...hän on jo hävittänyt lapseni potkulaudan, murtautunut mobiilipankkiini, asentanut kännykkääni vakoiluohjelman (vanhoihin ja halpoihin puhelimiin tämän voi tehdä etänä), yrittänyt kaapata sometilejäni ja sitten ihmettelee kun haluan pysyä kärryillä mitä seuraavaksi tapahtuu. Miksi pidätte hänen puoltaan? Haluaisitteko että joku tekisi saman teille?
Tää tyyppi jota suojelette
154
926
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kyllä, olen tehnyt rikosilmoituksen mutta Suomen poliisi ei ole oikein taidokas näissä hakkerointiasioissa ja näitä tyyppejä on kai käytännössä mahdoton saada kiinni.
- Anonyymi
Mites sen kunnianloukkauskeissin kanssa sujuu naisia esittävä sekopåå? Nauroiko poliisit kun kävit itkemässä että " Se sano että oon h.mo ja asun äitini luona" 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sen kunnianloukkauskeissin kanssa sujuu naisia esittävä sekopåå? Nauroiko poliisit kun kävit itkemässä että " Se sano että oon h.mo ja asun äitini luona" 😁
Nauro
- Anonyymi
Kai muistit mainita, että luotto ei ole kova?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauro
He is a human too thus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä muuten saa penniäkään puli. Heehee!
- Anonyymi
Tekijä on siis poliisi.
- Anonyymi
Ota happea välillä sebbbbo. Suojellaan sua ettet tee mitään itelles ennen kuin sut saadaan käsiimme 😘
- Anonyymi
Tuossa palstaäijän vuodatuksessa olisi jo monta kenttää ja osiota mitä klikkailla verkossa, on omaisuusrikosta+ kaikkea
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa palstaäijän vuodatuksessa olisi jo monta kenttää ja osiota mitä klikkailla verkossa, on omaisuusrikosta kaikkea
Joku mobiilipankkiin murtautuminen, cyberrikos mainittu myös. Rikos ku rikos mua ha ha ha
- Anonyymi
Ihmettelen vaan että minusta tehdään tässä jotain pahista, kun kaikki se tieto josta minua syytetään on kerätty salakuuntelemalla kännykkääni ja SE on rikos, ei mikään mitä minä olen tehnyt. Minun syntini on vain että en ole kiinnostunut hänestä.
- Anonyymi
Siinähän kuuntelet 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän kuuntelet 😉
Setä on nakki kovana kuunnellut läpsyttelyä, kyllähän se vtuttaa 😂
- Anonyymi
Voisi osua tai osuu hyvinkin mutta ilman tunnistetta hänestä tämäkin varoitus on turha.
- Anonyymi
No kyllä ne tunnistaa jotkut tuon tyypin tuntee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka
Niin kuin minä? Eikä se potkulauta kateissa taida olla. En silti ole varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. T naista esittävä low life pääseekin ryminällä julkisuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ekkmannin sebbbolla ollut tämä T jumalkompleksi jo vuosikausia. Skitsofrenia on vakava sairaus 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tää ei kyl sano mulle mitään kun en tiedä kuka T nainen ja miksi julkisuuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin minä? Eikä se potkulauta kateissa taida olla. En silti ole varma.
No eipä ole ollut ainakaan poikani käytössä enää kuukausiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka T nainen kerrotko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ekkmannin sebbbolla ollut tämä T jumalkompleksi jo vuosikausia. Skitsofrenia on vakava sairaus 😉
Jännää sinänsä, että sinä olet itse tämä kyseinen sebbbbbbbo. Skitsofreniasta olet kyllä oikeassa.
- Anonyymi
Että suomalaiset on sekaisin....
- Anonyymi
Haluatko avautua lisää daameja esittävä rähmätonttu? Kismittääkö kuinka pahasti ☺️
Aloituksesta voisi päätellä että rationaalisina hetkinä vihaat myös itse itseäsi, toisinsanoen olet syyntakeinen omilla rikoksillaan mässäilevä hylkiö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko avautua lisää daameja esittävä rähmätonttu? Kismittääkö kuinka pahasti ☺️
Aloituksesta voisi päätellä että rationaalisina hetkinä vihaat myös itse itseäsi, toisinsanoen olet syyntakeinen omilla rikoksillaan mässäilevä hylkiö.Ja mitähän perustetta on väittää tuollaista? Etkö usko että on olemassa myös rikosten uhreja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän perustetta on väittää tuollaista? Etkö usko että on olemassa myös rikosten uhreja?
Vähän on nyt vaivasta käänteistä horinaa palstaäijältä. Kisko ne stayupit kinttuihin ja käy hakee el tiempoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän on nyt vaivasta käänteistä horinaa palstaäijältä. Kisko ne stayupit kinttuihin ja käy hakee el tiempoo
Taidat olla juuri tämä tyyppi josta puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla juuri tämä tyyppi josta puhun.
Olen juuri se. Stay tuned..
- Anonyymi
Taidat todella olla itse syyllinen kun noin kovasti pitää yrittää hämätä ja hukuttaa aihe tuollaiseen bullshittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat todella olla itse syyllinen kun noin kovasti pitää yrittää hämätä ja hukuttaa aihe tuollaiseen bullshittiin.
Sulla ei ole aavistustakaan, mutta tulee olemaan. Se ero meissä, äijänkäppänä, että en pelkää julkisuutta enkä esiripun nostamista. Kun taas sinä vtun varjoissa piileskelevä hiiri teet kaikkesi ettet paljastu.
Myöhäistä. Olisi kannattanut pysyä vain aikuisten kiusaamisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole aavistustakaan, mutta tulee olemaan. Se ero meissä, äijänkäppänä, että en pelkää julkisuutta enkä esiripun nostamista. Kun taas sinä vtun varjoissa piileskelevä hiiri teet kaikkesi ettet paljastu.
Myöhäistä. Olisi kannattanut pysyä vain aikuisten kiusaamisessa.Stalkkaaminen on totta. Vainoaminen on totta. Varsinkin nettivainoaminen niin ettei tarvi edes persettään sohvasta nostaa. Ja ylläpito pitää tämän viestin lähettämistä rikoksena, ei suinkaan hakkeroitumista toisten älylaitteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkaaminen on totta. Vainoaminen on totta. Varsinkin nettivainoaminen niin ettei tarvi edes persettään sohvasta nostaa. Ja ylläpito pitää tämän viestin lähettämistä rikoksena, ei suinkaan hakkeroitumista toisten älylaitteille.
Kukaan ei itse rikoksia kiistä. Kyseessä on äärimmäisen vakava sellainen koska kyseessä myös liuta pieniä lapsia joita setä stalkannut.. Se taasen, että kyseinen rikollinen tällä aiheella vapaaehtoisesti mässäilee kuuluu olennaisesti taudinkuvaan, koska haluaa kokea olevansa lain ulottumattomissa.
IT-taidot hyvät, tunneälykkyys nolla. Sen takia runqqari itsensä epätoivoissaan itsensä paljastanutkin. Ikävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei itse rikoksia kiistä. Kyseessä on äärimmäisen vakava sellainen koska kyseessä myös liuta pieniä lapsia joita setä stalkannut.. Se taasen, että kyseinen rikollinen tällä aiheella vapaaehtoisesti mässäilee kuuluu olennaisesti taudinkuvaan, koska haluaa kokea olevansa lain ulottumattomissa.
IT-taidot hyvät, tunneälykkyys nolla. Sen takia runqqari itsensä epätoivoissaan itsensä paljastanutkin. Ikävää.Ja todisteesi on? Nyt sinä vain häiritset aidon tapauksen käsittelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja todisteesi on? Nyt sinä vain häiritset aidon tapauksen käsittelyä.
Minussa on kaikki aitoa. Nähdään fani! 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän perustetta on väittää tuollaista? Etkö usko että on olemassa myös rikosten uhreja?
Ja sinä olisit palstasetä advokaatti? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyl vaikuta järin kiinnostavalta. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko täsmentää että syyllinen mihin? Humor me, homeboy. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja todisteesi on? Nyt sinä vain häiritset aidon tapauksen käsittelyä.
Kerro toki tästä aidosta tapauksessa, mikä on mielessä tai mikä on sinun kökemys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki tästä aidosta tapauksessa, mikä on mielessä tai mikä on sinun kökemys?
Rimmaa melkein myös kököömyksen kanssa. Huomioitu on huomaavaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko täsmentää että syyllinen mihin? Humor me, homeboy. Sivusta
No tietenkin noihin rikoksiin jotka aloituksessani mainitsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietenkin noihin rikoksiin jotka aloituksessani mainitsin.
Emmää sulta aloittajaäijä eli palstasetä mitään kysyny. Mutta joo ,olihan siinä nimikettä kerrakseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Olisi kannattanut pysyä vain aikuisten kiusaamisessa.No näytäpäs kuinka reipas olet ja astu julkisuuteen ja nosta se esirippu. Veikkaan että saamme odottaa loputtomiin, koska eihän sinusta hullusta ole kuin näpyttämään suomi palstalla. Sinä olet jo profiloitu ja asia on siltä osin selvä. Menehän nyt leikkimään niillä rooleillasi ja suorittamaan kieroutunutta performanssiasi, sebbo gubettaja varoitusmerkki miesnainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta voisi päätellä että rationaalisina hetkinä vihaat myös itse itseäsi, toisinsanoen olet syyntakeinen omilla rikoksillaan mässäilevä hylkiö.Hullun määritelmään kuuluu itselleen puhuminen ja kuvitelmat toisista ihmisistä joskus jopa esittäen niitä itse. Hullu mikä hullu😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus, olet NE. Gubettajasta sebboon ja nais/mies luulijaan. Olet paljastunut jo aikapäiviä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Olisi kannattanut pysyä vain aikuisten kiusaamisessa.Tuskin ne sulle sitä julkisuutta hirveästi siellä lataamossa jakaa 😂
Tsemppiä, hyvin sä yrität vetää, sinä gubettaja sebottaja luulija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minussa on kaikki aitoa. Nähdään fani! 😉
Onko mielisairaalassa hyvät ruoat? 😂
Menes nyt sinne hoitajan tykö pyytämään vähän lääkkeitä.
- Anonyymi
Ylläpito puoltaa myöskin kaikkia näitä tyyppejä, jotka uhkaavat vahingoittaa rikoksen uhria. Tiesitkö että rikollisten tukeminen on myös rikos?
- Anonyymi
Manipulointitaitosi on suoraan muropaketin kyljestä. Sinuna nettipertti alkaisin pikkuhiljaa jo rauhoittumaan, saatat jotenkin selvitä ehjin nahoin tästä koitoksesta. Mitä tosin epäilen tolla darkwebin historialla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipulointitaitosi on suoraan muropaketin kyljestä. Sinuna nettipertti alkaisin pikkuhiljaa jo rauhoittumaan, saatat jotenkin selvitä ehjin nahoin tästä koitoksesta. Mitä tosin epäilen tolla darkwebin historialla...
Joo ja mistähän nää sun häikäisevät "me hakataan sut" -taitosi ovat peräisin, en usko että edes muropaketista löytyy noin hiekkalaatikkotason juttua... 🙄😆 Olet tainnut tuijottaa liikaa kummisetää 😂 Löydänkö huomenna hevosen pään sängystäni?
- Anonyymi
Yritä aloittaja rauhoittua ja hanki apua itsellesi. Todellisuudentajusi on kadonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja mistähän nää sun häikäisevät "me hakataan sut" -taitosi ovat peräisin, en usko että edes muropaketista löytyy noin hiekkalaatikkotason juttua... 🙄😆 Olet tainnut tuijottaa liikaa kummisetää 😂 Löydänkö huomenna hevosen pään sängystäni?
Pilkkaatko Kummisetää? Tää oli sitten vimonen niitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä aloittaja rauhoittua ja hanki apua itsellesi. Todellisuudentajusi on kadonnut.
Stalkkaaminen on ihan todellisuutta tänä päivänä, senkin fossiili.
"Jos tietää mitä tekee, haittaohjelman voi saada asennetuksi etäämmältäkin, ainakin jos puhelimen päivitykset ovat tekemättä. Android-puhelimet ovat Nuopposen mukaan haavoittuvaisimpia, kun taas asiallisesti päivitettyyn iPhoneen tai Windows-puhelimeen niitä ei pitäisi saada."
.https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001885099.html?fbclid=IwdGRjcANLCidleHRuA2FlbQIxMQABHoALDLgufFlXgORit8rbrdNtR9PsXXjSTWgd5qyWiEoEt9V6K8aAop-gzv3z_aem_iIfqavgrxNAGQ-YY2TMHmA
Oletko sinä siis tämän ikävä-palstan ylläpitäjä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla siellä sivussa vaikuttaa kans hermot vähän reistailevan. Tai sit filmaat ku neiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poron päässä ois jo henkilökohtaisen lahjan tatsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poron päässä ois jo henkilökohtaisen lahjan tatsi
Olkaa ees vähän oogee
- Anonyymi
Joo, ei tuossa palstasetä vielä mitään, mutta pihasta vietiin tramboliini, aivan siitä tynnyrisaunanani vierestä
- Anonyymi
Ja net oo vielä edes peräkärryä vuokrannu
- Anonyymi
Punanenäinen tonttusetä on ehtiväinen kaveri, vai onko kyseessä suurperheen äiti. Sitä ei koskaan tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punanenäinen tonttusetä on ehtiväinen kaveri, vai onko kyseessä suurperheen äiti. Sitä ei koskaan tiedä!
Kyllä mm sedän hologrammi valtakunta nevö forget- oli lasutraamaa oli kaikkee tohinaa. Vttuilen, mutten sulle suinkaan vaan
- AnonyymiUUSI
Hoi Kontio tai Parmas tramppa bäk asap pihaan tuotte
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hoi Kontio tai Parmas tramppa bäk asap pihaan tuotte
Toivottavasti kekara vinoilen styperille stooreilles tarpeeksi kapeasti ja kohdennetusti jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kekara vinoilen styperille stooreilles tarpeeksi kapeasti ja kohdennetusti jo
Eli kerran vielä laps - anonyymin palstan hyvin hyvin kaukaa haetut rikosuutiset ei ihan vastaa sitä mitä pitäis
- Anonyymi
Kolme viestiä poistettu... Onko nekin kaikki minulta eikä suinkaan näiltä "me piestään sut" -tyypeiltä... suomi24 oikeuden asialla 👼
- Anonyymi
Tästä ketjusta huomaa että täällä ei kirjoittele enää juurikaan yhtään normaalia tyyppiä, minua lukuun ottamatta, ylläpitoa myöten täällä on tyyppejä jotka reagoivat rikosuutisiin uhkaamalla pahoinpidellä rikosten uhreja. Eli tämän ryhmän keskustelu taitaa muodostua pääasiassa sen rikollisuuteen taipuvaisten ylläpitäjien puheenvuoroista. On kyllä tullut huomattua, että täällä on kirjoittaja ihan huomattavasti vähemmän kuin olettaisi.
- Anonyymi
Prööt sulle. Ja koko vtun pskasaitti mainostajineen häviää kunhan tämä sonta on päätöksessä.
Ihmisten kiusaamisen ja pedo.filian salliva suo uppoo juuri sinne minne kuuluukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prööt sulle. Ja koko vtun pskasaitti mainostajineen häviää kunhan tämä sonta on päätöksessä.
Ihmisten kiusaamisen ja pedo.filian salliva suo uppoo juuri sinne minne kuuluukin.Smash all the systems
- Anonyymi
Onneks mulle ei ole älypuhelinta ja sometilejä. Toivottavasti lapsesi saa uuden potkulaudan.
- Anonyymi
Muovaillaan sun päänahasta uus lauta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muovaillaan sun päänahasta uus lauta
Sulla täällä hyvä spirit- pössis päällä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla täällä hyvä spirit- pössis päällä👍
Oon vtun kyllästynyt teihin jesuiitteihin jotka mylvitte palstaäijän provojen tahtiin. Toivottavasti jokainen rrruttuturpa saa ansionsa mukaan jos ja kun hämärät uliulit tulee päivänvaloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon vtun kyllästynyt teihin jesuiitteihin jotka mylvitte palstaäijän provojen tahtiin. Toivottavasti jokainen rrruttuturpa saa ansionsa mukaan jos ja kun hämärät uliulit tulee päivänvaloon
Mites ne omat uliulit ja mölimölit 😂 sen huomaa kyllä että taitaa nuppijumia jo hiukan hermostuttaa. "Oon niin kyllästynyt" ja "saatte ansionne mukaan"
Se on hullu myöhäistä nyt kun maito on jo läikkynyt. Sinä olet gubetuksinesinja sebboiluinesi ainoa joka jostain jotain maksaa jos se homma siihen menee. Vtun mätäpää.
- Anonyymi
Ehkä nämä hakkeroijat yrittävät korvata näillä tempuillaan tunne-elämän ja tunteiden puutetta ja se kaikki on tavallaan kateellisuutta joitakin toisia kohtaan. No, ovat huomanneet et eivät saa korvattua mitään, joten epätoivo saa heidät vaan enemmän hakkeroimaan ja kiusaamaan. Toisaalta, eniten he tekevät hallaa ja mielipahaa itselleen, koska ihminen on kuitenkin lähes kokonaan henkinen olio ja jos osaa hakkeroija fyysisesti toisia, mutta ei osaa ymmärtää ja käsitellä edes itseään, niin ongelma hänellä itsellään varmasti on.
- Anonyymi
Liirumlaarum. Hakkeroikaa aikuisia, siinä vaiheessa kun sotkette asiaan lapsia latu on niin auki kuin voi olla.
Tee viimeinen hyvä teko ja kuittaa opintovelka pliiiiiis 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liirumlaarum. Hakkeroikaa aikuisia, siinä vaiheessa kun sotkette asiaan lapsia latu on niin auki kuin voi olla.
Tee viimeinen hyvä teko ja kuittaa opintovelka pliiiiiis 😁Et ole hyvä ainakaan kohdentamaan kirjoituksiasi oikealle henkilölle 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hyvä ainakaan kohdentamaan kirjoituksiasi oikealle henkilölle 🤔
Se oli lähinnä yleisluontoinen ilmoitus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli lähinnä yleisluontoinen ilmoitus..
Ei tiedä jahka perävalot paistaa. Kun ei tuu muuten mitään jos räjähtää reisille ns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä jahka perävalot paistaa. Kun ei tuu muuten mitään jos räjähtää reisille ns.
Olen samaa mieltä kuomaseni. Valkokultaa sitten, laita ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee viimeinen hyvä teko ja kuittaa opintovelka pliiiiiis 😁Sano kui mont hakkaan
- Anonyymi
Oulun kulli asialla
- Anonyymi
Paikkakunta osuu siihen mitä täällä ollaan mietiskelty tiettyihin juttuihin liittyen.
/sivulta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunta osuu siihen mitä täällä ollaan mietiskelty tiettyihin juttuihin liittyen.
/sivultaEi osu t. ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu t. ap.
Ei ehkä sun kohdalla.
Toki on muutama muukin paikkakunta jotka liittyy tiettyihin juttuihin.
- Anonyymi
On kyllä erikoista viihdettä näin sivustaseuraajan perspektiivistä. Nythän vaikuttaa siltä, että tämä oikeuden puolustaja on täysin sama hullu joka huutaa joka langassa myös palstaäijää ja gubbea. Jos on flipperin kuulat hukassa tällä kohteella, niin kyllä on tällä oman elämänsä punisherilla myös. Ei kai nyt kukaan luule että joka aloituksen takana on sama henkilö. Ettei vain olisi niin että tämä oikeuden puolustaja on täysin sama henkilö kuin tämä seppo vai mikä lie. Miettikääpä hetki, niin saattaa alkaa palaset loksahtelemaan kohdalleen. En voi olla ainoa joka näkee näissä yhteyden, niin selvää se on.
- Anonyymi
Kovin se joku on maalaillut täysin syyttömiä syylliseksi noihin hommiinsa.
- Anonyymi
Kaikki keinot on toki käytettävä vai mitä, kukaan tuskin muuta odottaakaan kun alkaa pelilaudalta loppumaan omat multipersoonahahmot. Muistathan peukuttaa itseäs kyl se siiittä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki keinot on toki käytettävä vai mitä, kukaan tuskin muuta odottaakaan kun alkaa pelilaudalta loppumaan omat multipersoonahahmot. Muistathan peukuttaa itseäs kyl se siiittä 😉
Peukutus ei ollut kyllä tuolta itseltään vaan multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatever äitejä esittävä tuubahuuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus taitaa kirpaista, vai kuinka? Minulla ei ole syytä peukutella mitään, kunhan vain kerroin havainnoistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatever äitejä esittävä tuubahuuli
Aggressiosi viittaa juurikin siihen mitä tuossa aiemmin epäilin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aggressio. Katselen tätä multinikkiskitson huitomista täysin rauhallisena. Eikö olekin ihmeellistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aggressio. Katselen tätä multinikkiskitson huitomista täysin rauhallisena. Eikö olekin ihmeellistä
Tarkoitin tämän sebottaja gubettaja ym palstaäijättäjän aggressiota. Psykologian alkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselet omia multinikki hommiasi??
Sele-vä... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sinun ns epäilyjä kyllä pitäis minään. Sivusta TeeTee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan toki peukuttaja että millä perusteella teet nämä valinnat mille palstaäijän eli aloittajan stoorille peukutat ja milloin kiistät niitä? Yhtä iloista sillisalaattia sulla vuodesta toiseen. Sivusta eräs neiti etsivä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovin se joku on maalaillut täysin syyttömiä syylliseksi noihin hommiinsa.
Eiköhän se mene sensaatiojonne niin, että sinä olet kehitellyt näitä tuhannn ja yhden yön tarinoita sekä surrealistisia sidoksia palstan puupää-äijän kirjoitusten sekä irlelämän välillä. Sivusta pieri nyt sitä kaiken teoriaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan toki peukuttaja että millä perusteella teet nämä valinnat mille palstaäijän eli aloittajan stoorille peukutat ja milloin kiistät niitä? Yhtä iloista sillisalaattia sulla vuodesta toiseen. Sivusta eräs neiti etsivä
Peukutan mitä haluan, ja se ei kuulu jollekin tuntemattomalle kiusaajalle millä perusteilla.
Enkä mä ikinä kylläkään ole kiistänyt
jos oon peukuttanut jotain.
Vuodesta toiseen?
Voi jösses!!!
Vaikka sä olet täällä vuodesta toiseen vahtaamassa kuka sanoo mitäkin,
tai kuka ikinä peukuttaa ja mitäkin,
niin ei kaikki muut ole.
Sillisalaattiin en koskisi vapaaehtoisesti ikinä.
*pusipusi*
- Anonyymi
Taas nähdään tämä sama ilmiö, että kun joku ilmoittaa tähän palstaan liittyvästä oudosta hakkerointi-ilmiöstä ja yrittää kertoa siitä, tämä seppo-palstasetä-jankkaaja ilmestyy paikalle. Viimeksi kun näin tätä samaa jankkausta, tämä seppojankkaaja muuten väitti että kyseessä on aivan eri henkilö. Nythän se näkyy että ei ole, nimi on sama.
Jostain syystä tästä aiheesta ei saisi keskustella täällä, vaan jo useampia vuosia tämä mieheksiluulija on vallannut kaikki keskustelut joissa aiheesta puhutaan tällä palstasetä-/ätmijankkauksella.
Satun tietämään ett aloittajalle on oikeasti tapahtunut nuo asiat: pankin sovellukseen murtauduttu ja sometilille yritetty murtautua. Tuolla jankkaajalla ei ole mitään käsitystä oikeasti kuka aloittaja on. Ja tämä ilmiö toistuu, aina kun joku ilmoittaa jostain tällaisesta vainoamisen tapaisesta, tämä on tikkana paikalla syyttelemässä häntä rikolliseksi. Outoa.- Anonyymi
Rikosoikeudellisista asioista vähänkään tietävä, tietää että näillä asioilla ei rungutella pitkin nettiä. Vaan yrität viimeiseen tippaan pelastaa nahkas tuomalla näitä mukaulkopuolisia näkökulmia ja jauhaa jostain vtun, mieheksiluulijasta.
Koita nyt pulikoida ihan omassa liemessäs, tiukkaa tekee tiedän, mene vaikka naisten kuvilla deittisovelluksiin iskemään miehiä, jos olo vaikka paranee ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosoikeudellisista asioista vähänkään tietävä, tietää että näillä asioilla ei rungutella pitkin nettiä. Vaan yrität viimeiseen tippaan pelastaa nahkas tuomalla näitä mukaulkopuolisia näkökulmia ja jauhaa jostain vtun, mieheksiluulijasta.
Koita nyt pulikoida ihan omassa liemessäs, tiukkaa tekee tiedän, mene vaikka naisten kuvilla deittisovelluksiin iskemään miehiä, jos olo vaikka paranee ☺️Arvasin että sieltähän sinä taas pullahdat mielettömine syytöksisesi. En ole aloittaja, viesti johon vastaat on ensimmäinen viestini ketjuun. Aloittaja on eri henkilö. Eli et näe mitään. Taktiikkanasi on yrittää lopettaa keskustelu tästä aiheesta tuolla törkeällä syyttelyllä.
Sinä olet väärässä. Tuolle aloittajalle on oikeasti tapahtuneet seuraavat asiat: nettipankin sovellukseen oli murtauduttu ja sometilille yritetty murtautua. Ensimmäisestä oli pankin virkailija käskenyt tehdä rikosilmoituksen ja se on tehty.
Sinä et totuutta muuta noilla älyvapailla syytöksilläsi vaikka äityisit kuinka törkeäksi tahansa. - Anonyymi
Onhan se mielenkiintoista sekin et tuolle
(tai jollekin jos ei tuolle juuri) on annettu mahdollisuus selvittää toisen maalaamansa henkilön kanssa asiaa että maalailee täysin väärää tyyppiä mutta eipä selvitellyt.
Outoa ettei sulle meinaa saada vastata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että sieltähän sinä taas pullahdat mielettömine syytöksisesi. En ole aloittaja, viesti johon vastaat on ensimmäinen viestini ketjuun. Aloittaja on eri henkilö. Eli et näe mitään. Taktiikkanasi on yrittää lopettaa keskustelu tästä aiheesta tuolla törkeällä syyttelyllä.
Sinä olet väärässä. Tuolle aloittajalle on oikeasti tapahtuneet seuraavat asiat: nettipankin sovellukseen oli murtauduttu ja sometilille yritetty murtautua. Ensimmäisestä oli pankin virkailija käskenyt tehdä rikosilmoituksen ja se on tehty.
Sinä et totuutta muuta noilla älyvapailla syytöksilläsi vaikka äityisit kuinka törkeäksi tahansa.Olen aivan stanan törkeä, ja syön kaltaisiasi torakoita aamupalaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se mielenkiintoista sekin et tuolle
(tai jollekin jos ei tuolle juuri) on annettu mahdollisuus selvittää toisen maalaamansa henkilön kanssa asiaa että maalailee täysin väärää tyyppiä mutta eipä selvitellyt.
Outoa ettei sulle meinaa saada vastata.Tämähän on sama tapaus jota sanottiin pitkään mieheksiluulijaksi, sillä hyökkäsi kaikkiin ketjuihin väittämään aloittajaa mieheksi.
Tuo seppotarina on ”pikkasen” epäuskottava, miksi joku jankkaisi vuosikausia nettipalstalla noinkin todistettuja rikoksia ja uhkailisi, hänhän olisi jo joutunut syytteeseen ajat sitten jos kerran todisteet on. Varmaan vähintään kolmatta ellei neljättä vuotta jankuttaa samaa asiaa täällä. Lisäksi aika aikaisessa vaiheessa joku kirjoitti että tämän niminen ihminen josta jankuttaa, on kuollut. Uskokaa mitä haluatte, mutta minä en enää usko tuon koko henkilön olemassaoloon. Mikä lie tarina jolla yritetään estää tähän palstaan liittyvän rikollisen toiminnan ulostuloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on sama tapaus jota sanottiin pitkään mieheksiluulijaksi, sillä hyökkäsi kaikkiin ketjuihin väittämään aloittajaa mieheksi.
Tuo seppotarina on ”pikkasen” epäuskottava, miksi joku jankkaisi vuosikausia nettipalstalla noinkin todistettuja rikoksia ja uhkailisi, hänhän olisi jo joutunut syytteeseen ajat sitten jos kerran todisteet on. Varmaan vähintään kolmatta ellei neljättä vuotta jankuttaa samaa asiaa täällä. Lisäksi aika aikaisessa vaiheessa joku kirjoitti että tämän niminen ihminen josta jankuttaa, on kuollut. Uskokaa mitä haluatte, mutta minä en enää usko tuon koko henkilön olemassaoloon. Mikä lie tarina jolla yritetään estää tähän palstaan liittyvän rikollisen toiminnan ulostuloa.Kyllä kyllä, täysin sama tapaus. Olen kaikkialla palstasetä, varsinkin nemesiksenä päässäsi ja pakkomielteenä haarakiilassasi. Muuta sun ei tarvitse tietää, näytät osaavan moniongelmaisena mt-potilaana osaavan sekoittaa pääsi oikein hyvin itsekin...
Seuraa nyt vaan tarkkaan 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan stanan törkeä, ja syön kaltaisiasi torakoita aamupalaksi.
En ole mikään torakka. En esimerkiksi syyttele ihmisiä joksikin ihme hahmoiksi joita ei ole olemassakaan, kuten sinä. Kuka tahansa joka yhtään osaa ajatella, on jo huomannut mitä oikein yrität. Yrität vaientaa eritoten keskustelut joissa joku tuo esille tähän palstaan liittyvää hakkerointi-ilmiötä. Tavalla tai toisella yrität saada asiasta kertojan näyttäytymään naurettavassa valossa, jos et muuten, niin syyttämällä häntä tuoksi aivan ihme heeboksi, jota vastaan sinulla on jo vuosia ollut kaikki todisteet, mutta näköjään poliisilla ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään torakka. En esimerkiksi syyttele ihmisiä joksikin ihme hahmoiksi joita ei ole olemassakaan, kuten sinä. Kuka tahansa joka yhtään osaa ajatella, on jo huomannut mitä oikein yrität. Yrität vaientaa eritoten keskustelut joissa joku tuo esille tähän palstaan liittyvää hakkerointi-ilmiötä. Tavalla tai toisella yrität saada asiasta kertojan näyttäytymään naurettavassa valossa, jos et muuten, niin syyttämällä häntä tuoksi aivan ihme heeboksi, jota vastaan sinulla on jo vuosia ollut kaikki todisteet, mutta näköjään poliisilla ei.
Juuri näin 😉 näppis sauhuumaan vaipparitari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan se näppis näyttää sauhuavan. Itse en edes suurimman osan aikaa ole täällä lukemassa sekoilujasi enää nykyään. Sulla sen sijaan pitää kiirettä kun yrität syytellä kaikkia jotka kertovat tämänkaltaisesta toiminnasta tietämättä näköjään kirjoittajasta yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan se näppis näyttää sauhuavan. Itse en edes suurimman osan aikaa ole täällä lukemassa sekoilujasi enää nykyään. Sulla sen sijaan pitää kiirettä kun yrität syytellä kaikkia jotka kertovat tämänkaltaisesta toiminnasta tietämättä näköjään kirjoittajasta yhtään mitään.
Pusi pusi, rikos ei kannata 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusi pusi, rikos ei kannata 😉
Kunpa oikeasti olisit tuota mieltä. Jos kirjoittamasi pitäisi paikkansa, olisit itsekin syyllistynyt törkeisiin rikoksiin. Aloituksessa mainitut rikokset ovat tapahtuneet, ja minä olen niitä vastaan. Sinä puolestasi täällä törkeästi syyttelet aloittajaa joksikin joka hän ei ole. Muista itse oma kehotukesi: rikos ei kannata..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Näinkö se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Aikamoinen älinä päällä sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on sama tapaus jota sanottiin pitkään mieheksiluulijaksi, sillä hyökkäsi kaikkiin ketjuihin väittämään aloittajaa mieheksi.
Tuo seppotarina on ”pikkasen” epäuskottava, miksi joku jankkaisi vuosikausia nettipalstalla noinkin todistettuja rikoksia ja uhkailisi, hänhän olisi jo joutunut syytteeseen ajat sitten jos kerran todisteet on. Varmaan vähintään kolmatta ellei neljättä vuotta jankuttaa samaa asiaa täällä. Lisäksi aika aikaisessa vaiheessa joku kirjoitti että tämän niminen ihminen josta jankuttaa, on kuollut. Uskokaa mitä haluatte, mutta minä en enää usko tuon koko henkilön olemassaoloon. Mikä lie tarina jolla yritetään estää tähän palstaan liittyvän rikollisen toiminnan ulostuloa.Juu yksi ja sama, tai paremminkin samat henkilöy on kyseessä. Aikalailla surkuhupaisaa seurata, kun tämä ns. lyhennettä viljelevä sekopää milloin uhoaa itselleen, milloin esittää uhria jne.
No sairauksia on monia. Tuskin kovin moni tätä mätälatvaa tosissaan ottaakaan ja jos ottaa niin kannattaa varmaan käydä tarkistuttamassa se oman mielen kunto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä, täysin sama tapaus. Olen kaikkialla palstasetä, varsinkin nemesiksenä päässäsi ja pakkomielteenä haarakiilassasi. Muuta sun ei tarvitse tietää, näytät osaavan moniongelmaisena mt-potilaana osaavan sekoittaa pääsi oikein hyvin itsekin...
Seuraa nyt vaan tarkkaan 😁Sama tapaushan sinä oletkin. Ei tarvitse olla FBI profiloija tätä tajutakseen. Pakkomielteistähän sinä voisitkin meille uteliaille kertoa, kun sinulla niitä tuntuu kohtuullisen paljon riittävän 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ne sun omat vaipat siellä kellokoskella? Joko on vaihdettu, vai siksikö on nyt nuppijumilla känkkäränkkä päivä? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt pulikoida ihan omassa liemessäs, tiukkaa tekee tiedän, mene vaikka naisten kuvilla deittisovelluksiin iskemään miehiä, jos olo vaikka paranee ☺️Miksi rikoksen uhrin edes pitäisi olla perillä rikollisoikeudellisista asioista? Ja itsehän sinä teet juuri samaa: setvit tätä mielikuvitushahmon rikosvyyhtiä täällä vuodesta toiseen anonyymille nettiyleisölle. Mihin luulet sen johtavan? Miksi et ole jo vienyt todisteitasi poliisille? Ai niin, mutta sinähän olet vienyt ne poliisille, mutta silti mitään ei tapahdu - vuosiin. Todella uskottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa oikeasti olisit tuota mieltä. Jos kirjoittamasi pitäisi paikkansa, olisit itsekin syyllistynyt törkeisiin rikoksiin. Aloituksessa mainitut rikokset ovat tapahtuneet, ja minä olen niitä vastaan. Sinä puolestasi täällä törkeästi syyttelet aloittajaa joksikin joka hän ei ole. Muista itse oma kehotukesi: rikos ei kannata..
Se syyttää jokaista tänne kirjoittajaa milloin miksikin palstaäijäksi tai sebboksi. Nyt vaan on niin että ei mene läpi enää. SINÄ OLET SEKÄ GUBETTAJA, GUBBE, TÄMÄ SINUN SEBBO PERSOONA JA VÄLILLÄ SEBON JAHTAAJA. On siinä hommaa kun joutuu aamusta iltaan kirjoitella ja yrittää muistaa kirjoittamansa jutut plus pitää kirjoitusasu yhtenäisenä kunkin hahmon kohdalla. Siinä sinä teet virheen ja paljastat itsesi. Minua sinä et todellakaan huijaa. En ihmettelisi, vaikka olisit seksuaalirikoksista tuomittu henkilö, jonka pää ei kestä rumaa totuutta, tai ehkäpä olet vain vakavasti persoonallisuushäiriöinen hullu. Joka tapauksessa sinä olet yksi ja sama henkilö, varmasti palstan vihatuin hahmo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tapaushan sinä oletkin. Ei tarvitse olla FBI profiloija tätä tajutakseen. Pakkomielteistähän sinä voisitkin meille uteliaille kertoa, kun sinulla niitä tuntuu kohtuullisen paljon riittävän 😄
Olen olen johan mä sanoin. Ihan mitä haluat mun olevan ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se syyttää jokaista tänne kirjoittajaa milloin miksikin palstaäijäksi tai sebboksi. Nyt vaan on niin että ei mene läpi enää. SINÄ OLET SEKÄ GUBETTAJA, GUBBE, TÄMÄ SINUN SEBBO PERSOONA JA VÄLILLÄ SEBON JAHTAAJA. On siinä hommaa kun joutuu aamusta iltaan kirjoitella ja yrittää muistaa kirjoittamansa jutut plus pitää kirjoitusasu yhtenäisenä kunkin hahmon kohdalla. Siinä sinä teet virheen ja paljastat itsesi. Minua sinä et todellakaan huijaa. En ihmettelisi, vaikka olisit seksuaalirikoksista tuomittu henkilö, jonka pää ei kestä rumaa totuutta, tai ehkäpä olet vain vakavasti persoonallisuushäiriöinen hullu. Joka tapauksessa sinä olet yksi ja sama henkilö, varmasti palstan vihatuin hahmo.
Päästä nyt vaan kaikki ulos jos helpottaa. Ihan kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi rikoksen uhrin edes pitäisi olla perillä rikollisoikeudellisista asioista? Ja itsehän sinä teet juuri samaa: setvit tätä mielikuvitushahmon rikosvyyhtiä täällä vuodesta toiseen anonyymille nettiyleisölle. Mihin luulet sen johtavan? Miksi et ole jo vienyt todisteitasi poliisille? Ai niin, mutta sinähän olet vienyt ne poliisille, mutta silti mitään ei tapahdu - vuosiin. Todella uskottavaa.
Älä muuta sano, ei kyllä oikeus toimi tässä maassa. Höh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä kuka on, mutta juttu on täysin epälooginen jos yhtään ajattelee pidemmälle, ja tosiaan edelliskerralla väitti että nimitys jolla aiemmin vuosia kutsui tätä ”palstasetää” eli ”ätmi” on muka eri henkilö kuin ”palstasetä”. Tästä ketjustahan se nyt paljastuu että sama Seppohan se on, ketä koko ajan on tarkoittanut. Ja joku kirjoitti jo vuosia sitten että tuon niminen henkilö on kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Näinkö se on että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Aikamoinen älinä päällä sinulla.
Se on juuri sitä. Ei kannattaisi pitää ihmisiä tyhmänä, varsinkaan, jos oma älykkyys ei olekaan ihan sillä tasolla, miltä se itsestä saattaa tuntua. Tämä on itseasiassa aika yleistä tietyistä mielen sairauksista kärsivillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You got caught bro, simple, as that. Eikös se niin enklanniksi mene. Sehän kuuluu myös repertuaariisi. Voi sinnuu gubbesebbo, hae apua, kyllä sitä saat sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä kuka on, mutta juttu on täysin epälooginen jos yhtään ajattelee pidemmälle, ja tosiaan edelliskerralla väitti että nimitys jolla aiemmin vuosia kutsui tätä ”palstasetää” eli ”ätmi” on muka eri henkilö kuin ”palstasetä”. Tästä ketjustahan se nyt paljastuu että sama Seppohan se on, ketä koko ajan on tarkoittanut. Ja joku kirjoitti jo vuosia sitten että tuon niminen henkilö on kuollut.
Lähdit aika isolla liidulla tuhertamaan. Voit laittaa myös lukuisat äitihahmosi syykseni, anna palaa nyt kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri sitä. Ei kannattaisi pitää ihmisiä tyhmänä, varsinkaan, jos oma älykkyys ei olekaan ihan sillä tasolla, miltä se itsestä saattaa tuntua. Tämä on itseasiassa aika yleistä tietyistä mielen sairauksista kärsivillä.
No tämäpä! Sori hei, yliarvioin fiksuuteni nyt kyllä, kuten kaikki muutkin. Mites nuo haggaussaagat, laitetaanko ne samaan pakettiin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdit aika isolla liidulla tuhertamaan. Voit laittaa myös lukuisat äitihahmosi syykseni, anna palaa nyt kunnolla
Tämä sun taktiikka on aina sama: alat syyttää kirjoittajaa joksikin hahmoksi, josta ei ole vuosiin näkynyt kuin häivähdyksiä. Ja kuinka ollakaan, silloin kun on näkynyt, sinulla ei yllättäen olekaan hänelle itselleen mitään sanottavaa.
Mitä isolla liidulla tuhertamista se on, että toistan kirjoittamaasi. Sinä väitit että kyseessä on muka eri henkilö. Kirjoitat niin paljon, ettet edes muista mitä minnekin kirjoittelet, eikä sillä näytä sulle olevan paljon väliäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sun taktiikka on aina sama: alat syyttää kirjoittajaa joksikin hahmoksi, josta ei ole vuosiin näkynyt kuin häivähdyksiä. Ja kuinka ollakaan, silloin kun on näkynyt, sinulla ei yllättäen olekaan hänelle itselleen mitään sanottavaa.
Mitä isolla liidulla tuhertamista se on, että toistan kirjoittamaasi. Sinä väitit että kyseessä on muka eri henkilö. Kirjoitat niin paljon, ettet edes muista mitä minnekin kirjoittelet, eikä sillä näytä sulle olevan paljon väliäkään.Ei ole väliä olet oikeassa, lähinnä naureskelen tälle epätoivoiselle yrityksellesi yrittää vierittää muiden kontolle moraalittomia rikoksiasi. Siinähän huidot ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole väliä olet oikeassa, lähinnä naureskelen tälle epätoivoiselle yrityksellesi yrittää vierittää muiden kontolle moraalittomia rikoksiasi. Siinähän huidot ☺️
Kontollani ei ole moraalittomia rikoksia. Jatkat vain tätä naurettavaa yritystäsi. En ole aloittaja, olen eri kirjoittaja, mutta tiedän että hänen nettipankin sovellukseensa oli murtauduttu. Myös sometilille oli yritetty murtautua. Ensimmäisestä on tehty rikosilmoitus. Sinä se tässä väität tosiasioita toisiksi ja kirjoittajia joiksikin joita he eivät ole.
Vuosia tätä samaa jankkausta. Pidät ihmisiä todella tyhminä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontollani ei ole moraalittomia rikoksia. Jatkat vain tätä naurettavaa yritystäsi. En ole aloittaja, olen eri kirjoittaja, mutta tiedän että hänen nettipankin sovellukseensa oli murtauduttu. Myös sometilille oli yritetty murtautua. Ensimmäisestä on tehty rikosilmoitus. Sinä se tässä väität tosiasioita toisiksi ja kirjoittajia joiksikin joita he eivät ole.
Vuosia tätä samaa jankkausta. Pidät ihmisiä todella tyhminä.Aivan, no voi hitsinpinpulaiset. Haluatko muuten tänään minkälaista kontsaa? Voisin puhua rakkaudesta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, no voi hitsinpinpulaiset. Haluatko muuten tänään minkälaista kontsaa? Voisin puhua rakkaudesta 😁
No nyt sait viimeisen sanan. Jankkaaja. Voit poistua paikalta liput liehuen. Olet silti valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan stanan törkeä, ja syön kaltaisiasi torakoita aamupalaksi.
Ettet olisi torakka itse, oletko katsonut peiliin koska viimeksi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen olen johan mä sanoin. Ihan mitä haluat mun olevan ☺️
Kyse ei ole minun haluamisistani, vaan siitä faktasta, että sinä olet nämä yksi ja kaikki muut hahmot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole väliä olet oikeassa, lähinnä naureskelen tälle epätoivoiselle yrityksellesi yrittää vierittää muiden kontolle moraalittomia rikoksiasi. Siinähän huidot ☺️
Kyllä täällä naureskellaan sinulle. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Kivaa hahmoilua sulle setä. Tässä toivotin itselleni siis tätä, olen ihan pöllö 😁
- Anonyymi
Tänään olen lentävä biisoni ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään olen lentävä biisoni ☺️
Ei likainen ja alhainen gubettaja sebottaja nilviäinen sinä olet. Mietihän sitä kun seuraavan kerran siellä osastolla hyvin lääkittynä menet nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No minä ainakin ja moni muukin naureskelee syrjäytyneelle Kertojaäänelle, jolla ei ole ääntä mihinkään muuhun kuin istuttaa palstaäijän hoopojen pölinöiden pohjalta näitä stooria vessapaprut arvoiseen skeemastoosi. Sivusta T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa kaikki mm palstaäijän luoma suurperheen äippä valtakunta ja muistihan muuan työtön tyhjän toimittaja. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi rikoksen uhrin edes pitäisi olla perillä rikollisoikeudellisista asioista? Ja itsehän sinä teet juuri samaa: setvit tätä mielikuvitushahmon rikosvyyhtiä täällä vuodesta toiseen anonyymille nettiyleisölle. Mihin luulet sen johtavan? Miksi et ole jo vienyt todisteitasi poliisille? Ai niin, mutta sinähän olet vienyt ne poliisille, mutta silti mitään ei tapahdu - vuosiin. Todella uskottavaa.
Ja tätäkö se sinä poliisiasiain asiantuntija olet sitten täällä makustellut vastineena mille lie todellisuuden ruostekerrokselle, että miten asiat on tai ne ei ole? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä änkeät aina tämän palstaäijän ja tämän nk ätmihunterin matsin väliin pätemään? Sivusta keittää paukkumaissia jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sua taasen alkoi jo ahdistaa. Mä tiedän sen niinkuin mä tiedän sun leikkisikin vtun liero. Sä olet sairain tapaus tällä foorumilla.
- Anonyymi
Vastaas nyt jotain nasevaa gubettaja palstaäijittäjä sebon sebon sebbo. Nykytekniikka kun on siinä mielessä vttumaista, että se ei enää paljoa vaadi, että pystytään tekemään mitä erilaisimpia todennäköisyyslaskelmia ja kirjoitustyylistä ja asusta voidaan tehdä päätelmiä, joiden paikkaansapitävyys on luokkaa 99%. Vieläkö jatkan, vai alkaako jo lamppu syttyä ja vähän alahuuli väpättää? Sinulla on nyt tuhannen taalan mahdollisuus tunnustaa ja "tulla ulos kaapista."
- Anonyymi
Vähän kyllä väpättää kun on tollanen viksu käppänä siellä kertomassa faktoja. Iiik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kyllä väpättää kun on tollanen viksu käppänä siellä kertomassa faktoja. Iiik
Syytä olisi. Tämähän on vasta alkua, hani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä olisi. Tämähän on vasta alkua, hani.
Yhyyyyyyyyy. Käy ulkona välillä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyyyyyyyyy. Käy ulkona välillä 😉
Joka päivä kilometri kaupalla. Sulla se taitaa jäädä sairaalan ympäri kävelyksi.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä näistä mitään eikä liity minuun mitenkään.
- Anonyymi
Vtuttaa tyhmöt ihmiset kuten AP jotka pilaavat kaiken mihin koskee kuten oalsta
- Anonyymi
No miten olisi jos et haukkuisi minua etkä kuuntelisi kännykkääni niin ei tarvisi pilata sitä?
- Anonyymi
Gubettaja sebottaja naismies luulija on yksi ja sama henkilö. Ihan vain ilmoitusluontoinen asia.
- AnonyymiUUSI
Lehmätkin se havukka vei yöllä salaa navetasta omaan metsätupaansa.
- AnonyymiUUSI
Multinikki luulija sebottaja meni eilen ihmeen hiljaiseksi, kun alettiin kertomaan vähän totuuksia. Toivotaan että joutuu vielä tavalla tai toisella tilille tekemisistään. Se päivä kun voi koittaa ihan milloin vain.
- AnonyymiUUSI
Ja on kyllä rikos sekin, että anonyymifoorumin ylläpitäjä paljastaa frendeilleen tuttujen kirjoittajien henkilöllisyyksiä, jos hän itse pääsee niihin käsiksi.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten heittäkää menemään tuo sana "anonyymi", jota foorumi oletusarvoisesti kirjoittajista käyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten heittäkää menemään tuo sana "anonyymi", jota foorumi oletusarvoisesti kirjoittajista käyttää.
Siihen voi pistää tilalle kirjoittajan täyden nimen henkilötunnuksen kanssa. Tämä sama toki myös modelle itselleen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19710860Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500