Oletteko koskaan kokeneet sellaista, että kaivattusi läsnäolossa on joku toinen ihminen, näin sivusta vaan.
Ikävää sekin
20
264
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo!
- AnonyymiUUSI
Lopeta heti
- AnonyymiUUSI
Älä lopeta, tää jotenkin "koskettaa" mua ;-)
- AnonyymiUUSI
Eihän se nyt voi ketään haitata, jos aina on yksi vosu kainalossa ja pussailemassa ym.
- AnonyymiUUSI
Mulla on todella outo ja vähän samanksltainen tilanne mutta niin päin että olen nainen ja aina kun ajattelen yhtä miestä erään toisen naisen energia yrittää ns.pyrkiä lävitseni kuin se energia olisi häneltä eikä minulta. Tulee todella vastenmielinen olo. Se nainen tuli väliimme saadessaan pakkomielteen miehestä.
- AnonyymiUUSI
Tietääkö mies sinusta tai lääkärisi?
- AnonyymiUUSI
Siinnä taisi olla yhdistyny demarri jo.
- AnonyymiUUSI
Ei väliä vaikka olisi. Tunteva rakkaus on siitä kummallista ettei sitä pysty horjuttamaan... Tiedätkö millaista se on? 🥰
- AnonyymiUUSI
Kirjoitatko nyt ihan itsestäsi vai toisen puolesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitatko nyt ihan itsestäsi vai toisen puolesta?
Se tuskin sekään kuuluu sulle🤮
- AnonyymiUUSI
kyllä vaan ja, muutkin.
- AnonyymiUUSI
osa hyvänä ja osa huonona, ei ne kaikki hyviä ole tai kaivattuja. osa tekee vaan pahaa ja kiusaa..... ja sitä saavat sitten itse ja vaikka jos kostavat väärälle saavat sitäkin takaisin. näin sinut kyllä, lähdit pois aina kun ryhdyin halaamaan ja muuta... ja toinen joka oli hänessä, exän ystävä rakastui minuun, ei tuntenut edes huonoa omaatuntoa teidän juttujen jälkern. inhottsvinta oli tuntea teidät itsessä. olette hyvin pahoja mutta haluatte tuntea olevanne kaunis, pieni ja herkkä. mutta hyvää ei teistä saa ja miehenne ovat siten myös pahoja. se teissä pareissa menee pieleen, ette auta sitä miestä vaan haluatte olla prinsessa ja saada asioita. voi toki miehetkin rauhoittaa, yliset. itse olen kohdannut elämässäni 2 kpl, jotka siis kykenevät rakastamaan ja olemaan hyvä. Toinen heistä on kuollut. entisessä elämässä lähinnä pidin erästä. hyvänä ja hän toi minuun paljon omia vahvuuksiaan. Mutta nämä teidän suhteet, vaatimukset ym. ovat ihan järkyttäviä. ei ne ole suhteita, ne on valtataistelua.
- AnonyymiUUSI
sinun vaikutus A nainen miehissä on karsea, sen sijaan että he olisivat tasapainoisia ja rakastaisi ne ehjäksi. teet niistä pahoja, udutst ne tekemään pahaa ja etsit ihmistä joka toisi sinulle hyvää. Olet hyvin paha nainen näin sinusta kuvia nuorena, tongin aina exäni vanhoja kuvia, et näyttänyt niissä vielä pahalta, mutta hemmoteltu pikkutyttö. vielä silloin normaali. kaipaat huomiota, hyvää, hemmottelua, imaryelua, elät niistä. Olet kuin se Emilia, mutta eri tavoin. eri yhteiskuntaluokkaa. en minäkään niitä miehiä halua, en ole juuri nyt sen parempi. kiitos teidän puuhien.
- AnonyymiUUSI
Kuka sut päästi tietokoneella? HOITAJAAAA!
- AnonyymiUUSI
samaan kaliberiin kuuluu Hannah ja Papu, niistä hyväsydäsempi on se Hannah vaikka kostaa ja tekee kiusaa loukkaa ja haluaa aina kaikkea. tekee toki töitäkin mutta syö paljon. Sussu on täysin alinen vaikka jotkut siinä vaikuttaa. Syö kaikista eniten. Se Polle ja sen mamma on alisia, eli niissä on petollisuutta, itsekkyyttä kovuutta, väkivaltaa, ja suuttuessaan ovat väkivaltaisia. siksi en suhdetta siihen halunnut. petihommissa itsekkyys kertoo paljon, alistamisen halu ja, rajaton tyydytyksen hakeminen, ja jos on sairaalloista se menee vaan pahemmaksi. ja kyllähän niissä piireissä on kaikenlaista.
- AnonyymiUUSI
niin se vaan on. sattuu mutta niin se on. Jos mies haluaa kylmästi tyydytystä, ei osaa, rakastaa, ainakaan sinua. eikä se ikinä muutu. ja jos käyttää seksiä valtava se tuhoaa suhteen, eikä auta että paljastuu että oikeasti se oli naisen tietoisuus miehessä...... Tosi asioita. älkää muille naisille niitä kostako. tai syyttömille. ja jos nainen aina vaan hakee itselle kaikkea, eikä osaa ajatella elämää kerää vain, ei se osaa rakastaa tai on sairas.
- AnonyymiUUSI
väkivalta ei ole ikinä rakkautta. enkä ikinä usko että aliset pystyvät oikeasti täysin rakastamaan. Sama pätee tosi uskovaisiin. heillä on aina korkeampi mitä rakastavat eniten. voi olla hyvä ja uskoa Jumalaan tai paha ja uskoa saatana, tai toisin päin. mutta aina ääripäät ovat huonoksi elämälle, rakkaudelle ja ihmisyydelle. Me unohdamme usein olla ihmisiä ja rakastaa eniten sitä sitä puolisoa ja lapsia, vanhempia, sukua ja ystäviä. koska se on joskus liian vaikeaa. aina he eivät anna rakastaa yhtään itseään, laittaa omia rajoja, kunnioittaa mieltä omaa tahtoa ja kehoa itsemäärömisoikeuteen.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä kysymystä. Eli ilmeisesti en. 🙄
- AnonyymiUUSI
saanko kysyä miksi pitää estää minun rahoja, työtä ja elämää? Mikä siinä on se juttu? Kenenkään elämää en ole estänyt ja en halua elää kuten te, enkä halua tehdä kuten te joskus tai se polku mikä on teille määrätty ei ole tänne. miksi sitä on vaikea hyväksyä?
- AnonyymiUUSI
Minusta minun kaipaaja on itse hän joka on jostain syystä halunnut tulla niin läheiseksi minun kanssa, että minä tunnen hänet ja kaipaan häntä tuon vuoksi.
Kyllä minä tunnen, että joku on läsnä myös, mutta EI OLE NAINEN koska jos olis niin meidän yhteys olis katkennut.
Hänen pitää katkasta, koska hän on tämän aloittanutkin.
Minä otin sakset pois jotka laitoin…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420