Syviä tunteita mua kohtaan?
Vieläkö sulla on
24
585
Vastaukset
- Anonyymi
Häntä kohtaan kyllä ❤️ en tiedä kuka sinä olet
- Anonyymi
No tietenkin on ❤️ jos ymmärrät mitä oikea rakastuminen on. Katoaako se lopulta ikinä…
- Anonyymi
Siksi olen varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi olen varattu?
Ei se tarkoita että on rakkautta? Vaikka olen varattu. Sen tietää kun se on.
- Anonyymi
En ole varma, en osaa sukeltaa.
- Anonyymi
Noo tällä sorsalla on.
- Anonyymi
En jotenkin pysty enää uskomaan että hän minua kaipaisi. Yritän siis olla ajatelematta asiaa. On mulla tunteita häntä kohtaan ei ne varmaan koskaan häviä kokonaan.
- Anonyymi
Samoin minäkin ajattelen, ettei ne syvät tunteet häviä koskaan kokonaan...
- Anonyymi
Kyllä, ihastumisen tunteita jotka ei katoa vaikka en saa vastakaikua sulta 💔
- Anonyymi
Vieläkin sua,kun sanoin rakastan elämää,tarkoitin sua.
- Anonyymi
Joo mutta häntä. Ei aloittajaa.
- Anonyymi
Minulla on syviä tunteita sinuun. Ja joskus tuntuu että joillakin väärillä ihmisillä on minuun niin syviä tunteita että ...Mutta tiedäthän mun mielikuvituksen , jolla ei ole mitään rajaa🙄🙄No mutta nähdään ja soitellaan ja voi hyvin ja onkohan siellä jo lunta ? Muista käydä kaupassa,myös kirjastossa sekä leipomossa huomenna. Laitan listan myöhemmin kauppatavaroista ja niistä kirjoista jotka kannattaa lukea.
- Anonyymi
Vieläkin on.
- Anonyymi
Juna meni jo
- Anonyymi
Kenellä ketä kohtaan jännä juttu sinällään vaikka rakastan lapsianikin en silti anna itseni tuntea liian syvästi miksi eipä moni uskokkaan kuinka jo pelkästään pelko menettää lapsensa sattuu tämän vanhempaa
- Anonyymi
Ikuisesti
- Anonyymi
On, ellei ole käynyt niin, että menikin jo eteenpäin, vaikka esittää muuta. Palstaan luota tippaakaan ja näihin sekoitusjuttuihin.
- Anonyymi
no en minä mitään tunne kun ei ole mitään eikä ketään enää
- Anonyymi
Kyllä. Ei mun tunteet oo kertakäyttökamaa.
Miehelle. - Anonyymi
Ei kai ne minnekään ole menossa. Olisihan se kiva pystyä järkeilemään tunteet pois pakkien jälkeen, mutta ainakin voin antaa hänen olla rauhassa ja diilata tunteiden kanssa yksin.
- Anonyymi
Hieman, vaikka ajattelin kun hän hengitti kohti, että siinä oli jonkinlaista keijutar taikaa, ja tunsin kuinka leijuin ilmassa hetkisen.
https://www.youtube.com/watch?v=0PDFFaiKOl4&list=RD0PDFFaiKOl4&start_radio=1 - Anonyymi
J-naiseen, kyllä.
- Anonyymi
Omasta puolesta voin kertoa, ettei minulla ole ollut syviä tunteita ketään kohtaan aikoinaan tapahtuneenn eroni jälkeen! Hetkellisiä ihastumisia oli, mutta koska pidän paljon yksin olemisesta, en ole kokenut mitään tarvetta rakastua.
- Anonyymi
en tunne mitään oikeesti. haluisin tappaa itteni mutten viitti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153134En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911209Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000