Laitan aivan oman ketjun Kommentteja katoaa-ketjun jälki-
maininkeihin, koska useissa ketjuissa virnuillaan edelleen
näkyjen näkemisestä, hourailusta, hallusinaatioista ym.
Vanhat ihmiset eivät tietenkään ole ymmärtäneet, mitä kaikkea
tietotekniikalla saa aikaan, kun itse on juuri oppinut avaamaan
tietokoneen ja löytänyt tällaisen riitelypalstan, kuin mitä tämäkin
Suomi24 on.
Uusia menetelmiä roskapostin poistoissa haluttiin kokeilla.
Ennalta aavistamatta oli juuri tällainen kokeilu menossa launtai-
iltana/yönä 6.9. – Minä yhtä aavistamattomana kuin kaikki muut-
kin, kukaan ei edes tiennyt että oli kysymys viestien poistoista.
Otsikko Kommentteja häviää herätti mielenkiintoa, koska itsel-
täni hävisivät kaikki kommentit, paitsi omani, eräästäkin ketjusta.
Halusin tietää, mistä oli kysymys, ehkä vastaus tulisi juuri tässä
ketjussa, joka oli alulla.
Se mikä muodostui katastrofiksi oli, kun osoittautui, että ainoastaan
minun tietokone vaikutti olevan varustettu ottamaan vastaan sekä
äänen että kuvan poistotilaisuudesta. Voin myös kirjoittaa komment-
teja poiston aikana. Tellukka ei käsittänyt viesteistä mitään.
Annoin jopa potkut Tellukalle palstasabotöörinä. 😊
Sitten seurasi kolmen viikon vihanlietsomiskampanja minua kohtaan,
kun kerroin näkemästäni. Oltiinpa melkein viemässä minua varmaan
paikkaan, kun tuli tämä vapauttava viesti:
Anonyymi
2025-09-26 14:11:01
MdK:n kulissitko kaatuivat 6.9.? Tellukan käsikö kaatoi?
Tuo oli uutta tietoa. Wlan ja olemattoman pojan ääni oli tiedossa.
Kyllä se wifi meni kiinni Uudellamaalla kokeilumielessä.
Eli kaikki, mitä olin nähnyt ja kuullut omasta tietokoneestani , oli
totta! MdK oli oikeassa! 😊
MdK - pieni viesti voi merkitä paljon
33
356
Vastaukset
- Anonyymi
"Kyllä se wifi meni kiinni Uudellamaalla kokeilumielessä."
Ei ainakaan minulla ole mennyt mikään kiinni.- Anonyymi
mdk.mdk kirjoitti:
Ymmärrän. Olet siis ummella?
Jos mikään ei mennyt kiinni, niin silloinko on ummella.
Järki hoi, äly älä jätä tuota nimmarin omistajaa.
Hän ei tiedä mikä on ummella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mikään ei mennyt kiinni, niin silloinko on ummella.
Järki hoi, äly älä jätä tuota nimmarin omistajaa.
Hän ei tiedä mikä on ummella!Googleta.
Onko viestit niitä Tellukan seksiviestejä? Säilyttääkö hän niitä
"ilkeilyvälineinään"?- Anonyymi
"Vanhat ihmiset eivät tietenkään ole ymmärtäneet, mitä kaikkea
tietotekniikalla saa aikaan, kun itse on juuri oppinut avaamaan
tietokoneen ja löytänyt tällaisen riitelypalstan, kuin mitä tämäkin
Suomi24 on."
Olen vanha ja oppinut käyttämään tietotekniikkaa 70-luvulta lähtien.
Tuskin olen täällä ainoa.- Anonyymi
Hän Mdk on edistynyt, hän näkee ja kuulee palstan morderaattorit.
Hän ei itse näytä ymmärtävän että on pihalla kuin lumiukko!
Pian se nähdään moniko kääntyy "näkijän" uskoon.
Sai jo vähän nenilleen Palomaltakin, joka on sentään järkevä puheissaan, vaikka liian herkkänahkainen porukkaan jossa sanotaan enemmän kuin hän ottaa vastaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai jo vähän nenilleen Palomaltakin, joka on sentään järkevä puheissaan, vaikka liian herkkänahkainen porukkaan jossa sanotaan enemmän kuin hän ottaa vastaan!Jne jne. Lisää, lisää! Veivaas vähän vielä, niin kyllä se siitä...
Anonyymi kirjoitti:
Sai jo vähän nenilleen Palomaltakin, joka on sentään järkevä puheissaan, vaikka liian herkkänahkainen porukkaan jossa sanotaan enemmän kuin hän ottaa vastaan!Sitä mukaa kun tekniikka edistyy, niin ne ihmeet muuttaa muotoaan sellaiselle, joka osaa olla tarpeeksi vastaanottavainen.
Kun olin lapsi, eikä tietskareista tai internetistä vielä tiedetty mitään meidän pikku maalaiskylässä, niin yksi mummo sai viestejä ulkoavariuudesta puhelinlankoja pitkin.
Hän seisoi pikät ajat säännöllisesti päivittäin ottamassa vastaan viestejä yhden peltoaukeaman kohdalla.- Anonyymi
Minä sain ekan tietokoneeni v. 2008. Muistan, missä paniikissa olin, pelkäsin koko ajan jotain "katastrofaalista virhettä". S24:lle tulin luultav. v. 2012.
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain ekan tietokoneeni v. 2008. Muistan, missä paniikissa olin, pelkäsin koko ajan jotain "katastrofaalista virhettä". S24:lle tulin luultav. v. 2012.
Minä ostin ensimmäisen vuonna -95.
Siinä oli Windows 95 joka kesti aina vähän aikaa lämmetä. Jännittyneenä käännyin ympäri odottelemaan, että kuuluu tämä tuttu ääni
https://www.youtube.com/watch?v=miZHa7ZC6Z0- AnonyymiUUSI
Tellukka kirjoitti:
Minä ostin ensimmäisen vuonna -95.
Siinä oli Windows 95 joka kesti aina vähän aikaa lämmetä. Jännittyneenä käännyin ympäri odottelemaan, että kuuluu tämä tuttu ääni
https://www.youtube.com/watch?v=miZHa7ZC6Z0Minäkin ostin 1995. Sinkutchat ja irc olivat ne missä harjoittelin nettikeskusteluja.
Huh, siitä jo 30 vuotta.
- Anonyymi
vanhojen ämmikenkin kannattaisi miettiä mitä tarkoittaa kun naisten kanssa
alakynteen joutuvia islamjuntteja tuodaan maahan
eli että kun 4-kymmpinen äijäkööri tuomitaan lastenviemisestä metsään
raiskaukseen niin jokainen ymmärtää että siinä on kyse muustakin
kuin miehistä eli kulttuurisesta hulluudesta kun
porukka ei pärjää oman ikäistensä koulutettujen vapaiden
naisten kanssa
vanhojenkin pitäisi miettiä ja keskustella asiaa eikä seksistäja pskanpuheita
aina vain- AnonyymiUUSI
Kyllä ne raiskausjutut onnistuu suomalaisiltakin miehiltä, joten ei
kannata yleistää.
- Anonyymi
Maahanmuuttajat ovat miehiä, konservatiiviset kehitysmaat eivät päästä tyttäriään uhreiksi. Maahanmuuttajat ovat kieli- ja ammattitaidottomia syrjäytyneitä ilman perhesuhteita.
Pitäisikö kuntien perustaa kunnallinen bordellilaitos palvelemaan yksinäisiä kouluttamattomia maahanmuuttajamiehiä, jos näitä tarvitaan esim. Wolt-lähettipolijoina eli orjatyön kaltaisina haetaan palvelemaan ja taas jos suomalaiset ovat työkkärissä lorvivia duuni-ikäisiä perheellisiä? Lorvivat saavata palveluja wolt-polkijoilta yms ja ne saavat bordellissa? - Anonyymi
Luuleeko tämä mdk olevansa kaiken keskipiste täällä niinkuin
petolintukin luulee ?- AnonyymiUUSI
Miksi se tänne tuli riitaa haastamaan ? Korven peto ja Tellu riittää siihen,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se tänne tuli riitaa haastamaan ? Korven peto ja Tellu riittää siihen,
Eikö hän ole Ploman kaveri? Jossain ketjussa hän kirjoitti, että tuli Plomaa puolustamaan.
- AnonyymiUUSI
Ei kai nyt kukaan aikuinen edes ajattele että olempas tässä joku keskipiste, niin ajattelee vaan kateelliset ihmiset toisista ihmisistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan aikuinen edes ajattele että olempas tässä joku keskipiste, niin ajattelee vaan kateelliset ihmiset toisista ihmisistä
Kun ihminen kuvittelee toisten vakoilevan mitä vanhoja ketjuja hän käy lukemassa, niin kyllä se osoittaa hänen pitävän itseään keskipisteenä.
- AnonyymiUUSI
En kyllä ymmärtänyt alkuperäisen kirjoituksen pointtia. Olen luultavasti sitten ummella, joka sinällään on aivan absurdi käsite tässä viitekehyksessä. Mutta olkoon. Meitä on moneksi. Hyppään tulevaisuudessa yli moisen nimimerkin kommentit.
- AnonyymiUUSI
https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/mystiska-rosten-i-tv4s-sandning/
Sattuu sitä muillekin, eikä vaan minulle.
Vai mitä arvelevat palstan "ekspertit"? Ei kai TV4 voi saada vieraita ääniä
lähetykseensä juuri kun uutiset alkavat?
Yhtä vähän kuin minun tietokoneeseeni parin minuutin filmi ja ääni?
(Striimaan kyllä joskus koneelle filmejä ja musiikkia, mutta en 6.9, kun luin
kaikessa rauhassa, mitä Kommentteja katoaa-ketjun aloittaja kirjoittaa...)
3 viikon päästä selvisi, että oli "koeajo" Uudellamaalla. 😊
/MdK- AnonyymiUUSI
voi hyvä sylvi.
tottakai tv lähetyksessä voi ilmaantua sivuääniä, siellähän on lähettimet ja äänilähteet.
onko sinulla noita teknisiä välinetä laitteelasi. - AnonyymiUUSI
Minäpä olen mummo Uudeltamaalta. Ihan on vanhan naisen ääni ei "Tellukan pojan".
Laitoin wifin kiinni, kun yhteys pätki. Enkä saanut kaalisalaattiohjetta esiin.
Mobiilidatalla toimi ja hetken päästä toimi myös wifillä/wlanilla.
Tellukka ei poistanut johtoja eikä reititintä. Ihan napsautin kännykästä wifin pois. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä olen mummo Uudeltamaalta. Ihan on vanhan naisen ääni ei "Tellukan pojan".
Laitoin wifin kiinni, kun yhteys pätki. Enkä saanut kaalisalaattiohjetta esiin.
Mobiilidatalla toimi ja hetken päästä toimi myös wifillä/wlanilla.
Tellukka ei poistanut johtoja eikä reititintä. Ihan napsautin kännykästä wifin pois.Minäkin olen Uudemaan mummo. Koetin tuona iltana kirjoittaa kännykällä tälle palstalle viestiä, mutta se näkyi vain hetken ja poistui. Kun suljin kännykästä wifin viesti jäi näkyviin. En kuullutmitään ääniä laitteeltani.
Jos ylläpito sattumoisin tänne palstalle jotain tiedottaisi, mikä on aika epätodennäköistä, niin kyllä se olisi heidän omalla sinisellä nikillään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voi hyvä sylvi.
tottakai tv lähetyksessä voi ilmaantua sivuääniä, siellähän on lähettimet ja äänilähteet.
onko sinulla noita teknisiä välinetä laitteelasi.Minun autoni tietsikkaan tuli kerran ajaessa joidenkin ihmisten keskustelu kesken kaiken
Joku tilaaimpixzaa sen alueen pizzeriasta ja antoi osoitteensa.
Menin liikkeeseen mistä auto on ostettu ja kysyin miksi minun autooni tuli se äöni, sanoivat että koska minulla oli Bluetooth päällä ja se poimi se poimi sen puhelun minun autoni tietsikkaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949084Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980