Toyota se vaan on todella hiljainen matka-auto erityisesti moottoritienopeuksissa. Äärimmäisen mukava ajettava pitkälläkin siivulla.
Katsokaa vaikka: https://m.youtube.com/watch?v=Be9SJ29HNUA&t=720
Toyotalla mukava ja hiljanen kyyti
19
181
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä se toimen syy surkeiden ajo-ominaisuuksien lisäksi miksi Toyotat ovat aina tientukkeina.
Sitten joku hölmö vielä kehuu ja ostaa tuota paskaa?
Kuinka vässykkä pitää olla, että alkaa Toyotan omistajaksi?- Anonyymi
Hyviä ovat hybridi-Corollat nääs! On tosi hiljasia, riittävän vikkeliä ja julmetun hyviä ajettavia. Ja vielä pirun hyvän näkösiä! Hintakaan ei päätä huimaa ja pitävät arvonsa. Kannattaa sinunkin kokeilla niin ei jää mutu-kitinäksi. Suosittelen ehdottomasti Gazoo Racing sport-pakettia! On namu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä ovat hybridi-Corollat nääs! On tosi hiljasia, riittävän vikkeliä ja julmetun hyviä ajettavia. Ja vielä pirun hyvän näkösiä! Hintakaan ei päätä huimaa ja pitävät arvonsa. Kannattaa sinunkin kokeilla niin ei jää mutu-kitinäksi. Suosittelen ehdottomasti Gazoo Racing sport-pakettia! On namu!
Sinunkin kannattaa katsoa tuo avauksen video.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin kannattaa katsoa tuo avauksen video.
Videolla näkyy n. 20 vuotta vanha ratakireäksi viritetty "hot hatch"-versio Corollasta. Äänieristyksiä karsittu painonsäästön takia ja vaihteet välitetty pirun lyhyiksi. Koneesta vielä revitty järjetön määrä kierroksia, noin se woima tehtiin ennenvanhaan. Eli ihan eri auto kuin siviilimallin Corolla! Leppoisan mukavista hybrideistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolla näkyy n. 20 vuotta vanha ratakireäksi viritetty "hot hatch"-versio Corollasta. Äänieristyksiä karsittu painonsäästön takia ja vaihteet välitetty pirun lyhyiksi. Koneesta vielä revitty järjetön määrä kierroksia, noin se woima tehtiin ennenvanhaan. Eli ihan eri auto kuin siviilimallin Corolla! Leppoisan mukavista hybrideistä puhumattakaan.
Hihii, vai oli sellainen? Eipä näissä uusissakaan ole mitään ääniesityksiä ja tiivisteet suhisee, se kerrotaan jokaisessa testissä ja vertailuissa joissa Toyota on mukana. Eikä se koneen "kireys" vaikuta mitenkään ääneen noissa vauhdeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, vai oli sellainen? Eipä näissä uusissakaan ole mitään ääniesityksiä ja tiivisteet suhisee, se kerrotaan jokaisessa testissä ja vertailuissa joissa Toyota on mukana. Eikä se koneen "kireys" vaikuta mitenkään ääneen noissa vauhdeissa.
Vaikuttaahan! Kireässä koneessa on vapaasti virtaava sporttiputkisto tehon maksimoimiseksi. Sitten vielä lyhyet välitykset päälle. Hybrideissä osa tehosta tehdään sähköllä, eli perus-bensamoottorin ei tarvitse olla kireä eikä pitää meteliä. Lisäksi hybridissä portaaton automaatti tarjoaa rajattoman määrän eri välityssuhteita mikä hiljentää menoa mukavasti.
- Anonyymi
Onhan se mukava. Vetelä löllyvä alusta antaa aina pehmeän yydin.
- Anonyymi
Toyota on DIY tai rahamiehen auto. Saa siitä kai jonkinlaisen jos laittaa lisää äänieristettä ja lisävaloa ja paremmat kaiuttimet yms. Siinä vain on hommaa ja rahaa kuluu ja autoa saa rakentaa uusiksi aika paljon. Mutta toki toiset tykkää huonosta jos ei jo valmiiksi mene tarpeeksi huonosti.
Lisäksi ihmeellisiä vikoja riittää kaikissa Tojoissa ja korjaaminen on todella kallista. - Anonyymi
Tuntuuhan Corolla todella hiljaiselta, jos on jo kuuro. Desibelit on vain lukuja. Kyllä melua maailmaan mahtuu.
- Anonyymi
Säälittävä provo! Videon auto on täysin vertailukelvoton normi-Corollaan verrattuna! Sporttimallinen eli äänieristystä karsittu painonsäästön takia ja välitykset pirun lyhyet koska punaviiva 8000 rpm hujakoilla. Ja vielä yli 20 vuotta vanha eli vähätkin äänieristeet rapistuneet. Noihin aikoihin ei ollu sähkövoimaa eli teho tehtiin kierroksilla... ja sen kieltämättä kuulee! Mutta voin sanoo että pränikkä hybridi-Corolla Gazoo Racing sport-paketilla on oikeasti mukava ja hiljainen, eikä häviä suorituskyvyssä videon autolle. On myös hyvä ajettava ja pirun hyvän näkönen!
- Anonyymi
Toyota Corolla on hiljaisin kokoluokassaan ja ylivoimaisesti paras ajo-ominaisuuksiltaan. Myös Yaris on sangen hiljainen ja ajettavuudeltaan paljon muita parempi. Tätä alleviivaa suvereeni menestys ralleissa. Mikään muu auto ei ole yhtä ylivoimainen. VW polo oli surkimus ralleissa. Tämän vuoksi Volkkari luopui ralleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota Corolla on hiljaisin kokoluokassaan ja ylivoimaisesti paras ajo-ominaisuuksiltaan. Myös Yaris on sangen hiljainen ja ajettavuudeltaan paljon muita parempi. Tätä alleviivaa suvereeni menestys ralleissa. Mikään muu auto ei ole yhtä ylivoimainen. VW polo oli surkimus ralleissa. Tämän vuoksi Volkkari luopui ralleista.
Perssumaisilla jutuilla, eli valheillako uskot pärjääväsi maailmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perssumaisilla jutuilla, eli valheillako uskot pärjääväsi maailmassa?
Asiasta voi olla montaa mieltä. Toyota myy parhaiten ja pitää arvonsa hyvin. Luuletko, että tuon perusteella Toyota ei olisi paras automerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta voi olla montaa mieltä. Toyota myy parhaiten ja pitää arvonsa hyvin. Luuletko, että tuon perusteella Toyota ei olisi paras automerkki.
Testeissä nähdään että Toyota ei ole paras.
Myyntimäärä ei kerro mistään muusta kuin siitä että niitä tehdään paljon ja mainonta on onnistunut.
Toyota ei myy sähköautoja okestaan ollenkaan ja Suomessa myydään jo 60% pelkästään sähköautoja. Toyota siis kamppailee tällä hetkellä 40% markkinaosuudesta.
Se on kai sitten hyvä juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testeissä nähdään että Toyota ei ole paras.
Myyntimäärä ei kerro mistään muusta kuin siitä että niitä tehdään paljon ja mainonta on onnistunut.
Toyota ei myy sähköautoja okestaan ollenkaan ja Suomessa myydään jo 60% pelkästään sähköautoja. Toyota siis kamppailee tällä hetkellä 40% markkinaosuudesta.
Se on kai sitten hyvä juttu.Kertoo Toyotan iso myynti Suomessa sen, että ostajakunta on tyhmää ja jäänyt elämään menneisyyteen ja yli 65 vuotias ostajakunta tukee tätä asiaa.
- Anonyymi
Siinäkö on sinun kriteerisi parhaaksi automerkiksi ?
Voi helvetin helvetti ! - Anonyymi
Toyotan moottori pyörii vapaasti ja terveellä kierroslukualueella. Siitä kertoo punaraja 8000 rpm korvilla. Ei jyrnyytä tappiin ahdettujen euro-turbojen tapaan alikierroksilla tukehtuen. Siksi nuo kestääkin niin hyvin. Eikä tuo karvan alle 4000 rpm 120 vauhdissa ole mitenkään dramaattinen. 80-luvulla käyttöautot Zastavasta KE70-Corollaan huusivat lähempänä 5000:a samoissa nopeuksissa ja ihan hyvin niilläkin pärjättiin! Nykyihminen vaan on tottunut liian silkkiseen kermaperseilyyn mikä taas on kestävyydestä pois. Kyllä
- Anonyymi
Lause jäi kesken mutta piti sanomani tuohon loppuun: kyllä se vaan näin on.
- Anonyymi
Tottahan ihminen on hyvän ja mukavan perään jos siihen on varaa ja siksi vähänkin varakkaat välttelevät Toyotan kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346261Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1213576Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?882416Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251889Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091185Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921164- 631055
- 621028
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76930- 41924