Kunto kestää niin sitten
Jos sulla vain
27
349
Vastaukset
- Anonyymi
Kestää, jos sulla vain paikat kestää näin isoa ja paksua?
- Anonyymi
Sitä en osaa sanoa
- Anonyymi
Lenkillekö syyssäähän?
- Anonyymi
Jos etsit pelkkää pano seuraa niin voit unohtaa minut
- Anonyymi
Ensi keväänä juokset kokomaratonin.
- Anonyymi
Siitä ei ole nyt kysymys.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut kavereista. Ja se kaverikin taitaa olla entinen kaveri.
- Anonyymi
Kaverit on ihan parasta elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit on ihan parasta elämässä.
Voisitko lopettaa. En ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko lopettaa. En ole kiinnostunut.
Se oli ihan yleinen kaikille, joten ei sulle pelkästään. En ole sinua häirinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ihan yleinen kaikille, joten ei sulle pelkästään. En ole sinua häirinnyt.
Enkä kaveriksi tahtonutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään. Haluat vaan panoseuraa ja mä en halua sinusta panoseuraa ja sen olen kyllä sinulle sanonut varmaan miljoona kertaa. Ilmeisesti ei mene perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sun kynnysmatto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään. Haluat vaan panoseuraa ja mä en halua sinusta panoseuraa ja sen olen kyllä sinulle sanonut varmaan miljoona kertaa. Ilmeisesti ei mene perille.
No voi kun kuvittelet minut joksikin ihan toiseksi ensiksikin olen nainen enkä ole ikinä halunnut mitään tuollaista seuraa joten nyt menee mielikuvitus ihan laukan puolelle. Toivottavasti tavoitat jonkun sen jolle tuon oikeasti tarkoitit sillä minä se en ainakaan ole, eikä hajuakaan kuka sinä mahdat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sun kynnysmatto.
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Joku kuvittelee juttelevansa täällä tyyliin äitinsä kanssa eikä ymmärrä että ollaan ihan randomeita kaikki. Antaa olla vaan rauhassa. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Mun kunto ei kestä oon jo vanhus.
- Anonyymi
Silloin on täysi oikeus jo levätä ja ottaa rauhassa.
- Anonyymi
Vähän täysipäisempi pitää olla. kiitos.
- Anonyymi
älähän nyt, sun pumppua ei kestä, ei kenenkään teidän...... se hyvä puoli kun tekee itse..... on että kunto kestää.... Teillä ei taida, kestää edes sairasluettelo.... ettekö ole huomannut kaikki tulee teille takaisin.... huonossa... rahassa... estossa... kurjuudessa.. väkivallassa... painostuksessa..... kaikessa..... me jotka hakkaa, muille ilman lupaa ja, sitähän teidän toiminta on, se tulee niille pahana..... ja niihin mistä ottavat.... ei auta että tekee johonkin jos ei tule mitään takaisin eikä ole lupaa ottakaa.... silloin se tulee aina huonona ja, kurjuudessa, teille. tännehän ei ole mitään tullut, kaikki rehellisiä työjuttuja... ja ei hakkaukset auttanut ei teitä niihin juttuhin halunnut..... Teillä olisi niitä omia jos viitsitte tehdä.... eikä se Seppo rahaa saa vaikka, kuinka auttaisi joitakin....
- Anonyymi
Mihin pitäisi kunton riittää?
- Anonyymi
🥩🥵
💪🎽🥊
🍆🩲
💦🧦- Anonyymi
Vitsikäs suhari, voi että on tyhmä pää.
- Anonyymi
eikä se tyyli sovi kuin maalle..... eikä oikeasti enää tännekään..... eikä muutkaan toiminnat..... pulassa ovat kaupungissa kun lähtee pois ne jotka kiskotaan.... eikä ole mitään takaisin antanut oikeille henkilöille. kun ne rehelliset työjutut ei ole saamista teiltä. ne jotka, tekee oikeasti ammattitaidolla ja itsellään töitä, kuten omalla tietoisuudella mistä sopimukset ja raha sovittu. ei näin....
- Anonyymi
se on niille elintason lasku, mitä estääkseen hakkaavat muita, ja vie samalla niiltä aitoa hyvää pois..... ja, tuo sairauksia ja huonoja juttuja. apua huutavat ja jatkavat samaan malliin.... antaisivat niille uudet uhrit.....
- Anonyymi
Ei minun kuntoni kestä, viranomaisluokituksen mukaan.
Hyvästi.
Terveisin.minä
Ei mitään hätää
https://m.youtube.com/watch?v=J1LF7itBndo - Anonyymi
Kenelle markkinoit itseäsi tälläkertaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude17914674Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11810402Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1069269Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k278729Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy558497Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496857Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1796445Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri305383Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1485312Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole412215