Myllyt pönöttää miehekkäästi horisontissa
Tuulivoimassa on tulevaisuus, hyvä!
7
244
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää tuulivoimaa ja lisää aurinkopaneeleja joka paikkaan.
- Anonyymi
Meihekkäästi meilläpäin seisovat liikumatta tyynellä.
- Anonyymi
suorastaan sankarillisesti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suorastaan sankarillisesti !
Ai myllyt saa oönöttämään..peräkämaripoika kiihottuu myllyistä..heh heh..nyt löytyi selitys miksi niitä täytyy aina rakentaa lisää. Järkipuhe ei auta..😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai myllyt saa oönöttämään..peräkämaripoika kiihottuu myllyistä..heh heh..nyt löytyi selitys miksi niitä täytyy aina rakentaa lisää. Järkipuhe ei auta..😂
Sinulla on nuo kiihottumiset aina mielessä, siitä sinulla puhe mistä puute. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on nuo kiihottumiset aina mielessä, siitä sinulla puhe mistä puute. 🤣
No se on terveen merkki 😁
Olisi peräkamaripoikien syytä.katsella muutakin kuin voimaloita. 😉
Mutta muistakaa ilmoittaa kaikki pieneltä tuntuvat asiat ELY keskukseen.
Tuulivoima firmojen yvat ovat sellaisia, että lähteiden päälläkin on suunniteltu myllyjä.
Ei ne ELY keskuksessa voi tietää asioita ellei sinne ilmoita. Se on sitä parasta vaikuttamista.
Valtiolla on suunnitelmissa nostaa sähkövero datakeskuksille eli eiköhän se into hiukan laannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582