Tampereen keskustassa parkkihallissa on meneillään suurpalo, palo on alkanut sähköautosta vaikeasti sammutettavassa paikassa. Läheisessä koulussa on kehoitettu pitämään ikkunat kiinni, ettei myrkyllinen savu tule luokkiin.
Tampereella suurpalo
28
181
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin palanut, hyvin savunnut!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/auto-palaa-tampereen-keskustan-parkkihallissa-sankka-savu-leviaa/9232436 - Anonyymi
On hienoa, että jossain viidensadan kilometrin päässäkin ollaan kiinnostuneita Tampereen tapahtumista. Mutta olkaa huoletta, ei se savu kulkeudu sinne saakka.
- Anonyymi
Venäjäkielisissä uutisissa sanottiin palon alkaneen sähköautosta ja niitähän pyörii täälläkin. Taitaa olla niin arka aihe nuo sähköautot, että mieluiten vaijetaan, ilmankos ei suositella tallipaikkaa omakotitalonkaan yhteyteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäjäkielisissä uutisissa sanottiin palon alkaneen sähköautosta ja niitähän pyörii täälläkin. Taitaa olla niin arka aihe nuo sähköautot, että mieluiten vaijetaan, ilmankos ei suositella tallipaikkaa omakotitalonkaan yhteyteen.
Tallipaikoiksi niille suositellaan ainoastaan kerrostalojen alakertoja.
- Anonyymi
Jatkiksen öljytynnyreistä itse hitsaaman BMW 535 pakettiauton tavaratilassa piraattitummelit kuumenivat ja syttyivät palamaan ja vielä parkkihallissa!
Kai se nyt pitää uskoa että jatkis on 500 km päässä...- AnonyymiUUSI
Jos kuka niinsinä törkyturpa olet niitä tynnyreitä hitsannut. Olen sinullekkin kertonut jotta minä en osaahitsata kuten sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuka niinsinä törkyturpa olet niitä tynnyreitä hitsannut. Olen sinullekkin kertonut jotta minä en osaahitsata kuten sinä.
Mr Osaahitsata Japanista on tullut yamaliin selvittämään mystisiä tulipalotapauksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mr Osaahitsata Japanista on tullut yamaliin selvittämään mystisiä tulipalotapauksia.
Onko olemattomassa ja näkymättömästä tulipalo? Tuleeko sinne Olematon ja näkymätön palokunta joka ruiskuttaa olematonta vettä ? Tökis varmasti kertoo koiranpaska juttuja lisää. Kuitenkin olisin kiinostunut tästä miten törkyturpakuperkeikkahullun juttu jatkuu ja loppu tulos.
- Anonyymi
Aidan takana on aina ruoho vihreämpää 🤠
- Anonyymi
Kyllä oli sähköauto.
- Anonyymi
Onneksi Lieksassa ei ole yhtään sähköautoa kun kellään ei ole varaa ostaa. Voisi tulla uusi Lieksan palo vuoden 1934 malliin.
- Anonyymi
Onko Lieksassa jo sähköt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Lieksassa jo sähköt?
Mikä on sähkö...??? 😮
- Anonyymi
Voisitteko ystävällisesti tarkentaa missä sijaitsee Lieksa.
- AnonyymiUUSI
Länsi-venäjällä lähellä suomen rajaa...
- AnonyymiUUSI
Lieksa on Suomen suurimpia kaupunkeja pinta-alaltaan Itä- Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Ja siellä on bio mönjätehdas. Joka ei toimi eri tekniikallakaan. Ja jokapäivä lähtee pönttöauto lastinkanssa jonnekkin. Kukaan ei tiedä minne.
Ja onhan meillä olematon ja näkymätön ihmemaailma. Joten siellä on Lieksa.
- AnonyymiUUSI
Keravalla autopalo. Kauppa tyhjenetty asiakkaista.
- AnonyymiUUSI
Jaa, jatkis kerkesi jo keravalle...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, jatkis kerkesi jo keravalle...
Taisit olla itse. Sihän itse yrität laittaa toisen syylleseksi. Et vain ottanut huomioon jotta joudut itse todistamaan syyttömyytesi. Joten ne puntti tulitikkuja ei ole hyväpuolustus jotka sinulta löydettiin. Pösilö olet ja miksi kulet tilitikkuja taskut täynnä?
- AnonyymiUUSI
Tampereella parkkihallissa tapahtuneessa sähköautopalossa tuhoutui 50 henkilöautoa ja hallin rakenteisiin tuli vaurioita.
- AnonyymiUUSI
Ihanan ekologista 😇
- AnonyymiUUSI
Paljonko se kahteen mieheen. Ei paljonkaa paskaakaan. Sehän on nykyaikaa. Patteri auto tuli ja naapuriautot suli/ palo. Ja vakuutus yhtiö nosti muitten vakuutusmaksuja. Patteriautojen omistajat kiittää meitä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se tuo sähköauton akku on helppo sammuttaa, ei mene kuin päivä vettä suihkutellessa, siinä sivussa 50 autoa tuhoutui.
- AnonyymiUUSI
1:50... Melkoinen tuhovoima on sähköautossa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1:50... Melkoinen tuhovoima on sähköautossa...
Patteriautot ovat persiistä. Niistä ei edes pääse ulos palon aikana.
- AnonyymiUUSI
Ja pitää muistaa jotta se voi syttyä jälkeenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitää muistaa jotta se voi syttyä jälkeenpäin.
Meillä jamalissa ei ole sitä ongelmaa. Annan takuun. Sehän on näkymätön ja olematon paikka.
Törkyturpa
Jamalin
Ylipääjohtaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32115629Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16110772Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369121Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla828451Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2386808Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!306463