Suomalaisille ei työt kelpaa

Anonyymi-ap

Väitetään ettei suomalaisille työt kelpaa ja siksi tänne pitää tuoda ulkomaista työvoimaa. Nyt todisteet kuitenkin paljastavat että ulkomaista työvoimaa haluavat ovat hyväksikäyttäjiä. Suomalaista ei voi niin helposti huijata ja esim. jättää ilman palkkaa mutta ulkomaalaisen kohdalla tuo onnistuu.

10

209

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pyrkimys on kohti turvattomia kehitysmaa oloja, jolloin riisto ja hyväksikäyttö busines onnistuu -- ei ole sen kauniimpia poliittisia visioita !!

• Anonyymi

SDP:n mielestä tarvitsemme vuosittain 40000 hengen lisäyksen ulkomailta.

• Anonyymi

Nuo 40000 maahanmuuttajaa lisääntyvät.
        20 vuoden päästä he ovat 400000.
        40 vuoden päästä he ovat 4000000.
        60 vuoden päästä he ovat 40000000.
        80 vuoden päästä he ovat 400000000.
        Lapsemme tulevat kiittämään meitä, vähemmistönä entisessä omassa maassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo 40000 maahanmuuttajaa lisääntyvät.
        20 vuoden päästä he ovat 400000.
        40 vuoden päästä he ovat 4000000.
        60 vuoden päästä he ovat 40000000.
        80 vuoden päästä he ovat 400000000.
        Lapsemme tulevat kiittämään meitä, vähemmistönä entisessä omassa maassaan.

80 vuoden päästä ollaan eletty jo yli 70 vuotta Jeesuksen tuhatvuotisessa valtakunnassa. Siellä on asiat niin kuin niiden pitää olla.

• Anonyymi

Suomessa on ollut työvoimapula jo vuosikymmeniä. Uutiset paljastavat millaisesta työvoimasta on ollut pula. Tarvitaan halpatyövoimaa, sellaista jolle ei tarvitse maksaa ylityökorvauksia eikä aina edes palkkaa. Muita rasisteiksi haukkuvat, hävetkää.

• Anonyymi

Demarit haluaa Suomeen 40000 nettomaahanmuuton vuosittain. Siinä olisi heille hyväksikäytettäviä.

• Anonyymi

Talkooväellä tätä maata pyöritetään.

• Anonyymi

Orjatyövoiman käytöstä tulisi seurata ankarat rangaistukset myös pääurakoitsijalle. Muuten väärinkäytöksiä ei saada loppumaan.

• Anonyymi

Näitä on tullut ilmi vaikka kuin kauan , ilmeisesti ei ole halua laittaa asiaa kuntoon , joidenkin varpaillehan siinä astuttaisiin .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2259
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      166
      1494
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      60
      975
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. 93
      807
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      738
    Aihe