Koska hinta on minusta liian kallis. Eur10 hinnalla olisin lähtenyt mukaan, mutta nyt minusta kaikki riskit tulevasta hyvästä on ladattu uusille omistajille.
Veikkaan, että moni piensijoittaja osallistuu siinä toivossa, että kurssi nousee listautumisen jälkeen hetkellisesti ja diilistä voi tehdä pienen pikavoiton. Alkupäivinä kurssi varmaan hieman nousee, mutta parin viikon jälkeen ollee jo alle antitason, jos olen oikeassa.
Sinänsä firman konsepti vaikuttaa hyvältä ja se varmaan pärjää kohtuullisesti. Kyse ei ole siis heikosta firmasta vaan osakkeen liian kalliista hinnasta: kun ostohinta on liian korkea, ei sijoitus ole onnistunut.
Cityvaraston osakeanti, en osallistu
7
242
Vastaukset 7
- Anonyymi
"Yhtiön Cityvarasto Oyj liikevaihto oli 16,95 miljoonaa ja tilikauden tulos 409 tuhatta."
Makkaraperunat saa nakkikioskilta, mutta en silti haluaisi omistaa sitä nakkikioskia.- Anonyymi
Samoin on Postin kanssa.
- Anonyymi
Osakkeen kappalehinta ei ole se juttu vaan osakkeiden yhteen laakettu arvo. Vitosen osake ei välttämättä ole halpa tai satasen kallis.
- Anonyymi
Pörssistartti ainakin lässähti! Oli liian kallis.
- Anonyymi
Oikea hinta olisi ollut 5,95 € tulevaan tulokseen ja nykyiseen fundamentiin nähden.
En osallistunut siksi, koska laskua on reilusti odotettavissa. - Anonyymi
En osallistunut, en osta pörssistä CV
(Minulla on 20% salkkuryhmässä kiinteistöjä hoiva- alalta. Rahastona)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52950
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106903Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16818Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4771- 71663
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 56566
- 70546
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24520