eikö nää monet supersankarit ole sinkkuja?
sinkku on supersankari
22
215
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Ei kerrota pariutuneille, jollainen hairahtunut hölmö itsekin olin aikoinaan, mutta sinkuthan osaavat myös lentää ja muuttaa veden viiniksi.
>simiti<- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli.
Sinä se trolli olet. Olitko edes syntynyt, kun minä jo ysärillä hengailin palstalaisten kanssa chatissa?
>simiti< - Anonyymi
Entä jumala, joka on vielä sata kertaa suurempi ihmisenä kuin nyky päivän Trump.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jumala, joka on vielä sata kertaa suurempi ihmisenä kuin nyky päivän Trump.
Oliko jumala oikeasti mies vai nainen? Ymmärrän, että silloin kuin jeesus oli olemassa ja Jumala enemmän läsnä ihmisten arjessa, koettiin jumala Jeesuksen isähahmona ja jeesuksen sielun alulle panijana? Taivaan ja maan luojana? Ilman Jumalaa maailma olisi pelottavampi paikka, Jumalan pelko on ollut monelle pahantekijälle se viimeinen este pahemmalle teolle?
Jumalan rooli oli sellainen, et minusta hyvin voinut olla äitihahmokin? Joka osaa muuttua tilanteen mukaan ukkosen jumalaksikin, jollei häntä oteta todesta? Mut naisena silloin jumala ei ehkä olisi saanut sitä asemaa, jonka sai mieshahmona, kun kaikki oli vielä paljon mustavalkoisempaa. Kun esirippu repesi ja pimeys valtasi maan.
- Anonyymi
Teräsmiehenkin rintamuksessa komeileva S-kirjain tulee sanasta "single".
- Anonyymi
Mitä nyt tietty vähän Lois Lanen kanssa vehtas.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt tietty vähän Lois Lanen kanssa vehtas.
Ei singlet selibaatissa elele, varsinkin jos ne on supersankareita.. ja ovathan ne. Vehtaaminen kuuluu sinkkuelämään.. :)
- Anonyymi
Mä ainakin oon, ja mähän vasta oonkin 💪😎🚬. Aattelin tänään pinkaista kolmeasataa jaloillani. Joskus jopa mietin kuinka paljon nopeampi mahdan alla jaloillani kuin polkupyörän selässä, kun asiat suhteuttaa keskenään. Tottakai pyörä on absoluuttisesti nopeampi vehje. Se yks terveysasiantuntija väitti ravinnelisien sisältävän lääkejäämiä. Lääke eli huume. Skriivailenko siis nyttenkin voimakkaasti huumatussa tilassa 🙃? Kerranhan sanasolin multivitamiini humahti päähäni, oli ns. ensipuraisu, ensikokeilu. Vaikken olisikaan, niin voin silti luulotella itselleni plasebovaikutuksen 🤗. -💊-.
"Läpi tornadojen vierelläsi, kulki koko ajan supersankari.." Niin, joskus sitä on jollekin supersankari, joskus ei.
https://youtu.be/Nbxbjek7SAU?si=1mA62xF1GOyDfcJP- Anonyymi
Ai katriko näitä youtu.be linkkejä lähettelee…
Anonyymi kirjoitti:
Ai katriko näitä youtu.be linkkejä lähettelee…
Miksi tätä kommenttia ei poisteta, kun olen sitä pyytänyt!! 😡😡😡
- Anonyymi
Kyllä supersankarit elävät miesluolassaan(Mustanaamio) tai miespuumajassaan(Tarzan). Molemmilla lemmikkejä, Devil tai Cheeta.
Naisia tapaavat jos sankariteoiltaan ehtivät. Muuten kai viettävät paljon aikaansa luonnossa, taivaalta tähtiä bongaten.
https://www.youtube.com/watch?v=ZZWNf9bHMZE&list=RDZZWNf9bHMZE&start_radio=1
AV- Anonyymi
Tarzanilla oli Jane jonka kantoi metsään ja puuhun. Ei ollut me toota siihen aikaan.
Tarzan vaan vei ja Jane vikisi aikansa.
- Anonyymi
Leffoissa supersankareiden tarinoissa on yleensä myös romanttinen juoni maailman pelastamisen ohessa.
- Anonyymi
Voi teitä. Laittakaa maapalloon kahvat, niin kyllä nousee!
>simiti<- Anonyymi
Missä seisoisit, jotta viisi edes yrittää nostaa maapalloa? Sulla pitäisi olla joku drooni selässä, joka pitää sua paikallaan, mut jos saisitkin käsivoimillasi maapallon nousemaan, droonin tehot tuskin riittäisi sinua pitämään paikallaan nosto tilanteessa? Sun pitäisi olla maailman vahvin, jotta voisit tämän toteuttaa, jota kukaan ei ole vielä pystynyt nostamaan uskottavasti. Se maailman vahvin tuskin löytyy Suomesta, joka tässä voisi onnistua.
- Anonyymi
J. Karjalaisen mukaan me ollaan sankareita kaikki, ihan jokainen.
Jasu- Anonyymi
Olen vissiin sitten se antisankari, mies jolle ei koskaan tapahdu mitään tai noh olen joskus kyllä tainnut vierailla tähtilampun alla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vissiin sitten se antisankari, mies jolle ei koskaan tapahdu mitään tai noh olen joskus kyllä tainnut vierailla tähtilampun alla :)
No sitä voi olla oman elämänsä sankari, kuten minä. Eikä mullekkaan tapahdu mitään paitsi arki. Ei passaa kyllä kehua, heti alkaa tapahtua. 🙄
Jasu
- Anonyymi
Mjoo
Näin on. Koska lapsena täällä ei ollut mitään muuta tekemistä kuin leikkiminen, uiminen, keinuminen, syöminen ja nukkuminen, niin tuli luettua ihan kaikki se mitä talosta löytyi.
Sana kaikki kuulostaa aika isolta jutulta, mutta näin nyt vaan kävi.
Joku mainitsi tuossa Mustanaamion. Olen lukenut kaikki Mustikset, jotka täältä löytyi. Luin myös venäläiset klassikot, tyypit ruispellossa ja ällistyttävän vanhan raamatun kannesta kanteen. Luin sarjakuvat ja Valitut palat, keittokirjat ja sanomalehdet, kaiken sen jonka läysin.
Kaiken tämän lukemani jälkeen näin freimissä Mustanaamion böönan (eli naisystävän) lotraamassa alastomana joessa. Tuijotin ruutua ja koin jotain aivan selittämätöntä. En osaa kuvailla vieläkään tämän yhden sarjakuvaruudun herättämää tunnetta.
Se ei ollut kauneuden herättämää, seksuaalisuuden herättämää tai minkään älyllisen herättämää, joka minussa heräsi.
Mimmin nimi taisi olla Diana.
Ah
(naurua)- Anonyymi
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset millainen pyhä onni minua on kohdannut painetun sanan kohdalla.
Kaikki lukemani poistui päästäni hälisemästä yhden hätäisesti sipaistun piirroksen vuoksi. Kaikki jo luettu: turhaa.
Siirryn tuon kuvan kautta toiseen ulottuvuuteen.
Ja olen yhä siellä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435137Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei854424Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504230Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73963Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113739Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.523346Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12353- 1832189