Koska mulla on ahdistusta ja pelkoa miehiä kohtaan. Miehet ovat myös aika sottaisia.
Enkä halua miestä siksikään
18
312
Vastaukset
- Anonyymi
Ei huvita pyykätä miehen jarruraitaisia kalsareita. 🥴🤮 Ap
- Anonyymi
Nii. En myöskään halua enää. Päätin etten enää anna ajatustakaan miehille muutakuin kaverina.
- Anonyymi
🦇🦇🦇🦇🦇
- Anonyymi
Miesten kakkapippeleistä saa vain pöpöjä omaan puhtaaseen alapäähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten kakkapippeleistä saa vain pöpöjä omaan puhtaaseen alapäähän.
Tuo on totta. Naisilla tulehdukset uusii usein miehen huonon hygienian takia.
- Anonyymi
Höpö, höpö . Itse pidän paikat puhtaana. Olen nähnyt tähän ikään, aika monta naisen asuntoa. Eipä ole aina ollut kehumista. Ei tämä ole mikään sukupuolijuttu. Molemmissa löytyy molempia tyyppejä
- Anonyymi
Höpö höpö vaan sinne, hyvin harva miehen asunto on siisti verrattuna naisen asuntoon, puhun siis sinkkumiehistä ja naisista, naimisissa oleviin ei päde, koska nainen sen kodin pitää siistinä ja viihtyisänä.
- Anonyymi
Eihän miestä tarvitse koko ajan sietää. Mies käy saunassa tai suihkussa ja varmistaa deorantit ja muut, siltä varalta jos nainen alkaa hiostamaan kysymyksillään.
- Anonyymi
Minua ei haittaa se että naiset ovat pelottavia. En minä tarvitse kuin yhden ja ainoan turvallisen ja kivan. Muita naisia minun ei tarvitse hyväksyä eikä kuulu päästää lähelleni. Muut saa olla pelottavia ja ahdistavia. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Et edes jalkoväliin ähkimään?
- Anonyymi
Miehet muuta teekään, kuin ähkivät.🤢
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Sinulla on ahdistusta ja pelkoa. On parempi, etteivät kaltaisesi lisäänykään. Hyvä että olet ymmärtänyt sen. Voit nyt elää elämäsi mukavasti loppuun. Voit myös lakata kirjoittelemasta tänne näitä avauksiasi. Me kaikki kiitämme.
- Anonyymi
Emmekä kiitä.
- Anonyymi
Mikähän pikkuprinsessa sä oot? Tiedätkö miten lapsia tehdään? Aika sottaista. Hitsi vieköön.
- Anonyymi
Olisin niin kiitollinen kun pyykkäisit kalsareitani 🥹
- Anonyymi
Minulla myös nuorempana. Nykyään joskus vihaa. Ei tietenkään häntä kohtaan. Palvon häntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15113467Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729761Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208106Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406773Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1496186Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243375Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy331674En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71194