Sinä olet kuin tähti,
joka loistaa yössäni.
Toivo, jota en uskalla täysin koskettaa.
Minä katson sinua ihaillen,
mutta käteni epäröivät.
En tiedä, miten astua lähemmäs
ilman,
että kompastun sanoihini.
Menneet haavat pitävät minua varuillaan,
niin kuin soturi, joka on nähnyt liikaa.
Siksi en avaa kaikkea kerralla,
vaikka sydän jo sykkii sinua kohti.
Sinussa näen kirkkauden,
joka saa minut unelmoimaan.
Mutta minä suojelen itseäni,
etten kadottaisi sinua
enkä itseäni.
Varovainen sydän
17
452
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan ihanaa tekstiä, mykistyin♥️
- Anonyymi
🥹 Kaunista...
- Anonyymi
👍💚💚
- Anonyymi
Kaunis teksti, varovaisesti lähestyy takastettuasi pikkuhiljaa…
- Anonyymi
⭐️❤️🔥
- Anonyymi
Aivan järjettömmien kipujen kautta uusiin. 🙏😐😋
- Anonyymi
Taas nämä tekoälyrunot alkaa...mun mielestä ihmisen itsensä kirjoittama ihan minkälainen vaan runo on aina parempi vaihtoehto. Vaikkei niin taidokas muka oliskaan mutta se ois täysin aitoa sitä jotain ihmistä. Nuo tekoälyhommat menee nykyään vähän yli jo.
- Anonyymi
Tää on yhteistyötä, team work hou know.
Äly, tunteet ja muut salaiset keinot yhdessä yhteen lyötynä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on yhteistyötä, team work hou know.
Äly, tunteet ja muut salaiset keinot yhdessä yhteen lyötynä.
ApEi se silti tekisi minuun vaikutusta kuin jos joku kirjoittaisi minulle ihan itse alusta loppuun omat sanansa tai vaikka laulun, johon ei ole mitään tekoälyä käytetty ja sehän ne tekee kun sanoo vaan jonkun aiheen ja tukisanoja. Mutta kukin tekee niin kuin haluaa. Tekoälyn vaan tunnistaa noista jutuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se silti tekisi minuun vaikutusta kuin jos joku kirjoittaisi minulle ihan itse alusta loppuun omat sanansa tai vaikka laulun, johon ei ole mitään tekoälyä käytetty ja sehän ne tekee kun sanoo vaan jonkun aiheen ja tukisanoja. Mutta kukin tekee niin kuin haluaa. Tekoälyn vaan tunnistaa noista jutuista.
Omatekemät taiteenmuodot ovat persoonallisempia eikä noin siloteltuja ja ns persoonattomia. Itsekin ehdottomasti täysin ilman tekoälyä puolella. 👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se silti tekisi minuun vaikutusta kuin jos joku kirjoittaisi minulle ihan itse alusta loppuun omat sanansa tai vaikka laulun, johon ei ole mitään tekoälyä käytetty ja sehän ne tekee kun sanoo vaan jonkun aiheen ja tukisanoja. Mutta kukin tekee niin kuin haluaa. Tekoälyn vaan tunnistaa noista jutuista.
Ei tuo tuotos ollut sanoista lähtöisin 🤭
Ap
- Anonyymi
Liikutuin... jos tämä kaivatultani en epäröisi hetkeäkään. Olen niin sinussa kuin takiaispallo...revi irti ja vielä jää piikkejä jotka ovat syvällä villapaidassasi ja hiuksissasi!
- Anonyymi
Pidin runostasi, kiitos! Mielestäni se kuvaa hyvin kaiken. Otan nyt tovin omaa tilaa ja aikaa pohtiakseni elämääni viimeviikonloppuisen jälkeen.
-kalliosi- - Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kauniita unia💫🍁💜
- Anonyymi
Hyvää yötä ja levollisia unikuvia hänelle, jolle lähetin äsken henkilökohtaisen tekstiviestin. Toivottavasti hän sai sen ja vastaa siihen...
- "se rauhankyyhkynen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1467841Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007310Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317202Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216828Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht26376Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t756374Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236084Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126002Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845380