Asunnossa tapahtui voimakas räjähdys. Ikkunat lensivät pihalle. Huumeiden kotivalmistus oli mennyt pahasti pieleen. Poliisi saapui paikalle.
Satakunnan Kansa kertoo tänään tapauksesta.
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000011530224.html
"Jäljet räjähdyspaikalla viittasivat, että mies oli toiminut jälleen huumekemistinä. Monen metrin päähän asunnosta kadulle oli lentänyt palanut muovipullo täynnä kannabiskasvin osia."
Millaisia ajatuksia huumerikollisuus herättää sinussa? Päästäänkö tällaisesta koskaan eroon? Vai onko tarjontaa niin pitkään, kun on kysyntää?
SK: Länsi-Porissa keitettiin huumeita
20
352
Vastaukset
- Anonyymi
Huumeista ei taaskaan ollut kyse vaan laktoosi-intoleranssista, pitäisi katsoa mitä laittaa suuhunsa.
- Anonyymi
Kyllä siellä keiteltiin huumeita.
- Anonyymi
Kusymyksessä oli valitettava työtapaturma!
T. Bertil.- Anonyymi
Huumeiden valmistus ei ole helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeiden valmistus ei ole helppoa.
Jos olisi, kaikki niitä keittäisivät euronkuvat silmissä kiiluen.
- Anonyymi
"toiminut jälleen" :D
Eli asialla on oikein saatana teijan keittiössä osaston porukkaa hahahaha :))
Näin asiasta tietämättömälle voisi joku keittokirjan osaaja kertoa mitä kannabiksesta voi keittää?- Anonyymi
Yrittävätkö keittää piristä peukkua? Jos tarpeeksi kauan keität, voiko piri muuttua kokaiiniksi?
- Anonyymi
Kuinkahan monessa asunnossa Porin kokoisessa kaupungissa valmsitetaan huumeita? Onko muutamia vai peräti kymmeniä asuntoja, joissa valmistetaan kamaa?
- Anonyymi
Viina tuhosi minunkin kotini, meni seinäpaperit ja kaikki, kun pannu räjähti!
- Anonyymi
Jokin laittomissa huumeissa silti kiehtoo, kun tämän päivän uutisen perusteella entinen huippukiekkoilija on saanut syytteet huumerikoksesta.
- Anonyymi
Huvittavaa kun viereisen talon kaksi mummelia kuvittelee että minä kasvataan cannaa, heidän kerrostalossa kylläkin yhdessä asunnossa kasvatetaan ja haiseekin ihan mojovasti, mutta pahvipäåt eivät tunnista hajua eivätkä tiedä asiasta vaikka elävät itse synnin pesässä ja päätyvät Helevethiin :D
- Anonyymi
Ja Pirjo-Puupää Aamulehti levittää perätöntä juorua syyllistyen rikokseeen
- Anonyymi
Minulla on hyvä cannabiiii viljelmä. Satoa odotelessa..
Jeeeeeeee- Anonyymi
varo ettei cannabiilit räjähdä kipinästä ja pamauta koko kämppää palasiksi
- Anonyymi
Voimaantunut kanapää siellä räjähti
- Anonyymi
Eipä ole moni uskaltanut tulla tähän ketjuun tunnustamaan keittelevänsä huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole moni uskaltanut tulla tähän ketjuun tunnustamaan keittelevänsä huumeita.
minä keitän, tunnustan, juon nytkin kusenhajuista halpakahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä keitän, tunnustan, juon nytkin kusenhajuista halpakahvia
Kahvit kuuluu keittää veteen, ei ureaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvit kuuluu keittää veteen, ei ureaan.
Huumeet tosiaan laittavat pään sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeet tosiaan laittavat pään sekaisin.
Harrikkamiehet niitä aineita käyttää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285754
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962569- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121333
- 591062
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815