Amerikan persut ihailevat sotilaita, jotka ovat tietynnäköisiä. Aivan sama kuinka tyhmiä ovat, kunhan näyttävät mieleiseiltä. Omituinen fiksaatio miesten ulkonäköön äärioikeistolla jälleen kerran.
Luulisi, että johtotehtävissä tärkeintä on terävät aivot, ei timmi kroppa. Tosin äärioikeistolainen ei siitä kiihotu.
Amerikan persut sotkevat armeijan
31
268
Vastaukset
Vaikuttaa samanlaiselta kuin Stalinin puhdistukset aikanaan. Myös Aatu vaati lippu-upseereiltaan henkilönsä kohdistuvaa valaansa.
Seuraava jenkkien sota tulee olemaan naurettavaa sekoilua.- Anonyymi
Trumpin armeijassa upseerien pitää olla übermenschejä.
- Anonyymi
Parhaita ovat Tom of Finland kuvien miehet . Erittäin sotaisan näköisiä muskelimiehiä .
- Anonyymi
Armeijan on näyttäydyttävä kansakunnan nuolenkärkenä joka on kova kuin timantti. Ei mitään mädännäisyyttä. Terveet arvot ja uhrautuminen. Ei korruptiota. Ernst Röhm edusti tappiota.
- Anonyymi
aktion T4 luoitiin siksi että parhaat kuolee puolustaessaan rintamilla sänkyynsä paskovia
- Anonyymi
Amerikassa persut lähettävät sotilaita kaduille partioimaan ja meidän persut tyytyvät Vornasiin.
- Anonyymi
kun tämä vassari maailma hieman pidemmälle etenee niin järjestystä pitämään tarvitaan armeija , kauposta ryöstetään joukolla kaikki ja kaikki paskaksi 🤔
Anonyymi kirjoitti:
kun tämä vassari maailma hieman pidemmälle etenee niin järjestystä pitämään tarvitaan armeija , kauposta ryöstetään joukolla kaikki ja kaikki paskaksi 🤔
Mikä on tämä sinun vassarimaailma, millainen se on sinun mielestäsi?
Minä ainakin haluaisin mieluummin viisaita sotilaita armeijan johtoon, kuin hyvännäköisiä sotilaita armeijan johtoon. Voihan se hyvännäköinenkin sotilas olla viisas.
Huvittaa kun katsoo läski-Trumppia, itse on armeijan ylipäällikkö ja on merkittävästi ylipainoinen. Aloitetaanko hänestä?- Anonyymi
Pitkä keho tarvitsee lihaa ympärilleen. Et ole nähnyt nähtä ikinä elävänä luonnossa. Tiedämme kuvien vääristävän. Suurten ihmisten ympärillä on suuruutta ja luonnollisesti heidän varusteensakin on suuria.
- Anonyymi
lgpt tukija kuivan maan orava on meillä ylipäällikkönä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lgpt tukija kuivan maan orava on meillä ylipäällikkönä 🤔
On myös korpraali, tämän kaiken mainitun lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä keho tarvitsee lihaa ympärilleen. Et ole nähnyt nähtä ikinä elävänä luonnossa. Tiedämme kuvien vääristävän. Suurten ihmisten ympärillä on suuruutta ja luonnollisesti heidän varusteensakin on suuria.
Trumpilla ei ole lihaa kehossansa vaan läskiä.
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä keho tarvitsee lihaa ympärilleen. Et ole nähnyt nähtä ikinä elävänä luonnossa. Tiedämme kuvien vääristävän. Suurten ihmisten ympärillä on suuruutta ja luonnollisesti heidän varusteensakin on suuria.
"Ikä, ylipaino ja kohonnut verenpaine nostavat myös Trumpin riskiä vakavampaan sairastumiseen"
https://yle.fi/a/3-11575692
Voi kun se olisikin lihaa, Trumpilla on vanhan miehen laardia. Huvittaa kun tällainen mies vaatii muilta kovaa kuntoa, eikö sinuakin?- Anonyymi
landlord kirjoitti:
"Ikä, ylipaino ja kohonnut verenpaine nostavat myös Trumpin riskiä vakavampaan sairastumiseen"
https://yle.fi/a/3-11575692
Voi kun se olisikin lihaa, Trumpilla on vanhan miehen laardia. Huvittaa kun tällainen mies vaatii muilta kovaa kuntoa, eikö sinuakin?Trump on dieetilllä. McDonald'sin.
- Anonyymi
Jos tuota jenkkifilosofiaa lähdettäisiin soveltamaan Suomen asevelvollisuusarmeijaan, puolet kapiaisista ja vähintään puolet varusmiehistä hylättäisiin kutsunnoissa, koska eivät näyttäneet Vin Dieseliltä. Naisilla ei olisi armeijaan asiaa lainkaan.
No, seuraava hallitus vetää tämän jenkkihallituksen kotkotukset pöntöstä alas, siinä Amerikan toivo. - Anonyymi
Upseereilla tulee olla sama fyysinen kunto kuin rivisotilailla. Oikean linjan ovat valinneet.
Mutta rivisotilaat suorittavat eri tehtäviä kuin upseerit. Eikö upseereille ole tärkeämpää äly kuin se miltä ne näyttävät?
Perussuomalaiset ovat kiinnostuneet omasta sukupuolesta riippumatta miehen vartalosta.- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Mutta rivisotilaat suorittavat eri tehtäviä kuin upseerit. Eikö upseereille ole tärkeämpää äly kuin se miltä ne näyttävät?
Perussuomalaiset ovat kiinnostuneet omasta sukupuolesta riippumatta miehen vartalosta.Esimiehen tulee selviytyä kaikista tehtävistä joita vaatiii alaisiltaan. Muuten ei saa kunnioutusta.
Kuka sanoo, että nämä pulskilta näyttävät ovat älykkäämpiä kuin muut?
Suomen armeijassa pitäisi tehdä samoin kuin Valloissa suunnitellaan. Anonyymi kirjoitti:
Esimiehen tulee selviytyä kaikista tehtävistä joita vaatiii alaisiltaan. Muuten ei saa kunnioutusta.
Kuka sanoo, että nämä pulskilta näyttävät ovat älykkäämpiä kuin muut?
Suomen armeijassa pitäisi tehdä samoin kuin Valloissa suunnitellaan."Esimiehen tulee selviytyä kaikista tehtävistä joita vaatiii alaisiltaan."
Eli 60 vuotiaan esimihen on oltava kovakuntoisempi kuin 20 vuotiaan alaisen? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Ei esimies kilpaile tehtävien operatiivisessa suorittamisessa alaisten kanssa. Esimiestyö on suunnannäyttämistä, puitteiden luomista ja riskien hallintaa viestintätaitojen ohella. Mihinkään näistä ei tarvita "vindieseleitä" :)
- Anonyymi
Ylipäällikö trump.on lihavan porkkanan näköinen .
- Anonyymi
Trump ei ole oikea presidentti vaan Shamaani.
https://yle.fi/a/74-20185825
Ei ole läskiä ja on muutenkin aivan soturin näköinen kuten äärioikeistolaiset helluntailaiset haluavat valkoisen miehen olevan.
- Anonyymi
Potkut maailman kaikille pressoille, joiden Cooper-tulos on heikompi kuin meidän Stubbilla.
- Anonyymi
Puolustusministeri Hegseth: " Epäammattimaisen ulkomuodon aikakausi on ohi. Ei enää partahemmoja. Meidän armeijassamme ei ole pohjoismaisia pakanoita."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5264be57-2a1c-4bb0-847d-aeb5c4c6242c
Sivaripersut taputtavat innokkaasti käsiään yhteen? - Anonyymi
Varsinainen säälittävyyden perikuva taas lantalootan itku.
- Anonyymi
Mysö Hitler vaati SS miehiltä tiettyä pituutta ja ulkonäköä. Anerikkaan sama malli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mysö Hitler vaati SS miehiltä tiettyä pituutta ja ulkonäköä. Anerikkaan sama malli?
No mitäs tuo nyt sitten taas . . . .
Trump on kuin Galicula. Läski presidentti vaatii asioita joita ei ole koskaan pystynyt täyttämään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673