Eräässä taloyhtiössä on keskelle katua ilmestynyt metrin korkuinen penger. Tästä parkkipaikasta on aina voinut kulkea läpi toiselle kadulle. Minäpä ajoin siitä pyörällä niin kuin ennenkin ja enkä huomannu kyseistä rakennelmaa tarpeeksi ajoissa. Jarrut pohjaan vauhdissa ja lensin komeasti tangon yli.Hyväksi onnekseni en sotkeutunut penkereessä oleviin naruihin ja selvisin pienillä ruhjeilla. Pyörä otti osumaa enempi.Onkohan tämä lain mukaista katkaista katuosuus ja virittää tuomoinen itsemurhapaikka ihmisten kiusaksi.Ilmoitan asiasta kyllä viranomaisille. Ainakaan järkevien ihmisten tekemä se ei ole.
Vaaranpaikka pimeällä
Anonyymi-ap
4
318
Vastaukset
- Anonyymi
Kattos vähän mihin ajaa, mitä jos meet Makee jatkossa kävellen.
- Anonyymi
Prkl kun oliskin ollut edes kännissä. Todella on vaarallinen paikka.
- Anonyymi
Olisikohan nyt oikeampi osoite valittaa asiasta sen taloyhtiön isännöitsijälle, mikä tuon esteen kulkureitillesi on asentanut. Samalla voit saada perusteluja, miksi mokoma tehty, kuten esim. että taloyhtiö haluaa rajoittaa (asiatonta) läpikulkuliikennettä oman piha-alueensa läpi.
- Anonyymi
Kyllä oma taloyhtiö on oikea osoite.
Jos paikka on niin vaarallinen niin paikan voi laittaa julkisesti tietoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161