Kaipauksesi kohteseen?
Miksi et ota yhteyttä?
138
1467
Vastaukset
- Anonyymi
Olenpahan ottanut
Ei sieltä juuri vastakaikua herunut- Anonyymi
Hyvää joulua! 🤣- - - - - - - - - - 🔫
🩸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩸Ei naurata tänään tuo😂
Mulla on mökötyspäivä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naurata tänään tuo😂
Mulla on mökötyspäiväAnteeksi rakas! Voisin voisin hipsutella, paijata, hieroa, kutittaa tai mitä vaan että piristyisit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🩸😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Sama tilanne minullakin. On turhauttavaa lähettää tekstareita, saamatta vastausta.
Kun en ole mikään tyrkky, vaan välitän ystävästäni aidosti ja vilpittömästi..... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi rakas! Voisin voisin hipsutella, paijata, hieroa, kutittaa tai mitä vaan että piristyisit.
Hieronta kelpaisi kyllä...❤️
- Anonyymi
Otin jo. En ota enää, koska on tyhmää toimia samoin ja odottaa eri lopputulosta.
- Anonyymi
Tämä…on hyvä antaa olla
- Anonyymi
Täällä kirjoittelu ei ainakaan paranna lopputulosta eikä muuta sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelu ei ainakaan paranna lopputulosta eikä muuta sitä.
Mitä sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä…on hyvä antaa olla
Oikein, kyllä meressä kaloja riittää, kun onget vaan vesille heittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikein, kyllä meressä kaloja riittää, kun onget vaan vesille heittää.
Huonoa on saalis ollut. Mädäntyneitä ja kieroon kasvaneita.
- Anonyymi
Se mitä häntä kohtaan tunnen, on niin kokonaisvaltaista että sitä ei oikein osaa toimia normaalisti. Vaikka jostain syystä nykyään kehon valtaa lähinnä vain se rakkaudentunne eikä niinkään jännitys yms.
- Anonyymi
Olen ottanut! 😍
Nyt on hänen vuoronsa! 😍- Anonyymi
Ja hiljaista on?
- Anonyymi
Kyllä hän varmasti vastaa🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hiljaista on?
Hän valmistelee vielä kirjoitelmaansa🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän varmasti vastaa🙂
Nyt ei puhuta vastauksesta! Se on tullut! 😍
Puhutaan seuraavasta yhteydenotosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan seuraavasta yhteydenotosta.Ookoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan seuraavasta yhteydenotosta.Hän nukkuu ei ollut hänen viesti tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hiljaista on?
Entäpä sulla itellä utelija? Sivusta höhö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä sulla itellä utelija? Sivusta höhö
Niijust ihme utelija…ärsyttäviä
- Anonyymi
Luulen hänellä olevan mies.
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedonväärti mutta jos tiedät että on suhteessa parempi antaa rauha.
- Anonyymi
Sinä puhua huono suomi
- Anonyymi
Kuka on sanonut etten ottaisi? Jos en uskalla viestillä, niin kasvotusten nähdään joka tapauksessa.
- Anonyymi
En tiedä nimeä, numeroa tai mitään muutakaan. Harvoin nähdään, joten vaikeaa tehdä tuttavuuttakaan. Tervehtimiseen se jää. Harmi.
- Anonyymi
en jaksa pettyä
- Anonyymi
Keskustelu on haastavaa ja halutaan elämässä eri asioita niin miksi minun pitäisi ottaa yhteyttä, kysynpähän vaan🤔
Jos toista kiinnostaa luulisi näyttävän puheilla ja teoilla. Sitä odotellessa🙏
Naiselta- Anonyymi
Haastava keskustelutyyli siis auvon tiellä palstasetä on? Hih
- AnonyymiUUSI
Älä odottele turhaan.
- Anonyymi
Ruskea raita housu
- Anonyymi
Hän kertoi seurustelevansa jonkun miehen kanssa. Ei ole syytä olettaa etteikö se olisi vieläkin käynnissä.
- Anonyymi
Miksi ottaisin ja miksi ottaisin mulla ole hänen yhteystietojaan sen enempää kuin hänelläkään minun näen häntä aina silloin tällöin josko hän sattuu olemaan työvuorossa
- Anonyymi
Ollaan samassa työpaikassa.
- AnonyymiUUSI
Onko naimisissa?
- Anonyymi
Ei ole naisen numeroa eikä luottoa että hän piittaisi minusta yhtään.
- Anonyymi
Ota ite jos on asiaa!
- Anonyymi
no koska en tiedä onko hän nainen suhteessa en tiedä hänestä juuri mitään muuta ko että on pommi
- Anonyymi
Tiedän vain paikkakunnan 😔
- Anonyymi
Eikä se ole sama kuin mulla. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se ole sama kuin mulla. :(
Mistä tiedät? Voi ollakin 🤭sano millä kirjaimella alkaa?
- Anonyymi
Älä tule minun paikkakunnalle. Se on minu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tule minun paikkakunnalle. Se on minu
Kierrän tunturin toisen kautta enkä ala mithään
T. aslak
- Anonyymi
Niin no täällähän kaikki on mahdollista. Oot mun aina! ❤️
- Anonyymi
Tiiän et oon bi aina tienny mutta kyllähän tää ny jännittää
- Anonyymi
Homoseksuaali olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaali olet.
No mitä siitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä siitä sitten?
Onko se joku ”hän” nyt sitten tämänkin sortin foobikko? Sivusta jaksaa jaksaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se joku ”hän” nyt sitten tämänkin sortin foobikko? Sivusta jaksaa jaksaa.
Olen lesbo, ei tarvitse jännittää😉
- Anonyymi
Monia syitä, esimerkiksi se että ei tunneta.
Laitoin DM.ää IG.ssä mutta, koska hippimuija niin ei tsekkaa koskaan IG.tään. Ja kuka tietää, ehkä ehti taas lähteä Intiaan tai jonnekkin.- Anonyymi
Sain kaverin kaverilta siellä seuraamispyynnön. Tuttu nimi mutta en muista häntä juurikaan. En ole hyväksynyt kun en ymmärtänyt miksi haluaa seurata. En kuitenkaan ole kiinnostunut niin mietin miksi hän lähestyi ja kannattaako hyväksyä. Ihan olen suomessa nyt pysyvästi.
- Anonyymi
Olen saanut ei toivotun olon
- Anonyymi
Koska hän on paitsi naimisissa, vieläpä perheellinen, emmekä ole edes edes hyvänpäiväntuttuja. Mitä ihmettä voisin sanoa?
"Tiedän ettei olla oltu vuosiin yhteydessä, eikä tunneta toisiamme, mutta minä ajattelen sinua silti. Haluaisitko ehkä sotkea omat perhekuviosi tämän minun sairaalloisen pakkomielteeni takia?"- Anonyymi
Jätä tuo jälkimmäinen virke pois! Ensimmäisen voit sanoa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt hyvä sanoa suoraan, eikä luottaa siihen että toinen osaa lukea rivien välistä ja ymmärtää, mistä on kyse.
- Anonyymi
Pitääkö olla noin dramaattinen?!?
Lähesty kevyellä small talkilla ja laita vähän huumoria sekaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt hyvä sanoa suoraan, eikä luottaa siihen että toinen osaa lukea rivien välistä ja ymmärtää, mistä on kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta luotat siihen että täällä sanominen riittää ja viesti menee oikealle henkilölle vaikkei hän ymmärrä suoraa viestiä jossa asiaa rivien välissä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Mutta luotat siihen että täällä sanominen riittää ja viesti menee oikealle henkilölle vaikkei hän ymmärrä suoraa viestiä jossa asiaa rivien välissä?Aloituksessa kysyttiin miksei laita suoraan viestiä, siihen vastasin.
"Mutta luotat siihen että täällä sanominen riittää ja viesti menee oikealle henkilölle"
Miten ihmeessä teit tällaisen päätelmän? Se olisi sitäpaitsi mahdotonta, koska se oikea henkilö ei ole täällä. Mä voin puhua täällä vaikka kuinka läpiä päähäni. 😁 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö olla noin dramaattinen?!?
Lähesty kevyellä small talkilla ja laita vähän huumoria sekaan.Mä en oikein osaa kuvitella sitä small talkkia, luulen että se lipsahtaisi aika äkkiä oudoksi, ainakin omalta puolelta. Koko asetelma on outo, ei kai haittaa että välillä juttelen niitä näitä säästä ja välillä yritän kömpelösti napata mattoa jalkojen alta. Siitä tulisi ehkä sellaiset 52 hauskaa kysymystä ja vekkulia vastausta.
- AnonyymiUUSI
Kuule, olen aikaisemmassa elämässä lähestynyt ihan vapaata ihmistä, joka lähenteli minua ensin ja sain silti pakit joten ei se mitään tarkoita, että onko vapaa vai varattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, olen aikaisemmassa elämässä lähestynyt ihan vapaata ihmistä, joka lähenteli minua ensin ja sain silti pakit joten ei se mitään tarkoita, että onko vapaa vai varattu.
Juu, olen minäkin havainnut että sopivilla erityisominaisuuksilla varustettu henkilö voi kyllä hyvinkin saada pakkeja niin vapailta kuin varatuiltakin, ja sukupuoleen katsomatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikein osaa kuvitella sitä small talkkia, luulen että se lipsahtaisi aika äkkiä oudoksi, ainakin omalta puolelta. Koko asetelma on outo, ei kai haittaa että välillä juttelen niitä näitä säästä ja välillä yritän kömpelösti napata mattoa jalkojen alta. Siitä tulisi ehkä sellaiset 52 hauskaa kysymystä ja vekkulia vastausta.
Ei se minua haittaa ollenkaan jos on outo tai kömpelö eikä minusta tuossa ole mitään outoa, että kompastuu mattoon, sattuu sitä paljon muillekin. Enkä minäkään ole täydellinen kuten huomaa! Kyllähän minäkin jännitän, äänestä kuulee. Olisin vaan todella onnellinen jos vain ottaisit yhteyttä. ihan sama mitä sanoo tai kirjoittaa, ei sillä niin väliä.
Ottavathan ihan täysin tuntemattomatkin yhteyttä. Kyllähän minäkin kompastuin kun tulin työhaastatteluun ja likaisilla housuilla sitten haastatteluun. Kompastuin ja mursin jalkani kun menin erääseen toiseen haastatteluun ja kolmannessa työhaastattelussa kompastuin omiin housun lahkeisiini. Eräässä haastattelussa piti riisua kengät ja minulla oli rikkinäiset sukat jalassa!
Näen päivittäin omassa, nykyisessä työssäni kömpelöitä ihmisiä (minä olen myös), hassuja tilanteita ja mitä oudoimpia kysymyksiä. Ihan arkipäivää minulle. Ja kun ihastun niin itse muutun ujommaksi myös☺️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se minua haittaa ollenkaan jos on outo tai kömpelö eikä minusta tuossa ole mitään outoa, että kompastuu mattoon, sattuu sitä paljon muillekin. Enkä minäkään ole täydellinen kuten huomaa! Kyllähän minäkin jännitän, äänestä kuulee. Olisin vaan todella onnellinen jos vain ottaisit yhteyttä. ihan sama mitä sanoo tai kirjoittaa, ei sillä niin väliä.
Ottavathan ihan täysin tuntemattomatkin yhteyttä. Kyllähän minäkin kompastuin kun tulin työhaastatteluun ja likaisilla housuilla sitten haastatteluun. Kompastuin ja mursin jalkani kun menin erääseen toiseen haastatteluun ja kolmannessa työhaastattelussa kompastuin omiin housun lahkeisiini. Eräässä haastattelussa piti riisua kengät ja minulla oli rikkinäiset sukat jalassa!
Näen päivittäin omassa, nykyisessä työssäni kömpelöitä ihmisiä (minä olen myös), hassuja tilanteita ja mitä oudoimpia kysymyksiä. Ihan arkipäivää minulle. Ja kun ihastun niin itse muutun ujommaksi myös☺️"Ottavathan ihan täysin tuntemattomatkin yhteyttä. "
Toki, mikähän mulla olis nyt saldo, onhan viime viikolla sain sähköpostia joltain Mikolta, joka sanoi ajatelleensa minua koko viikon - koska hänellä oli ihan mahtava lehtitarjous!
En tiedä, olisiko pitänyt vihjata Mikolle että siinä ei lehdet paljon paina, että pitäisi korottaa panoksia, kun mulla on Facebookissakin sentään tyrkyllä kissoja ja pandoja vapaa-ajallaa pelastava hämmästyttävän nuorekas kenraali, uskovainem jenkki, joka etsii äitiähahmoa monille orpolapsilleen ja kärsii vain tilapäisestä likviditeettiongelmasta.... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näen päivittäin omassa, nykyisessä työssäni kömpelöitä ihmisiä (minä olen myös), hassuja tilanteita ja mitä oudoimpia kysymyksiä. Ihan arkipäivää minulle. Ja kun ihastun niin itse muutun ujommaksi myös☺️...tuo oli hyvin hauska lukea, ja kuulostat ihastuttavalta ihmiseltä. Kauheaa kyllä että satutit jalkasi! Toivottavasti saat yhteyden sinne minne haluat.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
valas ui jo rantasn ja pintaan, pian pahimmat estäjät ja tämän järjestäjät kuolevat pois. oodi elämälle ja oikeudelle!
- Anonyymi
ne saastaiset elämä estäjät ja rahan estäjät ja muista, vieneet ovat kuolleet kohta. onnettomuudet vie. pian tämä on ohi ja meidän elämä palautuu ja päästään niistä viimein.
- Anonyymi
ne koti ja työhakkaajat ja rahan estäjät ovat pian kuolleet. alkaa raha ja elämä ja, rauha, palautumaan. ja ne lähtevät viimein pois kiduttamasta ja pilaamasta elämää. viimein se pollen porukka kuolee pois ja ne lutjat ja syöttöämmät myös. helvetin hyvä!
- Anonyymi
Kuinka ne naiset on palstasetä sinua kiduttaneet ja miten? Saatan vaikka innostua
- Anonyymi
niitä pahimpia kuolee 50 henkilöä, täällä helpottaa kaikki saman tien ja ovat poissa, estämästä ja pilaamasta kaikkea ja raha työ koti ja ja, elämä virtaa taas normaalisti ja tulee rahat takaisin kaikesta tästä. valas on jo piinassa ja rannassa, pian kuolevat. unet kertovat ja tämä painajainen karseine ihmisineen on pian ohi.
- Anonyymi
ja kurjuutta ja huonoa tulossa niille viime vuosista sen mukaan mitä vieneet ja, estäneet ja hakanneet muista. niillekin jotka ei kuole, ei kannata hakata, muista. ja nämä jotka syyttäneet syyttä kuolevat itse ja menettävät itse. ja kärsivät kunnolla.
- Anonyymi
nämä jotka hakanneet kun ei jostain ihmisestä pitänyt, ne ämmät ja äijät hakataan itse.
- Anonyymi
Sun mietekokoelmien perusteella oot palstaäijä aika pieni mies joka merkityksessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun mietekokoelmien perusteella oot palstaäijä aika pieni mies joka merkityksessä
Kyseessä kyllä taitaa olla oman mielenterveytensä kanssa kamppaileva nainen, jos tähän kaiken ja kaikkien "hakkaajaan" viittaat. Voin olla tietenkin väärässä, mutta epäilen.
- Anonyymi
niille oman suvin naisille tilattu jo turpaan ja, kaikkea inhottavaa, ja, estettä kaikkeen.
- Anonyymi
Kuka sankari se sulle gubbe tässä sadussa niit ämmii hakkailee? Senki hoitaa joku muu itikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sankari se sulle gubbe tässä sadussa niit ämmii hakkailee? Senki hoitaa joku muu itikka
Ja jos joku kiistää uhkaukset ja mustamaalaamisen hän ei varmaankaan itse sit kirjoittele semmoisia kun on puberteettinen kuohuntakohtaus tai muu päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos joku kiistää uhkaukset ja mustamaalaamisen hän ei varmaankaan itse sit kirjoittele semmoisia kun on puberteettinen kuohuntakohtaus tai muu päällä?
Verikoirat perässä esim- aika vähän joustovaraa tulkinnassa, poitsu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verikoirat perässä esim- aika vähän joustovaraa tulkinnassa, poitsu
Onko Ranskan-, Amerikan - vai Englanninbuldoggi? Että tietää suhtautua.
- Anonyymi
jokaiselle kaikkea ikävää karmana mukaan ja joka jutusta saatte turpaan ja pahaa mitä ootte tänne tehnyt. kaikki hakattu ja tilattu kaikki takaisin mitä ootte vienyt niille ämmille ja hyirile toivottavasti kituvat
- Anonyymi
ne ritarit ja tietyn tyyliset lähtee hautaan kohta ja ämmät nyljentää kunnolla. ottavat turpaan ja tilattu koko porukalle 5 eri suunnasta. katotaan miten selviävät. pohjoisen ämmille myös kunnolla turpaan
- Anonyymi
Etenkin pohjoisen ämmille fak juu?
- Anonyymi
susi kuoli jo, Emilia lähtee perässä. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁mut nostetaan kunnolla ja nyljentää ne äijät ja ämmät. papu ja sussu ovat kuolleet pian, Tuula palaa heivetissä. ja viime teoista hakataan niiden pennut myös, viilletty jo elämää on yhtä pitkälle ja, kaikkea karseaa. kerrotaan myöhemmin mitä kaikkea, mammat ja, paikat teki että sai teille jotain ja miten muut nyljettiin. maksavat purun pennut loppu elämänsä tekojanne ja saamisiaan. jokaisen perheeseen hakattu ja, eri tioten ritarien huorille 😥
- Anonyymi
Sää susiäijä ikäänku mestasit ittes? Mkay
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää susiäijä ikäänku mestasit ittes? Mkay
Se on kyllä nainen. Hullu, mutta nainen.
- Anonyymi
Odotan että nainen aloittaa.
- Anonyymi
Netissä on hyviä meemejä tämän päivän miehistä prinsessamekot päällä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos sellainen sytyttää sinut 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on vaan hyvä sinun pukea se mekko, niin naiset tietää paremmin, ketä välttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain juuri näin kyllä, mitä palstaäijän siis tulee, ei oo uomoa hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän siinäkin tiedossa ois sulle liikaa handlattavaa. Sivusta
- Anonyymi
Ei enää laiteta, ees viestiä.
- Anonyymi
Porukalla vai? Hyvähän se on stormata tms
- Anonyymi
siellä on Heidien, sekä eskari että talous, veitset omassa päässä ja lastensa myös.
- Anonyymi
talous Jenni, kuulin jo että potkut tuli, ja yt vie Tarua ja Johannaa myös. ei tuo teidän tyyli kannata mitenkään.....
- Anonyymi
Kaikki ämmit saa niinku fudut palstasetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ämmit saa niinku fudut palstasetä?
Varsinkin talousjenni
- Anonyymi
Täällä taas ns tällätään ja tingataan oletan näkemättä yhtäkään kommenttia. -T
- Anonyymi
se on niin hirveää se "hakkaaminen" että talousalalla tulee potkut jos ei itse siirry osa-aikseksi tai toisiin tehtäviin. itsellä ei ollut vajausta mutta se hakkaaminen tekee heikoksi.
- Anonyymi
Se olikin uittanut vanhan naisen reijissä meisseliään.
- Anonyymi
Ei pysty
- Anonyymi
Miksi et pysty? Mutta haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pysty? Mutta haluaisit?
Kuumottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuumottaa
ainahan se. Kerran se vain kirpaisee. Usko tai älä, mutta parempi se, kuin elää pitkään epätietoisuudessa ja huonolla tuurilla asiat menee todella solmuun, jos jättää roikkumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ainahan se. Kerran se vain kirpaisee. Usko tai älä, mutta parempi se, kuin elää pitkään epätietoisuudessa ja huonolla tuurilla asiat menee todella solmuun, jos jättää roikkumaan.
Mutta kun se ei mee hyvin kuitenkaan. Lopputulema on sama.
- Anonyymi
Vielä otan. Yhden kerran outoon aikaan, jollei sitten niin ei sitten.
- Anonyymi
ja myytävä vanhaa pois jotta voi ostaa kotiin sopivaa. Yrittäjät ja lasten kanssa osittainen etätyö, eli pakko riittää. molempiin. töihin ja kotiin. voi sinne ostaa myös käytettyä. ja kaikki ei sovi yhteen.
- AnonyymiUUSI
saanut kokeilla eri juttuja työjuttuihin. meillä on erikoisen ala 🙂
- AnonyymiUUSI
Muistelin hänen sanojansa ulkonäöstä ja vilkaisin itseäni peilistä. Ei minun olisi mitään järkeä lähestyä häntä.
- AnonyymiUUSI
ja sitten tarjoilut, välipalat ja ruokapuoli. se oikeasti maksaa se etätyö / yrittäjyyden etätyö.
- AnonyymiUUSI
voin antaa noihin kuluerotteluihin, mikä kuuluu mihinkin vähennyksiin ja mikä vain palkasta maksettaviin. ja miten kannattaa ostaa ja pitää jotain kirjaa /kuvakaappaus kalenterista että näkyy että on käytetty asuntoa eriasioihin.
- AnonyymiUUSI
Tilitarkasteltavat laskee lähtöliikenteen päivämäärätkin päin peetä, niin miten sitten? Jos onki jo alustavasti sovittu, että palautetaanko omistajalle vai menikö kaikki sittenkään mönkään kun lähtökuoppaaki jo kaiveskeltu. Ja tietoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tilitarkasteltavat laskee lähtöliikenteen päivämäärätkin päin peetä, niin miten sitten? Jos onki jo alustavasti sovittu, että palautetaanko omistajalle vai menikö kaikki sittenkään mönkään kun lähtökuoppaaki jo kaiveskeltu. Ja tietoja.
Sä oot sairas. Teillä etsivillä on liian pieni palkka, ei se muiden syy ole, turhaan minulle vittuilet. Ammatinvalintakysymys.
- AnonyymiUUSI
Ei ole nyt akuuttia asiaa niin en turhaa häiritse kaivattuani 🤭
- AnonyymiUUSI
Avaan sydämeni, avaan samalla myös haarniskani ja päästän rakkaani sisään ❤️
- AnonyymiUUSI
Mä olisin mielellään kuullut tällaisen avautumisen 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin mielellään kuullut tällaisen avautumisen 🤭
Et sä mitään minulle maksa, että kirjoitan tänne.
- AnonyymiUUSI
Parhaat naiset eivät metsästä miehiä, koskaan.
- AnonyymiUUSI
Metsästä? 😄 oletko kuullut rakkaudesta, se on eri asia kuin metsästys
- AnonyymiUUSI
Ne parhaat naiset saa kenet vaan, joten taistelevat siitä jonka itse haluavat. Alfamind mistä sinä et tiedä mitään.
- AnonyymiUUSI
Jos joku sanoo olevansa paras, niin kannattaa juosta ja lujaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku sanoo olevansa paras, niin kannattaa juosta ja lujaa.
Ätmi hiljaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne parhaat naiset saa kenet vaan, joten taistelevat siitä jonka itse haluavat. Alfamind mistä sinä et tiedä mitään.
Tuo, että pitää itseään parhaana naisena, kertoo jo oleellisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo, että pitää itseään parhaana naisena, kertoo jo oleellisen.
Parhaat naiset tietää arvonsa ja kannustavat muitakin naisia siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat naiset tietää arvonsa ja kannustavat muitakin naisia siihen
Parhaat naiset ei lähde politiikkaan tai valtiolle töihin.
- AnonyymiUUSI
Syy taitaa olla useimmilla se että ei usko ihastumisen olevan molemminpuolista. Niin ei halua pettyä.
- AnonyymiUUSI
Ego on rakkautta suurempaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ego on rakkautta suurempaa...
Tai on pessimistinen asenne ettei jotenkin luota elämään ja rakkauteen tai näkee itsensä riittämättömänä. Tai halua satuttaa.
- AnonyymiUUSI
Lähetin DM.n IG.ssä
- AnonyymiUUSI
Olen ottanutkin mutta hän ei vastaa 😭💔. Se särkee sydämeni.
- AnonyymiUUSI
En ole koko elämäni aikana kokenut kuin yksipuoleisia ihastumisia. En yritä enää.
- AnonyymiUUSI
Ei siitä mitään tulisi.
- AnonyymiUUSI
Ihan varmasti tulisi mies ❤️
- AnonyymiUUSI
Pelkkää vihaa jäljellä
- AnonyymiUUSI
Otin yhteyttä, ei vastannut. No ei voi mitään.
- AnonyymiUUSI
Jos olisi yhteystieto en olisi tässä tilanteessa❤️
Odottanut kaveripyyntöä faceen. Ja hän löytää puh nron myös fonectasta
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?907177Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277099Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1186320Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975428Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635245Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274625Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t34134Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193655