Näkyy olevan joulunavaus ja joulumyyjäiset ABC huoltoasemalla 29.11-25
Todennäköisesti muutakin toimintaa on tulossa
Joulunavaus
25
895
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on ABC asema?
- Anonyymi
Voe mahoton joko ny on joulu!.
Haiseeko bensa ja riisseli absil? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe mahoton joko ny on joulu!.
Haiseeko bensa ja riisseli absil?Eikö sitä joulunavvausta jo lentokentällä parhsillaan pietä?
- Anonyymi
Eihän Haapaveellä oo etes ABC huoltoasemaa. Kuka levittää virheellistä tietoa.
- Anonyymi
Eilen tuli postissa Haapavesi-tiedote. Siinä oli ilmoitus. Pöytä varauksia kirppikselle Anrilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen tuli postissa Haapavesi-tiedote. Siinä oli ilmoitus. Pöytä varauksia kirppikselle Anrilta
Tai siis joulumyyjäisiin pöytävaraukset
- Anonyymi
No niin mitäs nyt sitte hä ?
- Anonyymi
Todella kiva juttu, että joulunavaus tulee sisätiloihin, satoi ja viima oli kylmä pikku torilla, ei hyvä.
- Anonyymi
Mikä se joulun avaus on?
Joulu on 24.12. Ja pari päivää päälle.Sillon avataan paketti. - Anonyymi
Kyllä.samaa mieltä. Yrittäjien järjestämä tilaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.samaa mieltä. Yrittäjien järjestämä tilaisuus
Roinaa on kaikilla nurkat täynä illmanki ei sillä roinalla piä jouluaan pilata vaan rauhottua .
- Anonyymi
Hyvä että tulee toimintaa ja elämää ABC:lle
- Anonyymi
Touhua touhun vuoks?
Ei se ota, jos ei annakkaa!
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä ketä on tulossa apsille. Hyvä että tapahtuu !
- Anonyymi
Mullaki on Touho- serkku, saanko ottaa senki mukkaan?
- Anonyymi
Eihä tääl oo apsia ollu vuosiin....lähin pulkkilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä tääl oo apsia ollu vuosiin....lähin pulkkilassa.
Tuskin on sielläkään kauan, ABC-asemia lakkautetaan kovaa tahtia ympäri Suomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä tääl oo apsia ollu vuosiin....lähin pulkkilassa.
Voishan sitä vaikka järjestää nimi kilpailun tuolle meidän ABC:lle. Joku naseva nimi joka kuvastais nykyistä tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voishan sitä vaikka järjestää nimi kilpailun tuolle meidän ABC:lle. Joku naseva nimi joka kuvastais nykyistä tilannetta.
Joku yhtä pölijä ku Lakkuuni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voishan sitä vaikka järjestää nimi kilpailun tuolle meidän ABC:lle. Joku naseva nimi joka kuvastais nykyistä tilannetta.
DEF olisi hyvä nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DEF olisi hyvä nimi.
Logossa peukku alaspäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voishan sitä vaikka järjestää nimi kilpailun tuolle meidän ABC:lle. Joku naseva nimi joka kuvastais nykyistä tilannetta.
Kepulainen.....kepun aikaan saannoski(tosin ei hyvä)
- Anonyymi
Kun näkis. Sokkotreffit,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548