Mutta onneksi K-Citymarket on iso, paljon isompi kuin Lastula. Lastula on niin pienelle paikkakunnalle kuin Karvia on, sopivan kokoinen.
Myllymäessä sijaitseva K-Market on pienempi kuin Karvian K-Market Lastula
10
309
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitä me tällä tiedolla tehää?
- Anonyymi
Oudoksun vain tätä tosiasiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no onhan tietysti isoissakin kaupungeissa pieniä kauppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no onhan tietysti isoissakin kaupungeissa pieniä kauppoja.
Karvia on kuollu paikka, ja karviapäivät on nähty ei siellä oo mitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvia on kuollu paikka, ja karviapäivät on nähty ei siellä oo mitää.
Vaikka olen entinen karvialainen, olen samaa mieltä. Kuitenkin joka vuosi Karvia-päiville osallistun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen entinen karvialainen, olen samaa mieltä. Kuitenkin joka vuosi Karvia-päiville osallistun.
Kristiinan markkinoilla vasta onki, siellä käyn joka vuosi. Siellä sentää on laidasta laitaan ostettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on outoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on outoa
Kankaanpää on isompi kuin Karvia.
- Anonyymi
Myllymäen K-Market on pikkukaupoista ehdottomasti paras! Rento kyläkauppa, jossa kiva henkilökunta.
- Anonyymi
Ja vitut, on nii kallis paikka ku olla ja voi. Yks ketsuppi taikka hillo nii melkei 10e purkki. Ei kiitos, lidlissä saat 10e kuukauden ostokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586