Teemu on katkera kokemusasiantuntija.
Hänen aivonsa on pesty oikein huolellisesti jo vuosikymmeniä sitten.
Nyt hän varoittaa muita joutumasta pesijäkoplan uhreiksi.
Teemu Keskisarjalta kovaa puhetta! Syyttää Yleä valehtelusta ja aivopesusta!
57
336
Vastaukset
- Anonyymi
Hullulla hullun paperit ja hullun puheet. Tehoaa persuihin.
- Anonyymi
uskokaamme vain jalia 🤣 hän oli myös ylellä asiantuntija roolissa 🤔
- Anonyymi
Kukkuu, kukkuu😘
- Anonyymi
Zekopäitä ja valehtelioita puolue kukkurillaan. Ihan on omiensajoukoissa. Toivottavasti eivät aja terveydenhuoltoa ja milenterveyspuolta alas jottei nämät onnettomat jää ilman apua sillä sitähän he tarvii.
- Anonyymi
koskas ne avattiin nee mielisairaalat , että kaikki ihmisten keskuuteen lääkittynä ?
tällainen inkluusio on täyttä hulluutta
- Anonyymi
Mitä oikeaa asiaa tuolla taas kerran peitellään, että tullaan suu vaahdoten rasismi edellä kiihottunut katse silmissä ulostamaan omaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Häh?
- Anonyymi
Herra anna näille persuille anteeksi sillä he eivät ymmärrä mitä tekevät eivätkä varsinkaan tiedä.
- Anonyymi
huuda sinä kova äänisessä kosken kuohuihin 🤣
- Anonyymi
Kukkuu, kukkuu😘
- Anonyymi
Sääliksi käy tätä Keskisarjaa. Hukkasi aivonsa liittymällä Persuihin. Oli varmaan rahapula ja Persut houkuttelivat Eduskuntaan?
En aio lukea yhtään Keskivaikean kirjaa. Yliopisto ihminen suodatettiin umpitolloksi.- Anonyymi
minä en ole koskaan elänyt kuplassa , kuin sinä 🙂
- Anonyymi
Kukkuu, kukkuu😘
Kun Teemu Keskisarjaa seurailee, niin hän käyttäytyy kuin tyypillinen persu: aiheuttaa ulostuloillaan kaaosta, mutta ei edes yritä ratkaista ongelmia. Mieluummin aiheuttaa ongelmia ratkaisun sijasta.
Yllättävän moni kuitenkin näyttää haluavan persuilua.- Anonyymi
Kukkuu,kukkuu😘
- Anonyymi
Sekopäillekin löytyy omat kannattajansa. Sen Teemu seuraajineen todistaa paikkansapitäväksi. Teemusta on kehkeytymässä todellinen poliittinen lahkosaarnaaja. Pidäkkeetöntä kiihkopuhetta pitäisi mielestään saada päästellä täysin rajoituksetta ja ilman mitään vastuuta.
Jos kansanedustajaksi kelpuutetaan "hullun papereilla" kulkeva, niin mitä se kertookaan heistä, jotka äänestävät eduskuntaan "hullun papereilla" kulkevan? Vastuuntuntoisuudestako? Näkisin, että pikemminkin halusta rikkoa kaikki nykyinen olemassaoleva. Ihmisiä, joille vertailukohteena venäläinen autoritaarinen yhteiskuntamalli on kannatettavampi kuin liberaalin länsidemokratian malli. Halu hallita ja tukahduttaa "woke" sekä "Euvostoliitto". Ei Keskisarjan heilastelu väkivaltaisen äärioikeiston kanssa ole mitään "jokaisen osapuolen tasapuolista kuuntelua" vaan täyttä yhteisymmärrystä kyseisten tahojen kanssa. Teemu osoitti itsenäisyyspäivän juhlapaikan valinnallaan, kumpi hänelle oli se tärkeämpi kahdesta vaihtoehdosta ja se ei ollut se rauhantahtoisempi puoli kakusta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muslimien-joukkotuhoamisesta-kirjoittanut-kirjailija-teemu-keskisarjan-vieraana-eduskunnassa/8907794
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkija-612-kulkueessa-aarioikeisto-huolestuttavan-lahella-parlamentaarista-politiikkaa/9062670 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekopäillekin löytyy omat kannattajansa. Sen Teemu seuraajineen todistaa paikkansapitäväksi. Teemusta on kehkeytymässä todellinen poliittinen lahkosaarnaaja. Pidäkkeetöntä kiihkopuhetta pitäisi mielestään saada päästellä täysin rajoituksetta ja ilman mitään vastuuta.
Jos kansanedustajaksi kelpuutetaan "hullun papereilla" kulkeva, niin mitä se kertookaan heistä, jotka äänestävät eduskuntaan "hullun papereilla" kulkevan? Vastuuntuntoisuudestako? Näkisin, että pikemminkin halusta rikkoa kaikki nykyinen olemassaoleva. Ihmisiä, joille vertailukohteena venäläinen autoritaarinen yhteiskuntamalli on kannatettavampi kuin liberaalin länsidemokratian malli. Halu hallita ja tukahduttaa "woke" sekä "Euvostoliitto". Ei Keskisarjan heilastelu väkivaltaisen äärioikeiston kanssa ole mitään "jokaisen osapuolen tasapuolista kuuntelua" vaan täyttä yhteisymmärrystä kyseisten tahojen kanssa. Teemu osoitti itsenäisyyspäivän juhlapaikan valinnallaan, kumpi hänelle oli se tärkeämpi kahdesta vaihtoehdosta ja se ei ollut se rauhantahtoisempi puoli kakusta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muslimien-joukkotuhoamisesta-kirjoittanut-kirjailija-teemu-keskisarjan-vieraana-eduskunnassa/8907794
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkija-612-kulkueessa-aarioikeisto-huolestuttavan-lahella-parlamentaarista-politiikkaa/9062670"Teemu osoitti itsenäisyyspäivän juhlapaikan valinnallaan, kumpi hänelle oli se tärkeämpi kahdesta vaihtoehdosta ja se ei ollut se rauhantahtoisempi puoli kakusta."
Teemu jätti booli bileet väliin. Missä ihmiset poseeraavat, "hei minä olen täällä" ja missä ihmiset kertovat samat korulauseet vuodesta toiseen. Tee valitsi rauhanomaisen itsrnäisyys kulkueen, jota häiritsi väkivaltaiset vasemmistolaiset.
- Anonyymi
Temu kulkee köysien puutteessa vapaana...
- Anonyymi
Lataamopaikat ovat kortilla hallituksen leikatessa sotesta. Siksi niitä istuu Arkadianmäkeä myöten.
- Anonyymi
Hyvin Orpon juoksupoikina!
- Anonyymi
Eikä muuten ole mikään aiheeton varoitus. Tuotahan Yle on suorittanut ja suorittaa. Typerä kansa maksaa pakkoverolla itse, itsensä aivopesun. Ei paljon typerämpää voisi olla.
- Anonyymi
Persu-Pravda himoaa YLE:n budjetin rahoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu-Pravda himoaa YLE:n budjetin rahoja?
Taas yksi typeryksen monista ja jatkuvista valheista. Puhumattakaan tietämättömyydestä, tuohan ei ole lain mukaan edes mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi typeryksen monista ja jatkuvista valheista. Puhumattakaan tietämättömyydestä, tuohan ei ole lain mukaan edes mahdollista.
Mitä edellä on muka valehdeltu? Oletko noin helvetin yksinkertainen, ettet kykene vastaaman esitettyyn kysymykseen hyökkäämättä kysymyksen esittäneeseen kiinni? Liian haastava asia ymmärrettäväksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä edellä on muka valehdeltu? Oletko noin helvetin yksinkertainen, ettet kykene vastaaman esitettyyn kysymykseen hyökkäämättä kysymyksen esittäneeseen kiinni? Liian haastava asia ymmärrettäväksesi?
Etö todellakaan ymmärtänyt tuota edellistä kommenttiani ? On siis täysin turhaa uhrata aikaa sinun sivistämiseesi. Uskomaton tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etö todellakaan ymmärtänyt tuota edellistä kommenttiani ? On siis täysin turhaa uhrata aikaa sinun sivistämiseesi. Uskomaton tollo.
Ja taas sinulta yksi täysin sisällötön öyhötys. Onko jumalauta noin vaikeaa sisäistää, mitä tarkoittaa kysymykseen vastaaminen? Jos tolloa etsit, löytyy lähempää kuin kuvittelitkaan. Katsot vaan peiliin. Sinusta ei ole sivistämään yhtään ketään ja syy löytyy omassa sivistyksen köyhyydessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yksi typeryksen monista ja jatkuvista valheista. Puhumattakaan tietämättömyydestä, tuohan ei ole lain mukaan edes mahdollista.
Kukkuu, kukkuu😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas sinulta yksi täysin sisällötön öyhötys. Onko jumalauta noin vaikeaa sisäistää, mitä tarkoittaa kysymykseen vastaaminen? Jos tolloa etsit, löytyy lähempää kuin kuvittelitkaan. Katsot vaan peiliin. Sinusta ei ole sivistämään yhtään ketään ja syy löytyy omassa sivistyksen köyhyydessäsi.
Voi luoja tuota typeryytesi määrää.
😄 😅 😂 🤣 🤡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja tuota typeryytesi määrää.
😄 😅 😂 🤣 🤡Puhu vain itsestäsi, hymiöpelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, hymiöpelle.
😄 😅 😂 🤣 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄 😅 😂 🤣 🤡
Ostiko puolue sinulle väriliidut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostiko puolue sinulle väriliidut?
Oletko sinä edes aikuinen ? Outo pakkomielle hyökkäillä ja solvailla kommentoijia, vaikka itse käyttäydyt lähinnä mieleipuolen tavoin. Mitä muuta sinulle kukaan voi, tai viitsii kuin hymiöitä.
- Anonyymi
Teemusta on kuoriutunut oikein iso tekijä uhriutumisessa.
- Anonyymi
Misdä vaiheessa Teemu uhriutui? Ei missään vaiheessa, Teemu ainoastaan kertoi mitä tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misdä vaiheessa Teemu uhriutui? Ei missään vaiheessa, Teemu ainoastaan kertoi mitä tapahtui.
Tietääkö Teemu edes, onko yö vaiko päivä?
- Anonyymi
Tynkkynen ei ole hoitanut hommiaan ja lopettanut YLEa, niin loppuu se YLEn valehtelu puoluekollega Keskisarjalle. Keskisarja katse siis omaan pesään.
- Anonyymi
Tynkkynen tai Keskisarjako lopettaisi muka YLE:n? Millä lihaksilla? Yksikään muu puolue ei tue persujen fasistista ajatusta.
- Anonyymi
Keskisarja on aikanaa saanut latva-ceen paperit.
- Anonyymi
Sinä olit lusimassa sadankomitealaisena, kun et edes sivariin kyennyt pikku Hanavesigoblin. ;)))))
- Anonyymi
Kaikki persut ovat jollain tasolla rikollisia kun oikein tarkasti tutkitaan. Puoluehallituksen jäsen yritti kaahaamalla osua maahanmuuttajiin tai vihreisiin. Linnaan vaan kaikki.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e6883d1-096f-408d-b95b-f885ebe8db4f?_gl=1*m2fpe*_ga*NTI1MDExMjA2LjE3NDE2OTcwMTk.*_ga_3L539PMN3X*czE3NTkzMzE1Njckbzg5MyRnMCR0MTc1OTMzMTU2NyRqNjAkbDAkaDA. - Anonyymi
Keskipölhö ymmärtää, että tekemällä tuollaisia juttuja saa hullujen ja tyhmien suosion ja sillä pääsee eduskuntaan.
- Anonyymi
Niin, voi vain miettiä. millaista sakkia ovatkaan nämä Keskisarjaa äänestävät. Eivät takuulla mitään älyn sekä järjen jättiläisiä vaan sitä kaikista pimeimmän päädyn porukkaa.
- Anonyymi
Aloittaja paskoi alleen.
- Anonyymi
Ei kai aloittaja sentään tynkkysläisiä ole?
- Anonyymi
Punikeilla om PMS- oirehtijien kokoontuminen tässä ketjussa.
- Anonyymi
Percel-poika päätti sitten pilkata naisia, kun ei muuhun pystynyt? Tuollaisen pikkunihilistin saisi pyörittää tervassa ja höyhenissä. Minä olen sen verran raavas mies, että suostuisin välittömästi naisille avuksi, jotta saataisiin sinusta ensi pääsiäiseksi persujen puoluetoimistolle uusi pääsiäistipu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Percel-poika päätti sitten pilkata naisia, kun ei muuhun pystynyt? Tuollaisen pikkunihilistin saisi pyörittää tervassa ja höyhenissä. Minä olen sen verran raavas mies, että suostuisin välittömästi naisille avuksi, jotta saataisiin sinusta ensi pääsiäiseksi persujen puoluetoimistolle uusi pääsiäistipu.
Hyvin sanottu. Percel-pojilla on kehossa sen verran estrogeenia ettei naisesta erota. Maitotissit ja kaikki. Sitten katkeroituvat kun eivät saa tyttöystävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Percel-pojilla on kehossa sen verran estrogeenia ettei naisesta erota. Maitotissit ja kaikki. Sitten katkeroituvat kun eivät saa tyttöystävää.
Syrjäytyneet percelit joutuvat pökkimään toisiaan, kun ei ole minkäänlaista ymmärrystä naisista saati että kaiken lisäksi pelkäävät heitä. Todisteena siitä on naisiin kohdistuva seksistinen pilkanteko ja halventaminen.
Ehei persupoijaat sillä tavalla naisten sydämiä valloiteta, ei ei 👎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syrjäytyneet percelit joutuvat pökkimään toisiaan, kun ei ole minkäänlaista ymmärrystä naisista saati että kaiken lisäksi pelkäävät heitä. Todisteena siitä on naisiin kohdistuva seksistinen pilkanteko ja halventaminen.
Ehei persupoijaat sillä tavalla naisten sydämiä valloiteta, ei ei 👎Kuntoilu ja hyvät tavat. Niillä pääsee alkuun. Ripaus sivistystä niin alkaa olla tunkua. Siinä minun neuvot persu-pojille.
- Anonyymi
Keskisarjan puheissa faktat loistavat poissaolollaan! Kaikki samanlaista diskurssia jossa Persut tuotetaan valtamedian uhreiksi. Minkä sille voi jos kaupallinen media kirjoittaa muista aiheista kuin Persut haluaisivat? Lukijoita ei kiinnosta kuin Persujen mokat!
- Anonyymi
Tosiasiassa kaikki ovat myöntäneet ne puheet faktoiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasiassa kaikki ovat myöntäneet ne puheet faktoiksi.
Ai missä tosiasiassa ja kuka on "kaikki"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasiassa kaikki ovat myöntäneet ne puheet faktoiksi.
Ketkä kaikki? Jos väittää jotain pitää perustella, sitä Keskisarja ei tee!
- Anonyymi
keskisarjan jutuissa ei ole muuta vikaa kun se jeesus 🤣 se oli hiekkakansan kamelinnussija
- Anonyymi
Ai ei muuta vikaa? Mitähän vikaa itseltäsi löytyy? C-paprut kuten Keskisarjallakin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673