Tuli kurja olo

Anonyymi-ap

Kun tiedän, ettei sinulla ole hyvä olla. ❤️

76

1060

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai, luulin että nautit siitä?

• Anonyymi

Ohi, toivottavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, toivottavasti

Joo ei ollu multa🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei ollu multa🙄

Oletinkin näin.

• Anonyymi

Odotas kun kuolen niin saat nauttia ja naureskella oikein kunnolla.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Ehkä näin juuri nyt, mutta ehkä olet huomannut, olen aika sitkeä tyyppi. Vaikka koko maailma näyttäisi olevan minua vastaan, silti en lannistu ja ollen valmis yhteistyöhön siihen kykenevien ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Hän on sitkeä kyllä ❤️

Mutta silti ohi.

• Anonyymi

Jaa mulla ole koskaan varsinaisesti ollu edes pahaolo monesti on toki vituttanu jokin tai jotkin asiat mu vitutksen määräkin elämässä on melkolailla vakio et siihenkin on hyvä tottua milloin vituttaa mistäkin syystä siihenkin kun tottuu ni melko pitkälti ole kun tylsää silloi kun ei ole tarpeeksi tekemistä

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

Miten sä voit tietää ettei nää ole multa😍💜

• Anonyymi

Teillä on varmaan kaikilla tosi raskasta nyt.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

💜💜💜

• Anonyymi

On 😮‍💨 Ja sitte taas ei 🤣

• Anonyymi

Välillä on, välillä ei!

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Tiesimme että tämä joku päivä päättyy muttei kumpikaan tehnyt asialle mitään😔
      Paha olla molemmilla huonoissa suhteissa.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Uusi viikko, uusi mahdollisuus. Puhdas pöytä, tyhjä taulu. ❤️

• Anonyymi

Tyhjä kukkaro, puhdas pää mut tää on elämää, olispa sää ja mää ❤️

• Anonyymi

Näin juuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lanttu ei nyt leikkaa 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lanttu ei nyt leikkaa 🤭

Niin jos se leikkais sit olis kaikki täynnä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa. Onneksi on edes hyvä sää. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos se leikkais sit olis kaikki täynnä 🤔

😄

• Anonyymi

P*ntiinko se rikki viikonloppuna?Se kuka kehui eilen 4 h työstäneen.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Nyt se on saikulla

• Anonyymi

Minä en voi hyvin, anteeksi. 😭

• Anonyymi

Mulla on kaikki päin helvettiä ja ollut jo kauan, mutta en oleta että sua kiinnostais pätkän vertaa, koska et pidä mua minään ja se on ihan ymmärrettävää. En ole se prinssi uljas olen itseasiassa ihan helvetin kaukana siitä. Sä taas et oo aloittaja ja sä et mitä luultavimmin ole ikinä edes ollut koko palstalla ja jos olet, niin se ei oo liittynyt muhun millään tapaa. Varsinkaan millään hyvällä tapaa. Mutta se siitä. Vaikka kaikki näyttäisi päällisin puolin olevan ok, sitä se ei ole. Olen pelkkä ihmisraunio joka on lääkitty siihen kuntoon ettei paluuta entiseen enää taida olla.

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu.

Minua surettaa tuo, että on lääkitty 😥 Ei saisi lääkitä, kuin rakkauden lääkkeellä ihmistä. Tsemppiä sinne❣️

• Anonyymi

Tärkeän ihmisen pahasta olosta tulee kyllä paha mieli. Itsekin kamppailen yksinäisyyden kanssa ja elämässä on muutenkin vaikea hetki, niin tuntuu että toisten murheille tulee itkettyä useinkin. - sivulta mies

• Anonyymi

Se on herkkyyttä asettua toisen ihmisen asemaan ♡

• Anonyymi

En suostu enää olemaan varavaihtoehto.
      Kerran kerroin että antamisellani on aina takaraja joka voi tulla yllätyksenä. Nyt olemme siinä pisteessä. Kuljen määrätietoisesti kohti niitä haaveitani joista olen kertonut. Sinulla on mahdollisuus olla osa niitä jos niin toivot mutta en sido unelmiani sinun varaan enkä jää odottamaan.
      -turhautuneelta naiselta

• Anonyymi

Hän ei ole vara, eli ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole vara, eli ohi.

Niin hänkin sanoo. Kertoo ettei ole muita. Minun on sitä vaikea uskoa. Perjantai/lauantai olisi ollut merkityksellinen päivä minulle mutta hän päätti toimia toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hänkin sanoo. Kertoo ettei ole muita. Minun on sitä vaikea uskoa. Perjantai/lauantai olisi ollut merkityksellinen päivä minulle mutta hän päätti toimia toisin.

Millä tavalla toimia toisin? Mitä olitte sopineet? Tekikö oharit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla toimia toisin? Mitä olitte sopineet? Tekikö oharit?

Kyllä, teki oharit. Pidän hänen seurastaan mutta asetan nyt terveet rajat siihen miten minua tulisi kohdella.

• Anonyymi

Sen sijaan, että kommentoit joka vastaukseen "ohi", voisit antaa jonkun tunnisteen, jolla rajata näitä sulle turhia vastauksia pois 🙄🙄🙄

• Anonyymi

Minusta tuo on hyvä että ap laittaa että ohi niin se just rajaa pois monenlaisia tilanteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo on hyvä että ap laittaa että ohi niin se just rajaa pois monenlaisia tilanteita

Jos laittaisi tunnisteita, ei saisi turhia vastauksia kun vastaajat voi itse rajata itsensä pois pelistä! Nyt aloittaja tuhlaa omaa aikaansa ja muitten aikaa.

• Anonyymi

Lyödään vaikka vetoa, että aloittaja on nainen ja suurin osa sille vastanneista on myös naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyödään vaikka vetoa, että aloittaja on nainen ja suurin osa sille vastanneista on myös naisia.

No voihan hitsin hitsi, olinko ainoa mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan hitsin hitsi, olinko ainoa mies.

Ohi

• Anonyymi

Hyvä jos edes joku tietää. 💔

• Anonyymi

Aina tulee parempi olo kun ajattelen sinua ❤️🥹🫂

• Anonyymi

Miksi ei ole? Ai koska et tahdo nähdä mies?

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

Ohi

• Anonyymi

Kohta on. 🤩

• Anonyymi

Niga niga part never ragua from ur State Collab-Seein’

• Anonyymi

Lääkityksestä sitten apuu toivottavasti

• Anonyymi

Nyt kun pääsen eteenpäin alkaa olla itse asiassa todella hyvä olla.

• Anonyymi

Minulle ei vaikuta teidän tulevat ilonne, eikä pasha elämä teidän kanssa. palataan siis omaan hyvään elämään ilman teidän järjestelyjä ja kaikkea huonoa. Onpas sitä ollutkin ja tullut, muidenkin puolesta 😘🤢🥵 nyt odotan vain rahani ja tämä on selvä. elämä jatkuu taas hyvänä ja palautuu hyvään ja teidän paskajutuista päästään. ei tuu ikävä 😂

• Anonyymi

aika urpoa touhua, kun ette ole antanut mitään hyvää, ei teiltä tulisi mitään mikä tuntuisi hyvälle, eikä ole teihin tunteita. urpojen pyynnöt 😂

• Anonyymi

aika urpoa vedota niiden kärsimyksiin kun itte aiheuttanut niitä kohtuuttomasti tänne. aika karseaa vedota yhtään mihinkään tai kehenkään. ja kaikkea hakataan teille takaisin, eli mikään uhkaus ei toimi enää.

• Anonyymi

niin kuin sanoin maan päällä on rahansa paljonko voi pahuutta harjoittaa porukalla yhtä ihmistä kohtaan. ja, rajansa paljonko voi estää ihmisen elämää ja sabotoida sitä, työtä myös ja rahaa toki 😂🤯🧌

• Anonyymi

Joo, mä en tiedä mitä tekis 💔

• Anonyymi

Siinä olet tavallaan oikeassa. Mulla on itse kehitetty ongelma. Olen onneton, koska joudun piilottamaan ihastumiseni sinulta, enkä osaa teeskennellä vaan se on luonnottoman vaikeaa minulle. Teen sen, jottei sinulle tulisi kiusaantunut olo, kun kerran työympyröissä nähdään. Se vain, että nyt olen itse surullinen ja joudun esittämään totista, mikä vie ilon omasta työstäni. Ehkä pyydän siirtoa kauemmas sinusta?

• Anonyymi

se on kamalaa se jos ei osaa suutsnnavsta ja puhua asioistaan. niitä on turha kostaa jos ei muut tiedä. eikä tyylini muutu yhtään mihinkään tämänkään jälkeen. ja tuntuu ihmiset hymyilevän silti 😍lähes kaikki...

• Anonyymi

yllättyneet pariksi jonoon=^>

• Anonyymi

Miksi, sitten teet näin?

• Anonyymi

Tuliko tästä sinulle huono olo? 😟

• Anonyymi

No voi hsrmi
      Sivusta

• Anonyymi

Hyvä on olo, senkun paranee vaan, kiitos sinulle, kohta ollaan iskussa ns.

• Anonyymi

Puhutaanko me nyt meistä?

• Anonyymi

Mistä tiiät sen 🤔😧 susta saan kyllä voimaa, kiitos siitä ❤️🙏

• Anonyymi

Mäkin saan susta voimaa rakkaani 🙏❤️🪽

• Anonyymi

Mulla ainakin on ihan hyvä olla, joten ei koske minua.
      Minulla on muutakin kuin netti, joka ehkä auttaa. :))

• Anonyymi

Sama täällä rakkaani❤️

• Anonyymi

Annoit ymmärtää että rakastaisit... tiedätkö kuinka paljon harmia ja luottamusongelmia ihmisiin vedätyksesi on aiheuttanut mulle?

• Anonyymi

Mä luulin ettei sua edes kiinnosta mun kuulumiset ? En edelleenkään voi hyvin,viime viikolla taisin siitä sanoakin kun kysyit...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe