🇺🇸USA valmistautuu laajamittaiseen sotaan
▪️Tätä raportoivat amerikkalaiset ja israelilaiset lähteet. "Pentagonin pizzainindeksi" – epävirallinen Yhdysvaltain sodanjohdon sotilaallisen toiminnan indikaattori – on nousemassa.
▪️Raportoidaan myös, että amerikkalaiset tankkauskoneet, jotka aiemmin lensivät Eurooppaan, on ohjattu Lähi-itään. Jotkut koneet ovat jo saapuneet tukikohtaan Qatarissa, toiset odottavat lähtöä brittiläisiltä tukikohdilta. Tällainen joukkojen keskittyminen havaittiin ennen edellistä hyökkäystä Iraniin.
▪️Media muistuttaa, että tätä ennen Trump tapasi Israelin pääministerin ja piti kenraalien massakokouksen.
Pizzaindeksi kertoo Pentagonin lähellä olevien pizzerioiden ruuhkista, ne ovat menneisyydessä aina kertoneet etukäteen kun Yhdysvallat masinoi hyökkäystä.
Yhdyvallat ja Israel todennäköisesti hyökkäävät taas
Anonyymi-ap
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu kankaanpään palstalle
- Anonyymi
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evvk
- Anonyymi
finninaama taas kommentoi
- Anonyymi
mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoon
onko isilläsi sp-tauti?=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko isilläsi sp-tauti?=
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Ei kuulu Kankaanpää palstalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565