IS uutisaiheet vähissä! Esko Eerikäisen kauneusleikkauksesta puoli vuotta! Varmaan maaliskuussa 2026 juhlitaan vuosipäivää.
Esko Eerikäisen kauneusleikkaus
12
184
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sitten nauhoittivat podin jossa puhuvat somekiusaamisesta.
- Anonyymi
Nyt sitten Martinan vihaaja nro 1 tällä hetkellä eli Seiskan toimittaja Ylimutka on mennyt aikaisemmin haukkumansa Stefun puolelle. Stefun kommentista tulee selväksi että se on kuin suoraan täältä, eli tarkoittaa sitä että Stefu itse täällä haukkuu Martinaa, kuten epäilys olikin. Tai sitten joku todella lähipiiriläisensä on valjastettu mustamaalaamaan Martinaa. Mutta todella onneton yhteistyö nyt Ylimutkalla ja Stefulla. Naurun aihe kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Stefu käytti sanontaa että "yrittää saada klikkejä" ja eilen täällä juuri joku käytti samaa sanontaa ja häneltä kysyttiin että miten niin klikkejä, eikö lehdet kerää klikkejä.
- Anonyymi
Eikös Stefu nimenomaan Ylimutkan haukkunut aikoinaan pataluhaksi ja uhkasi räjäyttää koko Seiskan toimituksen. Mutta nyt sitten tällaista. Kyllä on Ylimutkan kateus Martinaa kohtaan aivan nextillä levelillä ja liekö liittyvän nimenomaan hevosjuttuihin tämä kateus.
- Anonyymi
Martina puhuu totta niin Stefu ei kykene muuta kuin vastaamaan törkeitä mutta törkeitä on nuo toimittajatkin jotka nyt yrittävät mustamaalata tässä Martinaa ja ottavat yhteyttä Stefuun. Tähän asti Ylimutkakin on Martinan lisäksi mustamaalannut myös Stefua. Eli sama tyyli kun kaikki haukkui Pikkaraista kun Martina oli tämän kanssa mutta kun Martinan jätti niin vainoajat menivät Hannun puolelle. Ja Seiska alkoi ottamaan Hannun instasta postauksia jotka käsittivät piikittelyksi Martinalle eli siinäkin kelkka kääntyi.
- Anonyymi
Ai että mä nautin kun Stefukin viimeinkin saa vähän runtua ja sitten menee itkemään sitä Ylimutkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että mä nautin kun Stefukin viimeinkin saa vähän runtua ja sitten menee itkemään sitä Ylimutkalle.
Mielenkiintoista että tästä poistuu ahkerasti kommentteja missä kerrotaan millä kaikella tavalla Stefu on itse haukkunut esim. Martinaa ja Sofiaakin. Sofia on itsekin haukkunut törkeästi Stefua mutta Martina ei ole koskaan todella pahasti sanonut vaikka olisi ollut syytäkin. Se että kertoo tuosta asiasta totuuden niin se korpee nyt todella eräitä. Vaikka tuo totuus on kaikkien nähtävissä. Mutta kun olen kirjoittanut että Martinastakin aikaansaadut "kohut" vuosien varrella on kateellisten ihmisten kehittelemiä tiettyjen toimittajien avustamana, niin tästä on nyt taas Seiskassa yksi hyvä esimerkki. Kuka toimittaja edes alentuu tekemään tuollaista juttua. No Iltalehti teki ja Seiska teki, kuinkas muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko oikein o*gasmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista että tästä poistuu ahkerasti kommentteja missä kerrotaan millä kaikella tavalla Stefu on itse haukkunut esim. Martinaa ja Sofiaakin. Sofia on itsekin haukkunut törkeästi Stefua mutta Martina ei ole koskaan todella pahasti sanonut vaikka olisi ollut syytäkin. Se että kertoo tuosta asiasta totuuden niin se korpee nyt todella eräitä. Vaikka tuo totuus on kaikkien nähtävissä. Mutta kun olen kirjoittanut että Martinastakin aikaansaadut "kohut" vuosien varrella on kateellisten ihmisten kehittelemiä tiettyjen toimittajien avustamana, niin tästä on nyt taas Seiskassa yksi hyvä esimerkki. Kuka toimittaja edes alentuu tekemään tuollaista juttua. No Iltalehti teki ja Seiska teki, kuinkas muuten.
Näyttää olevan päivän pääjuttu tuo Stefun "suorat sanat Martinasta" ja pidetään ensimmäisenä nettisivulla. Karalahdenkin juttu näyttää jäävän sen varjoon.
- Anonyymi
Samaa mietin, että onko IS uutisaiheet vähissä kun pitää rantautua jo Seiskan tasolle.
Ketä ihmeessä voisi edes kiinnosta jonkun turhakkeen kauneusleikkaukset ??
Järkyttävää kuinka alas voi IS vajota juttuineen. 😖 - Anonyymi
Saako Ensio rahat takaisin, kun "kauneutta" ei tullutkaan? Kynnet minttiin vaan!
- Anonyymi
Aito tyrkky. Pellen naamari nyyhkyjutut jatkuvasti esillä. Tajuaisi lopettaa jo. Aikuinen ihminen noin lapsen tasolla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605790Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064747En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164242Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k663724- 513691
- 113431
- 913393
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693233- 332931
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591