Halua enää mitään vakavampaa mun kanssa vaikka olisin vapaana?
Etkö siis
32
562
Vastaukset
- Anonyymi
Joten uusi päivä tuo uudet mahdollisuudet?
- Anonyymi
Totta kai haluan
- Anonyymi
Kysy häneltä muualla kuin täällä.
- Anonyymi
No totta h*lvetissä haluan!
- Anonyymi
En tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Meinaatko että nyt on 2. tai 3. vaihtoehdon aika, kun vapauduit?
- Anonyymi
Minä ainakin olen vapaa,ja hän myös. Tai en tiedä ollaanko🤣
- Anonyymi
Haluan 🥰
- Anonyymi
Tämä tuskin liittyy minuun, mutta näissä asioissa ottaisin yhteyttä suoraan kyseiseen henkilöön enkä kysyisi palstalla.
En ole kuullut kenenkään eronneen parisuhteestaan ja olisi hyvin harkinnan varaista, olisivatko aiemmat kokemukset korjattavissa. Vaatisi erittäin syväluotaavaa keskustelua ja luottamuksen rakentamista, jotta olisi mahdollista rakentaa vakaa suhde, jos kyse olisi vanhasta tutusta tai menneisyyden rakastajasta.- Anonyymi
Niinpä. Se taitaa olla vähän niin, ettei elämää voi taakse päin elää 🫤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Se taitaa olla vähän niin, ettei elämää voi taakse päin elää 🫤
Eipä juuri eikä kannatakaan. Viime viikkoina on tullut yhteydenottoja vuosien - jopa vuosikymmenten taksilta tutuilta, joiden kanssa en ole ollut tekemisissä aikoihin. Mikä lie heillä motiivina, mutta eivät he olleet rakkauksia tuolloin ja tuskin tulevaisuudessakaan. Yksi heistä oli jopa ystävän ex, joka heidän asuessaan avoliitossa yritti iskeä minua ja lupaili eroavansa ystävästäni, jos haluaisin seurustella hänen kanssaan. Kyseinen keskustelu loppui lyhyeen. En tarvitse moista lieroketta.
- Anonyymi
nimenomaan haluan vakavan suhteen. aiemmin toinen ei pystynyt sitoutumaan tai luulen että vapaa suhde olisi ollu parempi hänelle ei vaan sitä mulle ilmassu. toivottavasti ensi kerralla mun arviointi kyky ei mene taas aivan perseelleen ja löytäisin samankaltaisen joka haluaisi olla vaan kahdestaan mun kanssa. ilman että puoliskoni ahdistuu siitä. sillä syvä henkinen uskoutuminen on mulle kaikkein tärkein. minun ihminen. opeteltais toisiamme ja elämää yhdessä <3.
- Anonyymi
En sillä perusteella että joku on vapaa, vaan sillä miten hän kohtelee.
Ja mitkä arvot on. Se selviää useilla treffeillä. - Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Kovin yleistä tämä hyvän yön toivottelu, kun mielipide ei ole mieleen. Kasvotusten keskustelemalla saa huomattavasti kohdistetumman vastauksen, yleisellä tasolla jutustelun sijaan.
- Anonyymi
En tiennyt että olet vapaa. Enkä tiedä vieläkään
- Anonyymi
Miehen kanssa kyllä ❤️
- Anonyymi
En ottaisi yhteyttä henkilöön....
- Anonyymi
Hyvin hankala kysymys! Jos kyseessä olisi "vanha tuttu, rakastettu tai muu" vastaus saattaisi olla hyvin yksinkertainen KYLLÄ, mutta täysin tuntemattomalle tai toivomalleen ihastuksen kohteelle, vastaaminen tuntuisi epärehelliseltä tai ainakin vastuuttomalta. Rakkaus on kuitenkin isoin asia ihmisten elämässä ja siihen on pyrittävä suhtautumaan täydellä rehellisyydellä ja tunteella.
https://www.youtube.com/watch?v=LDbAEWetbW4&list=RDLDbAEWetbW4&start_radio=1 - Anonyymi
Ai tänään eroat ja luulet, että huomenna tulisin jälkiliukkaille? Ei käy.
- Anonyymi
Olen paljon miettinyt tätä. Et oisko se tunne voimakkaampaa kuin mun järki sekä onko meidän arvot liian kaukana toisistaan. Joutuisiko jotenkin tilanteeseen missä sotisin itseäni vastaan.
- Anonyymi
Haluaisin tutustua.
- Anonyymi
Haluaisin, mutta kyllä siinä joku aikaväli pitäisi ensin mennä erostasi.
- Anonyymi
Etkö ala laastariksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ala laastariksi
Ei pienintäkään mahdollisuutta.
- Anonyymi
Haluan.
- Anonyymi
Kuka kenen turha herättää turhaa toivoa ei roomaakaan rakennettu yhdessä yössä
https://youtube.com/shorts/k6Enr4YnVtU?si=zYtxP7j-8EtJFwpx
Vai mitä kuvittelitte - Anonyymi
Taidat liian syvällä feminismissä olla. Kestäisi pitkään palauttaa sinut oletusasetuksille. Kaunis vartalo ja kasvot ei riitä.
- Anonyymi
Haluan 🥰 sopivasti vakavaa pitää olla ja loput sit höpsöttelyä 😘☺️
- Anonyymi
Onko sulla seksileluja?
Senkin kyselijä.
T.hyvin, hyvin hyvin kehvamma, niin.
https://m.youtube.com/watch?v=MPHqqlIunqE- Anonyymi
Toki, dildo just sun kokoa. 😀
- Anonyymi
Vieläkö toimii pattereilla ⚡🦠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927200Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277119Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1196488Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975568Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t625540Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655265Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35234Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435148Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274646