Amerikan persut sotkevat armeijan

Amerikan persut ihailevat sotilaita, jotka ovat tietynnäköisiä. Aivan sama kuinka tyhmiä ovat, kunhan näyttävät mieleiseiltä. Omituinen fiksaatio miesten ulkonäköön äärioikeistolla jälleen kerran.

Luulisi, että johtotehtävissä tärkeintä on terävät aivot, ei timmi kroppa. Tosin äärioikeistolainen ei siitä kiihotu.

31

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa samanlaiselta kuin Stalinin puhdistukset aikanaan. Myös Aatu vaati lippu-upseereiltaan henkilönsä kohdistuvaa valaansa.

      Seuraava jenkkien sota tulee olemaan naurettavaa sekoilua.

    • Anonyymi

      Trumpin armeijassa upseerien pitää olla übermenschejä.

      • Anonyymi

        Parhaita ovat Tom of Finland kuvien miehet . Erittäin sotaisan näköisiä muskelimiehiä .


    • Anonyymi

      Armeijan on näyttäydyttävä kansakunnan nuolenkärkenä joka on kova kuin timantti. Ei mitään mädännäisyyttä. Terveet arvot ja uhrautuminen. Ei korruptiota. Ernst Röhm edusti tappiota.

      • Anonyymi

        aktion T4 luoitiin siksi että parhaat kuolee puolustaessaan rintamilla sänkyynsä paskovia


    • Anonyymi

      Amerikassa persut lähettävät sotilaita kaduille partioimaan ja meidän persut tyytyvät Vornasiin.

      • Anonyymi

        kun tämä vassari maailma hieman pidemmälle etenee niin järjestystä pitämään tarvitaan armeija , kauposta ryöstetään joukolla kaikki ja kaikki paskaksi 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun tämä vassari maailma hieman pidemmälle etenee niin järjestystä pitämään tarvitaan armeija , kauposta ryöstetään joukolla kaikki ja kaikki paskaksi 🤔

        Mikä on tämä sinun vassarimaailma, millainen se on sinun mielestäsi?


    • Minä ainakin haluaisin mieluummin viisaita sotilaita armeijan johtoon, kuin hyvännäköisiä sotilaita armeijan johtoon. Voihan se hyvännäköinenkin sotilas olla viisas.

      Huvittaa kun katsoo läski-Trumppia, itse on armeijan ylipäällikkö ja on merkittävästi ylipainoinen. Aloitetaanko hänestä?

      • Anonyymi

        Pitkä keho tarvitsee lihaa ympärilleen. Et ole nähnyt nähtä ikinä elävänä luonnossa. Tiedämme kuvien vääristävän. Suurten ihmisten ympärillä on suuruutta ja luonnollisesti heidän varusteensakin on suuria.


      • Anonyymi

        lgpt tukija kuivan maan orava on meillä ylipäällikkönä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lgpt tukija kuivan maan orava on meillä ylipäällikkönä 🤔

        On myös korpraali, tämän kaiken mainitun lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä keho tarvitsee lihaa ympärilleen. Et ole nähnyt nähtä ikinä elävänä luonnossa. Tiedämme kuvien vääristävän. Suurten ihmisten ympärillä on suuruutta ja luonnollisesti heidän varusteensakin on suuria.

        Trumpilla ei ole lihaa kehossansa vaan läskiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä keho tarvitsee lihaa ympärilleen. Et ole nähnyt nähtä ikinä elävänä luonnossa. Tiedämme kuvien vääristävän. Suurten ihmisten ympärillä on suuruutta ja luonnollisesti heidän varusteensakin on suuria.

        "Ikä, ylipaino ja kohonnut verenpaine nostavat myös Trumpin riskiä vakavampaan sairastumiseen"

        https://yle.fi/a/3-11575692

        Voi kun se olisikin lihaa, Trumpilla on vanhan miehen laardia. Huvittaa kun tällainen mies vaatii muilta kovaa kuntoa, eikö sinuakin?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        "Ikä, ylipaino ja kohonnut verenpaine nostavat myös Trumpin riskiä vakavampaan sairastumiseen"

        https://yle.fi/a/3-11575692

        Voi kun se olisikin lihaa, Trumpilla on vanhan miehen laardia. Huvittaa kun tällainen mies vaatii muilta kovaa kuntoa, eikö sinuakin?

        Trump on dieetilllä. McDonald'sin.


    • Anonyymi

      Jos tuota jenkkifilosofiaa lähdettäisiin soveltamaan Suomen asevelvollisuusarmeijaan, puolet kapiaisista ja vähintään puolet varusmiehistä hylättäisiin kutsunnoissa, koska eivät näyttäneet Vin Dieseliltä. Naisilla ei olisi armeijaan asiaa lainkaan.

      No, seuraava hallitus vetää tämän jenkkihallituksen kotkotukset pöntöstä alas, siinä Amerikan toivo.

    • Anonyymi

      Upseereilla tulee olla sama fyysinen kunto kuin rivisotilailla. Oikean linjan ovat valinneet.

      • Mutta rivisotilaat suorittavat eri tehtäviä kuin upseerit. Eikö upseereille ole tärkeämpää äly kuin se miltä ne näyttävät?

        Perussuomalaiset ovat kiinnostuneet omasta sukupuolesta riippumatta miehen vartalosta.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Mutta rivisotilaat suorittavat eri tehtäviä kuin upseerit. Eikö upseereille ole tärkeämpää äly kuin se miltä ne näyttävät?

        Perussuomalaiset ovat kiinnostuneet omasta sukupuolesta riippumatta miehen vartalosta.

        Esimiehen tulee selviytyä kaikista tehtävistä joita vaatiii alaisiltaan. Muuten ei saa kunnioutusta.
        Kuka sanoo, että nämä pulskilta näyttävät ovat älykkäämpiä kuin muut?
        Suomen armeijassa pitäisi tehdä samoin kuin Valloissa suunnitellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimiehen tulee selviytyä kaikista tehtävistä joita vaatiii alaisiltaan. Muuten ei saa kunnioutusta.
        Kuka sanoo, että nämä pulskilta näyttävät ovat älykkäämpiä kuin muut?
        Suomen armeijassa pitäisi tehdä samoin kuin Valloissa suunnitellaan.

        "Esimiehen tulee selviytyä kaikista tehtävistä joita vaatiii alaisiltaan."

        Eli 60 vuotiaan esimihen on oltava kovakuntoisempi kuin 20 vuotiaan alaisen? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

        Ei esimies kilpaile tehtävien operatiivisessa suorittamisessa alaisten kanssa. Esimiestyö on suunnannäyttämistä, puitteiden luomista ja riskien hallintaa viestintätaitojen ohella. Mihinkään näistä ei tarvita "vindieseleitä" :)


    • Anonyymi

      Ylipäällikö trump.on lihavan porkkanan näköinen .

      • Anonyymi

        Trump ei ole oikea presidentti vaan Shamaani.

        https://yle.fi/a/74-20185825

        Ei ole läskiä ja on muutenkin aivan soturin näköinen kuten äärioikeistolaiset helluntailaiset haluavat valkoisen miehen olevan.


    • Anonyymi

      Potkut maailman kaikille pressoille, joiden Cooper-tulos on heikompi kuin meidän Stubbilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varsinainen säälittävyyden perikuva taas lantalootan itku.

      • Anonyymi

        Mysö Hitler vaati SS miehiltä tiettyä pituutta ja ulkonäköä. Anerikkaan sama malli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mysö Hitler vaati SS miehiltä tiettyä pituutta ja ulkonäköä. Anerikkaan sama malli?

        No mitäs tuo nyt sitten taas . . . .


    • Trump on kuin Galicula. Läski presidentti vaatii asioita joita ei ole koskaan pystynyt täyttämään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe