Sisäpiirit toimii, työpaikat jaetaan ja ihmiset valitaan tuttuuden ja ystävyyden perusteella, jopa sukulaisuuden. Politiikkaan mennään samoilla linjoilla. Kaik mistä vaan irtoo rahaa, haetaan ja otetaan. Kantakuppiloissa politikoidaan ja päätetään ennalta asioista, tai huoltsikan kahvilassa. Onko Juvalla moista? Monilla pienillä alueilla näin tapahtuu. Pienet monarkiat kukoistaa ja asioista hyötyvät vain sisäpiirit. Itse väestö alueella unohtuu. Kannattaako siis Juvalle muuttaa?
Politiikka ja sisäpiirit, miten on?
Anonyymi-ap
3
404
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on ja kerhokerhoja paljon, joissa kavereita, tuttuja ja sukulaisia suositaan. Samoin moni päässyt suhteilla töihin vaikka ei minkäänlaista osaamista olisi ollenkaan. Kuntapoliitikassa tämä myös näkyy tuollaiset kaverikerhot ja sukulaisten suosiminen, sekä omien lastenkin. Ehkä siksi Juva on niin suohon ajettu ja kuihtunut kunta. Samoin saavat ilmaislippuja tapahtumiin kunnan päättäjät.
- Anonyymi
Kannattaa. Juvalla asuu ainakin yksi veteraanikansanedustaja. Nykyisin lukee sujuvasti venäläistä telekrammia ja tupettaa tyhmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621