miten pääsee pois pakkohoidosta nopeasti??

Anonyymi-ap

olen siis toista kertaa pakkohoidossa osastolla ja haluis lähteä pois tiedän itseni hyvin ja tiedän että oloni ei parane täällä

94

579

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menet paperikoriin ja puhallat papereita että ne leijailee ulos vapauteen.

• Anonyymi

Suljetulla ei saa käyttää kännyköitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suljetulla ei saa käyttää kännyköitä.

Nykyään kyllä saa. Vaikka kai se riippuu paikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään kyllä saa. Vaikka kai se riippuu paikasta.

Olet siellä koska olet vaaraksi muille

Kännykkä otetaan pois myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oteta enään. Kaikki saa pitää kännykät ellet joudu eristykseen yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha tieto. 7v ehkä sit noin, nykyään enään ei

• Anonyymi

paperikoriin menemistä saa ehdottaa mutta ei saa kysyä miksi olet toista kertaa pakkohoidossa. No minä ehdotan sitten että alottaja menee pahvilaatikkoon

• Anonyymi

miten nii ei saa kysyy??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten nii ei saa kysyy??

koska mä kysyin ja se poistettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paperikori on toimiva ehdotus. Mä ehdotan kaappia tai sängyn alle menoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä en oi poistanu sitä mut oon täällä toista kertaa masennuksen takia ja koska en halunnu mennö kouluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä en oi poistanu sitä mut oon täällä toista kertaa masennuksen takia ja koska en halunnu mennö kouluu

Miksi sä et halua mennä kouluun ? Kiusataanko sua siellä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä et halua mennä kouluun ? Kiusataanko sua siellä ?

ei mua kiusata en jaksa selittää pitkästi mut en vaa jaksa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuksen takia eli sun on helppo huijata myös tiesi ulos

• Anonyymi

Paljon riippuu miksi olet siellä. Kukaanhan ei tiedä mitä sun päässä liikkuu eli ulkoinen olemus tärkeä

• Anonyymi

Rauhoita mielesi, käyttäydy asiallisesti. Älä vaikuta psykoottiselle yms

• Anonyymi

hyvä sanoa koska psykoottinen ei tiedosta olevansa psykoosissa ja hänelle harhat on totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvä sanoa koska psykoottinen ei tiedosta olevansa psykoosissa ja hänelle harhat on totta.

Paljon joo riippuu syystä miksi olet ja oireista. Osahan itse asiassa osaa näytellä parempaa kuin on.... OSastolla kun suurin osa ajasta ollaan omissa oloin niin, riittää et tsemppaa lääkärin ajaksi ja sen kun näkee hoitajia. Jotkut pystyy siihen, etenkin ne joiden harhat on luokkaa CIA salamurhaa mut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon joo riippuu syystä miksi olet ja oireista. Osahan itse asiassa osaa näytellä parempaa kuin on.... OSastolla kun suurin osa ajasta ollaan omissa oloin niin, riittää et tsemppaa lääkärin ajaksi ja sen kun näkee hoitajia. Jotkut pystyy siihen, etenkin ne joiden harhat on luokkaa CIA salamurhaa mut

No ei ole osannut näytellä kun osastolle on joutunut? pitäiskö sitä opetella näyttelee ettei joutuis osastolle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole osannut näytellä kun osastolle on joutunut? pitäiskö sitä opetella näyttelee ettei joutuis osastolle

Ehkä. Mut siihen ei voi enään vastauksia antaa :D Tarkkailujakso oletettavasti menossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä. Mut siihen ei voi enään vastauksia antaa :D Tarkkailujakso oletettavasti menossa

tarkkailu jakso meni jo ja päättettiin et jään tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkkailu jakso meni jo ja päättettiin et jään tänne

Olet siellä kuitenkin turvassa, saat ruuan, ja sulla on aikaa levätä.
        Puhu hoitsujen kanssa sun ongelmista. Puhuminen auttaa kaikkein eniten, se helpottaa.

• Anonyymi

Eihän tuonne joudu jos ymmärtää omaa käyttäytymistään ja käyttäytyy normaalisti, eli olet sekaisin ja vaarallinen itsellesi ja/tai muille.

• Anonyymi

Ei mut voi silti vapautua tarkkailujakson aikana eli 3 päivän sisällä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mut voi silti vapautua tarkkailujakson aikana eli 3 päivän sisällä..

eiköhän aloittaja kestä sitten vielä kaksi päivää. Jos ei halua olla osastolla niin toimi silleen ettei sinne joudu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiköhän aloittaja kestä sitten vielä kaksi päivää. Jos ei halua olla osastolla niin toimi silleen ettei sinne joudu

Joskus ironisti pois pääsy on helpompaa kuin estää sisäänmeno

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus ironisti pois pääsy on helpompaa kuin estää sisäänmeno

ei aloittaja kuole jos joutuu 2 päivää olla. Kyllä hän kotona ehtii olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3 päivää onneksi menee suht nopeasti. Tosin olis kiva tietää miks sinne joutu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ÄLÄ PUHU JOUTAVIA,KALIUMSALPAAJIA (RISPERDAL),KUN ANNETAAN,TUNTUU,KUIN SYDÄN PYSÄHTYISI,SYDÄNTÄ PAKOTTAA HELVETISTI"!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ÄLÄ PUHU JOUTAVIA,KALIUMSALPAAJIA (RISPERDAL),KUN ANNETAAN,TUNTUU,KUIN SYDÄN PYSÄHTYISI,SYDÄNTÄ PAKOTTAA HELVETISTI"!!!

Riippuu jo mitä sulle tehää

• Anonyymi

karkaa ja juokse niin kovaa ettei sua saada kiinni ja piiloudu metsään

• Anonyymi

XD Riippuu paikasta. Osassa tosi helppoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

XD Riippuu paikasta. Osassa tosi helppoa

Riippuu tosin diagnoosistakin miten helpolla päästetään.
        Itsetuhoinen kandee olla jos mielisairaalaan ulkotyöt ei kiinnosta.Muuten kyllä sinne nakitetaan heti.

• Anonyymi

Näytät olevasi toimintakykyinen ja vastuullinen. Mielenterveyttä se ei vaadi.

• Anonyymi

Jos ei ole työpaikkaa.Tai mahiksia päästä töihin.Elä kiirehi.Paremmat mahikset päästä eläkkeelle mitä kauemmin olet osastolla.

• Anonyymi

Siellä olet turvassa, ota lomailun kannalta, syöt hyvin ja juttelet hoitajien kanssa.kyllä sieltä pois pääsee kun mieliala tasaantunut.

• Anonyymi

Parantumalla.

• Anonyymi

Ei sieltä pakkohoidosta niin vaan pääse pois. Jos yrität paeta olet etsintäkuulutettu ja poliisi löytää sinut ennemmin tai myöhemmin. Palauttavat takaisin sairaalaan ja lääkitykseen. Nykyisin lääkkeet on otettava ei voi kieltäytyä.

• Anonyymi

ja ei sinne joudu jos osaa käyttäytyä ja huolehtia itsestään. Näin mä ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ei sinne joudu jos osaa käyttäytyä ja huolehtia itsestään. Näin mä ajattelen.

No joillain ongelmat on liian pahoja vaikka osaiskin käyttytyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joillain ongelmat on liian pahoja vaikka osaiskin käyttytyä

Ja ne ongelmat ei sitten vaikuta elämänhallintaan ja käyttäytymiseen. En tiennyt kun en ole koskaan ollut osastolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne ongelmat ei sitten vaikuta elämänhallintaan ja käyttäytymiseen. En tiennyt kun en ole koskaan ollut osastolla.

No itsemurhan yrittäminn ei välttämättä näy ennen yritystä mitenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itsemurhan yrittäminn ei välttämättä näy ennen yritystä mitenkään

No ei,mutta mä en tiennyt että kaikki pakkohoitoon joutuvat ovat yrittäneet itsemurhaa. Nyt tiedän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei,mutta mä en tiennyt että kaikki pakkohoitoon joutuvat ovat yrittäneet itsemurhaa. Nyt tiedän

Ei kaikki. Osalla on muita ongelmia psykoosista itsemurhan yrittämiseen yms. Eli sinne voi joutua vaikka elämänhallinta ja käyttäyminen olisi kunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki. Osalla on muita ongelmia psykoosista itsemurhan yrittämiseen yms. Eli sinne voi joutua vaikka elämänhallinta ja käyttäyminen olisi kunnossa

Eli psykoosissa kuitenkin pystyt huolehtii itsestäsi ja toimia normaalisti. En tiennyt tätäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli psykoosissa kuitenkin pystyt huolehtii itsestäsi ja toimia normaalisti. En tiennyt tätäkään.

Osa pystyy. RIippuu paljon henkilöstä. Kaikki ongelmat joiden takia joutuu osastolle ei näy suoraan elämänhallinnassa tai käytöksessa. Valtaosa kyllä, mutta ei aina. Eli sen pohjalta ei voi tehdä päätelmiä, ainakaan tuntematta henkilöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuolla niitä jotka päivisin töissä ja kaikki ulkosesti kunnossa mut sit joutuu osastolle yllättäen kun kaikki romahtaa kerralla. Huumeet on yks tällanen mikä voi tehdä jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa pystyy. RIippuu paljon henkilöstä. Kaikki ongelmat joiden takia joutuu osastolle ei näy suoraan elämänhallinnassa tai käytöksessa. Valtaosa kyllä, mutta ei aina. Eli sen pohjalta ei voi tehdä päätelmiä, ainakaan tuntematta henkilöä

Ei jaksa kaikkea faktatietoa lukea netistä. Mutta luulin että osastolle joutuu jos on itselleen vaaraksia tai muille ja tai jos ei osaa huolehtia itsestään ja perustarpeista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuolla niitä jotka päivisin töissä ja kaikki ulkosesti kunnossa mut sit joutuu osastolle yllättäen kun kaikki romahtaa kerralla. Huumeet on yks tällanen mikä voi tehdä jne

Mä en nyt huumeidenkäyttäjiä tarkoittanut. Jos sä käytät huumeita niin eihän sulla silloin elämä ole hallinnassa. tai jos sulla on tietoa että huumeiden käyttäjät voi hyvin ja elävät mielekästä elämää niin saa korjata. Koska mulla ei ole kokemusta huumeista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en nyt huumeidenkäyttäjiä tarkoittanut. Jos sä käytät huumeita niin eihän sulla silloin elämä ole hallinnassa. tai jos sulla on tietoa että huumeiden käyttäjät voi hyvin ja elävät mielekästä elämää niin saa korjata. Koska mulla ei ole kokemusta huumeista

Riippuu huumesta. Osa voi käydä päivätöissä ja olla muuten ok kunnes tulee se kerta kun menee psykoosiin jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jaksa kaikkea faktatietoa lukea netistä. Mutta luulin että osastolle joutuu jos on itselleen vaaraksia tai muille ja tai jos ei osaa huolehtia itsestään ja perustarpeista

Vaaraksi itselleen tai muille pääsääntöisesti kyllä. Toi huolehtiminen on sit se mis harmaa alue. Riippuu paljon paljonko vapaita paikkoja jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin -90-luvulla itsemurhaa, olin tehohoidossa muutaman päivän.
        Kun siitä selvisin, sairaalalääkäri kysyi minulta, haluanko mennä psykiatriselle osastolle hetkeksi toipumaan. Päätin mennä, tilanteesta johtuen.
        Ei edes itsemurhayrityksen jälkeen olisi laitettu pakkohoitoon. Olisin päässyt lähtemään suoraan kotiinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu huumesta. Osa voi käydä päivätöissä ja olla muuten ok kunnes tulee se kerta kun menee psykoosiin jne

no kun mulla ei ole kokemusta huumeista niin en tiedä. Mutta kiitän tiedosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaraksi itselleen tai muille pääsääntöisesti kyllä. Toi huolehtiminen on sit se mis harmaa alue. Riippuu paljon paljonko vapaita paikkoja jne

Miten pakkohoitoon päädytään?

Henkilöllä on todettu mielisairaus, joka heikentää hänen kykyään huolehtia itsestään tai tehdä päätöksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilöllä on todettu mielisairaus, joka heikentää hänen kykyään huolehtia itsestään tai tehdä päätöksiä.

Ei aina. Sinne voi päätyä ilmankin diagnoosia. Mun serkku on välillä huumeiden takia siellä ilman ns. Diagnoosia. Sisään ja ulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aina. Sinne voi päätyä ilmankin diagnoosia. Mun serkku on välillä huumeiden takia siellä ilman ns. Diagnoosia. Sisään ja ulos

Ja onhan siellä muitakin jotka menee eri syistä sisään ilman virallista diagnoosia.Tietty ne voi osastolla saada sit mut tullessaan ei omaa. Yleisosastolla voi olla paljon porukkaa eri syistä. Osa jopa päälle päin näyttää täysin normaalille.

Mut ton takia on se 3 päivän seurantajakso

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joutuu useampaan kertaan sairaalahoitoon, niin kyllä silloin on diagnoosikin olemassa.
        Yleensä jo ensimmäisellä hoitokerralla psykiatri jonkun diagnoosin tekee.
        Itse käytin nuoruudessa ongelmallisesti alkoholia ja lääkkeitä, jonkin verran kannabistakin.
        Alkoi tulla psykooseja, ja heti hoitoon jouduttuani sainkin psykoosisairaus diagnoosin, ja epävakaan persoonallisuus diagnoosin.
        Päänsä saa erinäisillä aineilla huonoon kuntoon, mutta onko se sen arvoista, että sitten on loppuelämän ajaksi diagnoosit, vaikka sairaus ei enää oireilisikaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joutuu useampaan kertaan sairaalahoitoon, niin kyllä silloin on diagnoosikin olemassa.
        Itse käytin nuoruudessa ongelmallisesti alkoholia ja lääkkeitä, jonkin verran kannabistakin.
        Alkoi tulla psykooseja, ja heti hoitoon jouduttuani sainkin psykoosisairaus diagnoosin, ja epävakaan persoonallisuus diagnoosin.
        Päänsä saa erinäisillä aineilla huonoon kuntoon, mutta onko se sen arvoista, että sitten on loppuelämän ajaksi diagnoosit, vaikka sairaus ei enää oireilisikaan ?

Päihdepsykoosi virallisesti vain. Kallista tollanen kun osasto maksaa ja ulosottoon menee eikä tolla varaa maksaa eli kukaan ei saa mitään rahoja perittyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Tosin ekalla kerralla se ei saanut kuin jonkun epämääräisen :D Tokalla vasta päihdepsykoosi. Ekalla kerralla tosin sillä olikin lievempi. Jokainen kerta pahentunut eli luulenpa aivojenkin olevan jo vaurioitunut. En tiedä mut fiilistelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20185510

• Anonyymi

Miten niin onko kyse jostain vankimielisairaalasta. Mitään etsintäkuulutusta ei tehdä jos tavallinen psykiatrinen sairaala. Kyllä harhoissaan oleva hatkassa ollessaan tulee huomatuksi ja joutuu sitten väkisinkin takasin kun huolissaan olevat pelästyneet kansalaiset ovat soittaneet poliisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin onko kyse jostain vankimielisairaalasta. Mitään etsintäkuulutusta ei tehdä jos tavallinen psykiatrinen sairaala. Kyllä harhoissaan oleva hatkassa ollessaan tulee huomatuksi ja joutuu sitten väkisinkin takasin kun huolissaan olevat pelästyneet kansalaiset ovat soittaneet poliisin.

EI ne kaikki oireile niin. Masentuneet yms ei välttämättä ainakaan

• Anonyymi

Onneksi ei tarvitse kaivatakaan mihinkään pakkohoitoon, tai osastojaksolle pääsemistä. 20 vuotta systeemiä ja siinä oravanpyörässä olleena, ja systeemin epäkohtia nähneenä tietää jo etukäteen, että siellä eivät ne elämässä olevat ongelmat ratkaistu.

Psykiatrisella puolella ei ole tarjolla mitään muuta, kuin katto pään päälle, seinät, ruokaa, diagnosointia ja tietysti lääkkeitä. Noilla viimeksimainituilla ne elämässä, pielessä olevat muut ongelmat eivät ratkaistu. En tiedä, milloin ihmisille tuo kyseinen asia valkenee. Etenkin tietyn median harjoittaessa asian tiimoilta piilomainontaa ja aika runsaasti aivopesua.

• Anonyymi

Ymmärsinkö nyt oikein että 20 vuotta olit osastolla?

• Anonyymi

Mikä diagnoosi sulla oli kun 20 vuotta olit osastolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä diagnoosi sulla oli kun 20 vuotta olit osastolla?

20v systeemissä voi tarkoittaa myös avohoitoa yms. Onhan noita sairauksia mitkä elinikäisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein että 20 vuotta olit osastolla?

Missä kohtaa sanoin olleeni 20 vuotta putkeen osastolla? En tarkoittanut sitä. Pitääkö tänne yksilöidä kaikki asiat yksityiskohtaisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20v systeemissä voi tarkoittaa myös avohoitoa yms. Onhan noita sairauksia mitkä elinikäisiä

Niin voi mutta kun oli pakkohoidosta kyse. Ohan se surullista jos on psyykesairaus koko elämän ja siitä ei voi parantua tai voida edes tuntea elävänsä mielekästä elämää. Mulla ei ole ollut koskaan psykoottisia oireita niin voin sanoa etten tiedä mitä harhat on ja miltä ne tuntuu.

• Anonyymi

Onko se sitten parempi, jos ihminen haahuilee psykoosissa pitkin katuja ja kujia, ja saattaa vielä käyttää päihteitäkin ? Tai sitten riehuu kotonaan häiriten naapureita ?
        On hyvä, että noitakin hoitolaitoksia on olemassa. Aika monet niistä kuitenkin hyötyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten parempi, jos ihminen haahuilee psykoosissa pitkin katuja ja kujia, ja saattaa vielä käyttää päihteitäkin ? Tai sitten riehuu kotonaan häiriten naapureita ?
        On hyvä, että noitakin hoitolaitoksia on olemassa. Aika monet niistä kuitenkin hyötyy.

Niin eli ei osaa huolehtia itsestään eikä käyttäytyä. Kun minä sanoin että osastole voi joutua jos ei osaa käyttäytyä ja huolehtia itsestään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli ei osaa huolehtia itsestään eikä käyttäytyä. Kun minä sanoin että osastole voi joutua jos ei osaa käyttäytyä ja huolehtia itsestään

Se on vain yksi vaihtoehto. Kaikki ei joudu tosta syystä. Riippuu tietenkin mikä susta käyttäytymistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alotetaan siitä et jos kerrot vaikka mikä susta käyttäytymistä ja huolehtimista itsestään? Tossakin on meinaan tosi paljon eroja ilman osastoakin. Kännissä voi huudella, tehdä ilkeyksiä yms eikä joudu osastolle. Sama huolehtimisesta. Osa käy kerran viikossa suihkussa ja osa joka päivä jne

• Anonyymi

Ihan pokkanako väität, ettet saanut 20 vuoden aikana minkäänlaista keskusteluapua ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan pokkanako väität, ettet saanut 20 vuoden aikana minkäänlaista keskusteluapua ?

Ei se riitä kaikkiim ongelmiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se riitä kaikkiim ongelmiin

Ei riitäkään, mutta sen takia hoitomuotoja yhdistellään. On lääkkeet, avohoito, jossa voi käydä keskustelemassa.
        Ja toki oma mukanaolo ja osallistuminen oman mielenterveyden saamiseksi mahdollisimman hyväksi.
        Ammattilaisetkaan ei oikein muuta voi kuin neuvoa ja ohjeistaa siinä, miten kannattaisi itse toimia. Niin se on terapiassakin, että ihminen laitetaan itse oivaltamaan asioita, ei terapeutitkaan tee ihmisen puolesta asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitäkään, mutta sen takia hoitomuotoja yhdistellään. On lääkkeet, avohoito, jossa voi käydä keskustelemassa.
        Ja toki oma mukanaolo ja osallistuminen oman mielenterveyden saamiseksi mahdollisimman hyväksi.
        Ammattilaisetkaan ei oikein muuta voi kuin neuvoa ja ohjeistaa siinä, miten kannattaisi itse toimia. Niin se on terapiassakin, että ihminen laitetaan itse oivaltamaan asioita, ei terapeutitkaan tee ihmisen puolesta asioita.

Avohoito eli 1x kuussa hoitaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avohoito eli 1x kuussa hoitaja

Onko siellä päin, missä asut, mitään toimintaa mt-kuntoutujille ?
        Monesta kaupungista/kunnasta jotain löytyy.
        Toistan itseäni, mutta sekin on hoitomuoto, jos osallistuu johonkin yhteiseen toimintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä päin, missä asut, mitään toimintaa mt-kuntoutujille ?
        Monesta kaupungista/kunnasta jotain löytyy.
        Toistan itseäni, mutta sekin on hoitomuoto, jos osallistuu johonkin yhteiseen toimintaan.

Ei mitään virallista hoitotahon järjestämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään virallista hoitotahon järjestämää.

Mut järjestöillä yms on. Tiedä sit eikö hoitotaho vaan kerro vai onko kaikki täynnä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut järjestöillä yms on. Tiedä sit eikö hoitotaho vaan kerro vai onko kaikki täynnä

Netistäkin voi oma-aloitteisesti etsiä toimintaa omalta paikkakunnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netistäkin voi oma-aloitteisesti etsiä toimintaa omalta paikkakunnalta.

Tuskinpa täällä pikku paikkakunnalla mitään kun töitälään enää ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa täällä pikku paikkakunnalla mitään kun töitälään enää ole

Kuka sitä estää kuitenkaan selvittämästä, onko vai ei ?
        Kertoo vähän huonosta asenteesta, jos vastaus on heti " tuskinpa...".
        Ota selvää asiasta.

• Anonyymi

Miten voi todistaa,

• Anonyymi

Kurvisen blogikirjoitus käynnisti Turun psykiatrian väärinkäytösten tutkinnan. Juttuja aiheesta on tehnyt mm. Iltalehti.

Iltalehti 29.2.2016 tässä osa juttua, lisää löytyy Iltalehden linkeistä:

https://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022821190435_uu.shtml

• Anonyymi

"Alat kannattamaan Kokoomusta ja kehut kuinka Jumala Orpo on hoitanut Suomen kuntoon välittäen kaikista ihmisistä, myös heikoimmista" Kun olet toistanut tätä valhetta tarpeeksi uskottavasti niin päästävät pois

• Anonyymi

Niin kauan kuin väittää jotain ihmistä jumalaksi, tai pitää jopa itseään sellaisena, niin kyllä ne osaston ovet pysyvät lukossa, eikä tarvitse sieltä poistua.
        On noilla osastoilla tullut takavuosina tavattua jumalia, jeesuksia, joulupukkeja, tonttuja, ja jos vaikka mitä filmitähtiä. Psykoosi voi saada aikaan vaikka mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan kuin väittää jotain ihmistä jumalaksi, tai pitää jopa itseään sellaisena, niin kyllä ne osaston ovet pysyvät lukossa, eikä tarvitse sieltä poistua.
        On noilla osastoilla tullut takavuosina tavattua jumalia, jeesuksia, joulupukkeja, tonttuja, ja jos vaikka mitä filmitähtiä. Psykoosi voi saada aikaan vaikka mitä.

Totta. Tosin osa pääsi tosta huolimatta pois kun muuten "tarpeeksi" terve

• Anonyymi

Se on sun omaa tyhmyyttä että alunperin jouduit sinne.

• Anonyymi

Ei mielen sairaus, psyyken ongelmat muuta ihmistä tyhmäksi.
        Sairaus on sairaus, se ei ole tyhmyyttä.

• Anonyymi

Pitää olla sairaudentuntoinen.

• Anonyymi

Tiedät jo varmaankin sen "pikahoitopuolen? Kannattaa paiskautua päiväpeiton päälle seljälles. Joku parempa keino tulee pian mieleen...
      Ens viikolla jo täydenkuun aika. Se selvittää joka kuunkierto kaikkien elävien olotilaa.

Tiedeväki sanoo kuun etääntyvän hiukan maapallosta vuosi vuodelta. Vain 3 cm.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      73
      8114
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      5737
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      44
      3882
    4. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      92
      3652
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      44
      3645
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      60
      3594
    7. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      26
      3236
    8. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      113
      3060
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      57
      2859
    10. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      97
      2833
    Aihe