1. Redditissä siellä ex miehes halvennus postauksissa ja muissa halvennus postauksissa postaillu "ihan sekoboltsi" juttui yms.
2. Discord nikkien takana halventanut minua jossain teinien servulla.
3. Instagram dmissä käyttäytynyt minua kohtaan manipuloivasti/psykoottisesti.
4. Kaksi vuotta sitten kuulin kuinka supisi salillakin jotain paskaa musta meidän ekassa kohtaamisessa.
Haluan tietää miksi hän inhoaa minua ja miksi hän pyrkii manipuloimaan sinua eroon musta🙄
Onko se sun paras kaveri käärme/meeduusa oikeasti halventaja
10
154
Vastaukset
- Anonyymi
Koska olet mun ex. Haluaa vain satuttaa manipuloida ja esiintyä että olisit ihan hulluna siihen käärmeeseen. Tyhmä se on. Mutta kun on nuori niin se on sen valtti. Otti oppia minulta. Sanoi että haluaa että mies ois hulluna häneen ja että sinulla ois pakkomielle häneenkin. Hän haluaa kaiken saman mitä minä sain. Ei muuta. Kun voittaa niin saa ikäänkuin sylkästyä minun päälle. Se on sen juttu ja identiteetti varkaus. Vei mun tunnaritkin. Sen veljien kaverit käy mun kotona. Huolto.
- Anonyymi
Hän ei edes käy noilla sivuilla mutta ehkä näyttelijä ja tykkää surffailla sivustoilta toiselle jos mukama noin.
- Anonyymi
Tuliko vastaan valekampanjat, joissa tarjotaan maksuttomia tuotteita ja palkintoja ja ei toivotut kalenterikutsut.
- Anonyymi
Vaihda vaan kaikki imp-salasanat ja tyhjennä kaikki evästeet selaimesta. Älä huoli liikaa, älä vaan lankea tuohon uudestaan.
- Anonyymi
Älä seuraa epäilyttävissä tai odottamattomissa viesteissä olevia linkkejä tai avaa tai tallenna niissä olevia liitteitä. Ei tule sitten pettymyksiä.
- Anonyymi
Moni käyttää edelleen salasanaa, joka on yhdistelmä omaa lempinimeä ja syntymäpäivää tai muuta yhtä ilmeistä. Ja kiinnostuneella stalkkerilla on aikaa arvailla ja lepattaa menemään eteenpäin.
- Anonyymi
Seurantasovelluksia, sähköpostin lukemista ja jne. Teknisesti kykenevä stalkkeri pystyy seuraamaan toista paljonkin, mutta jättää usein jälkiä.
- Anonyymi
Mene peilin eteen puhelimen kanssa ja jos puhelinta pitelevä hlö et ole sinä, siinä on hän.
Torjunta: Ota kaulin ja kopauta voimakkaasti puhelimen hallussapitäjää takaraivoon. - Anonyymi
En tiedä puhelimesta, mutta tyttäreni tietokone kaapattiin. Yhtäkkiä hiiri alkoi vain klikkailemaan omiaan, eikä tyttärelläni ollut enää mitään mahdollisuutta kontrolloida sitä, mitä koneella tapahtui. Virtanappula oli ainut, mikä reagoi mihinkään. Hän siis sammutti koneen. Sen jälkeen hän kertoi asiasta meille muille. Hetken pohdittuamme keksimme, että nettiyhteyden katkaiseminen olisi saanut tunkeutujan pois koneelta. Eli modeemista virrat pois (tai jos on puhelimen kautta se netti, niin puhelimesta nettiyhteys poikki, tai tarvittaessa virrat pois.
Jos epäilet .... vaihda kaikki mahdolliset salasanat (sähköpostit, sometilit, langaton netti ym. ym.)
Tietääkseni kai sitä ei huomaa mitenkään muuten kuin haitta, joka siitä seuraa. - Anonyymi
Sananlaskussakin mainitaan "joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa." Mutta myös sade voi langeta maahan tai kukapa ei muistaisi virttä ...... Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, on pimeä korpi ja kivinen tie ja usein se käytävä liukaskin lie. Jo lapsikin helposti langeta vois, jos käsi ei kädessä enkelin ois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15413535Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t749804Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h999172Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218159Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406783Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua724308Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy393407En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4011300