvoja. Tykkään siitä.
Haluaisin minä koskeakin niitä.
- Anonyymi
hän nainen on niiiiin luonnonkaunis ja se hymy valaisee mun mustan maailman heti. erittäin suloinen kassaneiti
naene sivusta
- Anonyymi
Juu. Kasvosi on kauneimmat juuri silloin kun olet hakannut päätä seinään koko yön tuomo <3
- Anonyymi
xoxo💋
- Anonyymi
No gyl, pakkohan se oli myöntää.
- Anonyymi
Olen hulluna hänen kasvoihin ja kaikkeen hänessä. Voisin katsella hänen kasvojaan koko päivän ja välillä vähän koskettaisin.
Sivusta.- Anonyymi
Minä myös voisin katsella ja hiplata erästä 24/7 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tätä ja tajusin, et ainoa, mitä mä hiplaan 24/7 on mun tabletti. Ei sen kuuluis niin mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tätä ja tajusin, et ainoa, mitä mä hiplaan 24/7 on mun tabletti. Ei sen kuuluis niin mennä.
Riippuvuus siirtyy samantien häneen kun koskeminen tulee mahdolliseksi 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä voisin erään M naisen kauniita kasvoja 24/7 hiplailla ja suukotella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuvuus siirtyy samantien häneen kun koskeminen tulee mahdolliseksi 🫠
Meinaatko? Mä mietin usein, et jos nähtäis ja ois samat tunteet molemmilla silloin, niin se ois sellasta rakkauden ilotulitusta, että miten mahtais pää pysyä mukana siinä kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko? Mä mietin usein, et jos nähtäis ja ois samat tunteet molemmilla silloin, niin se ois sellasta rakkauden ilotulitusta, että miten mahtais pää pysyä mukana siinä kaikessa.
Meillä tunne on molemminpuolista ❤️ Tiedetään molemmat että tulemme tuijottelemaan toisiamme. Kauan... 🫠
- Anonyymi
Pidän♥️
- Anonyymi
Haluaisin nuolla kasvojasi kuin koira.
- Anonyymi
Yyh
- Anonyymi
hae jo apua,sivusta
- Anonyymi
Eniten katson ihmisessä kasvoja ei muu kroppa niinkään kiinnosta.
- Anonyymi
Mä katson myös käsiä. Ja kyllä mua muukin kroppa kiinnostaa, mut kivat treenatut kädet on tosi ihanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä katson myös käsiä. Ja kyllä mua muukin kroppa kiinnostaa, mut kivat treenatut kädet on tosi ihanat.
No joo miehen kädet on kyllä kieltämättä 🔥 ja hartiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaivatulla on kivat jalat ja peppu. Ei sillä, et sillä ois merkitystä, mut kunhan kerroin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaivatulla on kivat jalat ja peppu. Ei sillä, et sillä ois merkitystä, mut kunhan kerroin.
Minkälaiset on kivat? Oletko uimahallissa nähnyt vai?
- Anonyymi
En, kun shortseissa. Kivat jalat on sellaiset lihaksikkaat, mut ei kuitenkaan liikaa. Mut kuitenkin silleen, et lihakset erottuu ja jalat on semmoset muodokkaat tai miten sen nyt selittäis. Peppu on sellanen kivan pyöreä, näkyy, että on sitäkin treenattu. Tai sitten istuu vaan ne shortsit täydellisesti ja muokkaa pyllyä, sekin kai on mahdollista nykyisin. Pitäisi päästä puristelemaan. 🥰
- Anonyymi
Hiukan pöhkö kirjoitus tämäkin. Mut kun kysyttiin, niin oli pakko vastata.
- Anonyymi
Kaunein päällä maan 😘☺️
- Anonyymi
Niitä on jo tuhansia jonossa. Kannattaako yrittää?
- Anonyymi
Mistä tiedät että mies pitää? Pidän kaivattuni kasvoista erittäin paljon. Ovat kauniit ja sirot. Pidän myös hänen pitkistä mustista hiuksista.
Toivottavasti hän on huomannut, että olen kiinnostunut hänestä. - Anonyymi
Pidän. Sitähän sä kysyit. Tuskin haittaa. Näin ei-niin-kauniina naisihmisenä tiedän, ettei rumia katsota. En uskonut sen pienen vilkuilun sinua haittaavan vaan päin vastoin.
- Anonyymi
Mmmmmm m🦋.
- Anonyymi
Se on kuules jo kaukana pelkästä tykkäämisestä, minä Rakastan kasvojasi.
- Anonyymi
Juu, pidän ja siksi suo maalaan.
- Anonyymi
En yleensä ikinä lommentoi kenenkään ulkonäköä, kun ei vaan ole ikinä ollut tarvetta johonkin näin typerään ja omaan ulkonäköön olen niin tyytyväinen etten edes kateuden vuoksi ole näin tehnyt.:))
Nyt kuitenkin laitan tähän naurettavaan ketjuun arvion erään naisen (kai se oli nainen) ulkonäöstä jonka näin kun kävin kaupassa. Hän käveli tien ylitse ja naisellisksi tarkoitetut sääret näytti jonkun bodarimiehen jaloilta. Pahaa teki katsoa ja kävelykin näytti kovin kankealta, ei sellaiselta naiselliselta, jota tältä naisoletetulta voisi odottaa.
Mikä ihme ihmisiin on mennyt kun oma sukupuoli ei enää kelpaa, vaan halutaan näyttää vastakkaiselta sellaiselta!?? Pahaa teki, vaikken tosiaan ole ulkonäkökeskeinen.- Anonyymi
Miksi joku menee pilaamaan sitä minkä luoja on luonut???? Sairasta!
- Anonyymi
Ehdin tuon hetken aikana miettimään hyvin paljon tai oikeastaan mielessäni välähteli ajatuksia.. Mitä sen työkaverit ajattelee kun se on tuommoinen mänsteri, mitä aiemmat ystävät ja perhe. Sen verran outo ilmestys tämä hlö oli. :-(
- Anonyymi
Minä pidän ikäisteni vanhempien miesten kasvoista! Eletty elämä näkyy niissä ja siksi pidän sellaisista kasvoista!
- Anonyymi
No lievästi sanoen hulluna hänen miehen kasvoihinsa. Elämäni täyttymys olisi niiden läheisyydessä oleskelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913168Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959103Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486148Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990