joka ei räjähdä helposti?
Ootko sellainen hyvähermoinen
41
396
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aiemmin olin. Nyttemmin en.
- AnonyymiUUSI
En todellakaan. Kiihdyn nollasta tuhanteen sekunnissa. Niin hyvässä kuin pahassa. Mutta lepyn myös nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Olen. Ja muutenkin estynyt tunneilmaisuissani.
- AnonyymiUUSI
Valetta
- AnonyymiUUSI
Aika hyvä, mutta jos epäkohtia niin tulee kyllä sanottua suoraan.
- AnonyymiUUSI
Valetta
- AnonyymiUUSI
En hermostu kovin herkästi ja silloinkin kun hermostun pyrin olemaan rauhallinen.
- AnonyymiUUSI
Olen. Mulla on lehmän hermot. Kestän kyllä sinun kiukuttelut.
- AnonyymiUUSI
Ihan eläin kun sille päälle satun. Tän takia kun ei me voitas olla ihmisten edessä.
- AnonyymiUUSI
Yleensä. Riippuu asiasta ja henkilöstä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, aina. En tiedä mitä pitäisi tapahtua että menettäisin kontrollin. Ei ole vielä onnistunut kukaan niin suututtamaan.
- AnonyymiUUSI
Olen nykyään ennen en ollut
- AnonyymiUUSI
En tosiaankaan. Pikkuhiljaa opetellut kärsivällisyyttä, mutta aina eo kestä semmosta.
- AnonyymiUUSI
Kärsivällisyydestä ei ole kyse!!
- AnonyymiUUSI
olen, yleensä. joku muu ei näitä paineita kestä.... Ja jollekin ne on lasten leikkiä..... mutta yleensä olen. Minusta se on häpeällistä ja nöyryyttävää. itselle. muilla varmaan huuto kuuntele minua.
- AnonyymiUUSI
Eeeeen kyllä kovin 🤭 joissain asioissa kyllä.
- AnonyymiUUSI
En oikein tykkää sellasesta raivoomisesta ja huutamisesta. Suoraan voi sanoa asiallisestikin.
- AnonyymiUUSI
Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
- AnonyymiUUSI
Hallitsen tunteeni,vaikka välillä voi kiehua 🤣
- AnonyymiUUSI
Mulla on sellainen tunne että oharikiintiöni on nyt saavutettu ja turhautumiseni osoitti sen itselleni.
Tarvin omaa tilaa. - AnonyymiUUSI
ja kun rahaa tulee, en auta teistä ketään. Enkä tee yhtään hyvää tekoa teidän piireille.
- AnonyymiUUSI
Kiukuttelisin naiselle rauhanomaisesti. Öitä. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
mitä ootte laittanut saatte rahanne, mutta ostan lisänä kiusaa ja vähän karmaa ja kunnolla opetusta teille 😂😂😂😂😂😂😂😂saadaan kunnolla turpaan teille 😈🤫
- AnonyymiUUSI
Mä oon silkkaa dynamiittiä.
- AnonyymiUUSI
Vääristä syytöksistä ja selän takana suolaamisesta olen joskus menettänyt hermuset. Nykyään osaan kyllä hillitä itseni ja nauran vain moisille suolaajille.
- AnonyymiUUSI
En ole, räjähdän helposti, pystyn toki peittämään sen tarvittaessa. Yleensä paha mieli menee kuitenkin myös ohi, oli sitten mikä oli.
- AnonyymiUUSI
Minä olen sellainen, se pitää paikkansa!
- AnonyymiUUSI
Olen kylmähermoinen, mutta välillä alkanut tuntumaan että hermot pettää kun tilanne on mikä on. Minusta ei huomaa kun olen hiileenä, saatan sanoa että vttu että vtuttaa sillee, ettei kukaan kuule...
- AnonyymiUUSI
Kuulema ärsyttävän rauhallinen tiettyyn pisteeseen, sitten kääntyy kaikki kivet ja kovaa.
- AnonyymiUUSI
Ei, kyllä mä räjähdän niin, että peräpää vilkuttaa ja käännyn vielä hölmistyneenä kameraan päin katsomaan.
- AnonyymiUUSI
No sus siunakhon!
- AnonyymiUUSI
Onko mahdollista kokeilla tissejä?
- AnonyymiUUSI
Luonnetta kuvailtu joskus lampaankääpäksi sieniseurassa, hiljainen hössöttäjä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Olen joskus impulsiivinen mutta en räjähtele. Tiedän olevani vain ihminen ja tekeväni virheitä, itsekin, joten en suutu virheistä. Jos taas joku loukkaa tahallisesti, tulen surulliseksi ja ehkä välttelen.
- AnonyymiUUSI
Olen. Mutta sekin on asia mitä voi opetella. Monta kertaa tekee mieli räjähtää tai potkaista sitä kiveä kuvainnollisesti, mutta kun vaan malttaa mielensä. Enkä tarkoita mitään patoutunutta raivoa vaan ihan arkisissa tilanteissa tulevaa turhautumista välillä.
- AnonyymiUUSI
Minä en yleensä räjähtele kuin liikenteessä. Jos esimerkiksi töissä alkaa keittämään, niin en ammatillisuudenkaan vuoksi näytä sitä ulospäin vaan jatkan työntekoa tyynesti, vaikka joskus hammasta purren. :D Töissä, jokaikisellä alalla täytyy muistaa se ammatillisuus...
- AnonyymiUUSI
te tuhoatte koko maailman. te ette usko ammattitaitoon, normaaliin työhön, liiketoimintaan ja elämään. ja hakkastte kaiken muiltakin. en. inö ole itseä täynnä, osaa parempi kyllä, en minä ole inhottava. vaan te. ja te olette sitä kaikille joille teette tätä.
- AnonyymiUUSI
Minä en ole samoissa projekteissa, eikä se ole elämää. ei tänne. se tuhoaa kaiken.
- AnonyymiUUSI
te tuhoatte ihmisyyden toivon luottamuksen ja elämän. teette kaikesta kärsimystä ja huonoa ja, aliststte ihmisiä koska luulette että teillä on nslts. hyvä että teitä kuolee kokoajan pois.
- AnonyymiUUSI
En oo, vaikka saatan semmoselta jossain tilanteissa vaikuttaakin mutta oikeasti en ole 😂
- AnonyymiUUSI
No en valitettavasti. Tai olen melko usein hyväntuulinen, mutta sitten saatan hermostua. Jos toinen on jotenkin provosoiva olen herkästi mukana juonessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420