Mul on bläk

Anonyymi-ap

Horset jalassa. Horsepower. Mitäs unicorni siihen sanoo? "Once you go bläk" ;)... Sairasta miten tuo termi täytyy ilmaista kieliopillisesti tahallaan väärin koska muuten mut kiellettäisiin. -Tiedättekylläkuka-.

5

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole bläkkännekker työkaluja

• Anonyymi

Hevonen on maallinen olento! 😮🐴 Unicornilla on sarvi. 😊

Ehdotan alusvaatteillesi uutta brändiä "White Unicorn".

Sitten aloittaisit äskeisen viestisi: "White junit jalassa."

🦄

• Anonyymi

Unicorn zombie apocalypse 🦄. Semmone piisi. Blåå kleedär = Bläk leedär. Niin se sanoi siinä mainoksessa. Tänään mul on jalassa jokin muu merkki. Reikä oli päässyt kehittymään siihen välilihan tienoille mutta aivan sama, mä käytän silti niitä alushousuja. Ilma vaihtuu mukavasti sen ansiosta siellä 💪. Hetkinen, tuo kyseinen ilmastoitu alushousuidea on jälleen yksi Leijonan luolaan sopiva kandidaatti 🤔. On muutenkin muotia käyttää repaleisia ryysyjä ja näyttää kodittomalta. Tai näin on ainakin ollut tässä joskus. -🦄- (eli -💊- 😄).

• Ymmärsikö mä oikein, että toi Black Horse on ollu ennen suomalainen. Nyt niissä paketissa lukee jotain norjaa ja ne tehdään ties missä. Black Horsen tehdashan oli vielä 90 luvulla meillä Parolassa.

• Anonyymi

Mun housut on melkoisen uudet ja niissä lukee Suomi. Ehkä Suomi on emämaa mutta käytännön tekstiilit valmistetaan esim. Bangladeshissa. Yleisurheilussa homma oli kuin "pläkki" silloin kun sen yhden housuista pilkotti se yksi juttu. Onneks en nähnyt ikinä sitä episodia. Housut kuluu jalkovälin seuduilta joten mitä sitä turhia vaihtamaan uusiin.

Näillä samoilla housuilla mennään, hautaan asti (ja sieltä toivottavasti ylös 👆 eikä alas 👇). Samat housut jo valmiiksi syntyessään. Iän mukana housut kasvavat S:stä aina XXXXXL:ään asti kuin itsestään. Samat housut jalassa yötä päivää - Hikisenä, sängyssä, suihkussa, jopa vessassa käydessä ja n*idessa 🤭. Pääsispähän ainakin Guinnessin ennätystenkirjaan :). Hautakivessä sitten lukee kyseinen meriitti. Oon miettinyt kuinka huvittavaa olis jos hautakivissä lukis jotain absurdeja juttuja joihin posse ois menehtynyt.

Sairas huumorintaju? Jääköön mainitsematta kuten nyt esim. sellainen kuin hypoksifilia. Ohhoh, mainitsinkin epähuomiossa sen (eli tahallaan). South parkissa näytettiin mallia. R.I.P. Kenny, kun se esiintyi kyseisessä asiainyhteydessä viittasankarina. Tietyt animoidut "lastenohjelmat" ovat kyllä kaikkea muuta kuin lastenohjelmia 😅. Tää palsta toimii todellakin mun ajatuksellisena kaatopaikkana. -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      143
      5137
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      85
      4424
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4230
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3963
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3739
    6. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3643
    7. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3605
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      52
      3346
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2353
    10. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      183
      2189
    Aihe