Maailmalla on ikävä sinun rakkauttasi. 🥺🌎
Tule mukaan meditoimaan tänään 30.9.2025 klo 18.00 - 18.10. Yhdistetään ajatusenergiamme ja lähetetään rakkauttamme sinne, missä tällä hetkellä on kärsimystä. 💕
Olet ehkä lukenut uutisista tuollaisista kärsivistä paikoista maailmalla. Ehkä läheisesi tai sinä kärsit tällä hetkellä? 😭
Uskomus tämän meditaation vaikutukseen perustuu esoteerisista maailmankatsomuksista poimittuun näkemykseen siitä, että ajatuksemme ja tunteemme ovat voimakasta energiaa, joka vaikuttaa näkyvään maailmaan. 🚀 Kun ajattelemme ja tunnemme voimakkaasti jotain asiaa kohtaan, ajatuksemme materialisoituu ensin ajatusmuodoksi ja sen jälkeen fyysisen maailman tapahtumiksi. ✨🌱🌳
🌟 Tämän meditaation tarkoituksena on tuntea ja lähettää rakkautta maapallon kaikkia ihmisiä kohtaan. Tavoitteena on saada aikaan positiivisia muutoksia sekä kärsivien ihmisten mielissä ja sydämissä että niiden mielissä ja sydämissä, jotka aiheuttavat muille kärsimystä. 🌟
Tee näin:
1) Jos haluat, voit kertoa meille tähän ketjuun, että olet mukana meditaatiossa tänään. 😊 Sitä ei ole pakko kertoa, ja ellet halua sitä kertoa, panoksesi meditaatioon on silti yhtä voimakas ja arvokas. 🙏✨
2) Aloita hiljentyminen hieman ennen meditaation alkua. Etsi rauhallinen paikka ja m i e t i a s i o i t a t a i i h m i s i ä, jotka saavat olosi hyväksi. Jos jokin esine saa olosi erityisen hyväksi (esimerkiksi kynttilä, suitsuke, soitin, musiikki tms.), käytä sitä tunnelmasi nostattamiseen. 🕯📿🎶🌷🥁💡
3) Klo 18.00 tänään voit istuutua tai asettua makuullesi hiljaisuuteen. Tunne sydämeesi virtaava rakkaus. Jos tunnustat jotain uskontoa, voit miettiä jumalaasi. Ellet tunnusta mitään uskontoa, voit ajatella muiden ihmisten sinua kohtaan osoittamaa rakkautta ja välittämistä, tai rakkautta, jota tunnet muita kohtaan. Tunne myös kaikkien niiden rakkaus, jotka osallistuvat tähän meditaatioon. ✨🥰✨
4) Lähetä sitten rakkauttasi koko maailmalle. 💖 Vaikka fyysisen kehomme käsivarret eivät koskaan voi ympäröidä koko maapalloa, ajatuksemme ja rakkauden tunteemme voivat! Ne ulottuvat koko planeetan ympäri. Anna planeetan kylpeä SINUN rakkaudessasi ja vaikuttaa siellä, missä sitä tarvitaan eniten. 💕🌎💕
5) Lopetusaika (klo 18.10) on ohjeellinen. Ellet ole koskaan aikaisemmin tehnyt tällaista meditaatiota, on suositeltavaa lopettaa noin kymmenen minuutin kuluttua. Jos olet kokeneempi, hetken pituudella ei ole niin väliä. Rajoitus perustuu siihen, että tällainen energian kanssa työskentely voi ainakin ensimmäisellä kerralla aiheuttaa voimakkaita tunteita. 😌
Kun olet valmis, voit halutessasi kertoa kokemuksestasi tänne. 😊
Tervetuloa mukaan! 🤗
Kiitos rakkaudestasi! 💖🙏
Tule mukaan rakkausmeditaatioon tänään 30.9. klo 18.00
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Muistutus! 💖✨🤗
No niin. Sehän oli aikamoista.
Kukaan palstan lukija ei ilmoittanut olevansa mukana yllä kuvatussa meditaatiossa. Edesmennyt isäni tuli mukaan tähän meditaatioon ihan minun olohuoneeseeni, ja toivotin tietysti hänet tervetulleeksi ja kiitin mielenkiinnosta.
Olen aika tottunut meditoija, joten pääsin nopeasti transsiin. Se tuntuu samalta kuin lentokoneen nousu: yhtäkkiä jokin itseä suurempi voima vetää jonnekin "korkeammalle".
Nostin ei-fyysisen osan itsestäni niin kauas maapallolta, että näin koko planeetan. Se oli todella, todella kauniin näköinen. Viimeksi olin tässä tilanteessa (tietoisesti) useita kymmeniä vuosi sitten, silloin kun olin tulossa tähän elämään. Muistelin hetkeä, jolloin näin maapallon kaukaa tällä tavalla kokonaisena ja tunsin voimakkaasti isäni ja äitini rakkauden, kun he odottivat minua maailmaan. Sen jälkeen näin kaikkien niiden sielujen rakkauden, jotka olisivat seuranani tässä elämässä ja rakastaisivat minua. Tunsin heidät kaikki jo silloin, kun olin tulossa maan päälle. He näkyivät valopisteinä maan päällä ja samalla heidän rakkautensa tuntui sydämessäni.
Tämä muistikuva oli niin kaunis, että aloin itkeä.
Sen jälkeen näin maapallon ympärillä valtavan suuren mutta hiljaisen "liikenneruuhkan". Suuri määrä sieluja poistui koko ajan maapallolta, ja uusia tuli sisään. 🤭 Jatkuvalla syötöllä! Havaitsin, että nämä tulevat ja menevät sielut olivat täysin rauhallisia, hiljaisia ja tyytyväisiä. Tuskaa oli vain niillä sieluilla, jotka tällä hetkellä olivat maan päällä.
Tunsin voimakasta yhteyttä kaikkien ihmisten kanssa. Yhtäkkiä tunsin jotenkin kerralla kaikkien ihmisten ajatukset ja tunteet, ja ymmärsin heitä riippumatta siitä mitä kieltä he puhuivat. Näin itsenikin näiden muiden seassa ja huomasin, että edessäni oli tietyn pituinen "polku", jonka jälkeen lähtisin planeetalta pois.
Pyrin "viestittämään" kaikille ihmisille, että heilläkin oli edessään tietyn mittainen polku ja sen jälkeen he lähtisivät rauhallisin mielin täältä pois. Siis siihen samaan rauhalliseen liikenneruuhkaan, joka tässä planeetan ympärillä koko ajan viuhuu. 😁
Toinen asia, mitä yritin kaikille ihmisille yhtä aikaa kertoa oli se että vain rakkaudella on merkitystä: vain sillä on väliä, että tunnet rakkautta tämän elämän aikana ja otat vastaan muiden ihmisten rakkauden. Kaikki muu järjestyy kyllä.
Kun tunsin tehtäväni tehdyksi, aloin vetämään sieluani takaisin kehooni. Se kävi melko kivuttomasti. (Joka yö nukkuessamme poistumme kehostamme mutta emme yleensä muista sitä.) Avasin silmäni ja huomasin, että kello oli 18:12.
Nyt minulla on todella hyvä olo. Jotenkin tuo oma "viestini" muille vaikutti myös minuun itseeni positiivisesti.Mutta entäs sitten jos se sielu ei tuukaan takas. Pitäs olla joku, joka napauttaa takas elävien kirjoihin. Sinänsä toi ois ollu mielenkiintoinen kokemus, mutta näköjään meni jo.
JeroP kirjoitti:
Mutta entäs sitten jos se sielu ei tuukaan takas. Pitäs olla joku, joka napauttaa takas elävien kirjoihin. Sinänsä toi ois ollu mielenkiintoinen kokemus, mutta näköjään meni jo.
Kiitos mielenkiinnosta! 😊 Voidaanhan tuollainen vastaava meditaatio järjestää joskus uudestaankin, jos mielenkiintoa löytyy.
Sielu on erittäin voimakkain energeettisin sitein kiinni kehossa niin kauan kuin ihminen elää! 😄 Jokainen meistä lähtee kehostaan unen aikana, ja osa matkustaa todella, todella kauas tästä maailmasta yön aikana. Ei siis tarvitse kantaa huolta siitä, että tuo lanka katkeaisi tahattomasti.
Oletko lukenut NDE-kokemuksista eli kuolemanrajakokemuksista? Niistäkin osa ihmisistä tulee tänne takaisin kertomaan kokemuksistaan. Osalta kysytään rajan takana, haluavatko he palata. Jos sielu haluaa palata, tuo energeettinen "lanka" auttaa häntä palaamaan kehoonsa. Jos taas sielu päättää jäädä rajan taakse, lanka voidaan katkaista ja sitten ei pääse enää takaisin samaan kehoon.
- Anonyymi
Ei kiitos, ei kiinnosta tippaakaan moiset hörhöilyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510