Lieksassa pride ja kirkko pride ovat ihmisten puolella.
Homoseksuaalisuus
23
276
Vastaukset
- Anonyymi
Se on saatanan tie joka vie helvettiin.lukekaa Raamattua elkääkä vääristellä sitä.
- Anonyymi
No soi saatanan saatana! Luen mieluummin kyllä Aku Ankkaa.
- Anonyymi
Jauhakaa vain näitä pridejuttuja, väestö ei tykkää v 2050 mennessä puolet häipyneet muualle.
- Anonyymi
Vuonna 2050 on Lieksan tilanne todennäköisesti melko haastava. Goretexpylleröitä ja pyllerömummoja. Ei enää bemaripoikia. Invataksi tekee pari kierrosta päivässä. Somalilapset töytäävät pitkin raittia ja huitovat pylleröitä kepeillä perseelle. Ikääntyneet homot yrittävät löytää elämän tarkoitusta.
- Anonyymi
Kirkko järjestää metkatalolla pride iltamat kaukaa tulleille vieraille.
- Anonyymi
Hyvä Lieksa pridet!
- Anonyymi
Vitun hurrihomoaidsmälli
- Anonyymi
homous laitetaan tautiluokitukseen f13 ja rikoslakiin. Tv 1 suorana klo:14 55
- Anonyymi
Itse keksit koko jutun. Lieksa pride ja Lieksa kirkko pride menevät hyvin jykevästi eteenpäin.
- Anonyymi
Asiallista sekä asiantuntevaa keskustelua ja sanoisin jopa sivistynyttä 🤭
- Anonyymi
Lieksa on moderni ja avoin kaupunki jossa jokainen saa toteuttaa seksuaaliauutta omalla tavallaan
- Anonyymi
Sehän tässä heteroa just ihmetyttääkin.
- Anonyymi
Olen poikamies ja haluan Lieksaan homppeliksi 🧡
- Anonyymi
oon pannu pimua paljaalla pinppiin
- Anonyymi
Appiukko väittää olevani homppeli.
Olenko homppeli jos perhepiirissä vai touhuamme ?- Anonyymi
Ette ole appiukko jekuttaa kyllä perhepiirissä saa
- Anonyymi
3. Moos. 20:9-12 Homot ja avionrikkojat on tapettava.
Kor. 6:9-11 Homoseksuaalit ja naismaiset eivät pääse taivaaseen.
Kunhan tuo kaikki tulee Jahven korviin, niin hirwittäwän kauhistuttawa on lieksalaisten peämiesten kohtalo.😱- Anonyymi
Nykyaikainen kirkko tulkitsee asian toisin. Maallinenkin laki kieltää tappamisen. Ei pitäisi enää ottaa niin kirjaimellisesti raamatun kaltaista vanhaa heimotarina kirjaa.
- Anonyymi
Olen peräsmies ja laitan hunajaa purkkiin
Präät nyt lennetään - Anonyymi
vitun homot
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi 🤠
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935