mennä kusetukseen vai kusettaa?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Riippunee asian laidasta
- Anonyymi
Ei riipu.
- Anonyymi
Miksi pitäisi kusettaa?
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
Toivotko, että joku vastaa, kusettaminen on pienempi paha. Daiju, olisit jättänyt kusettamatta.
- Anonyymi
Miten se voi olla paha homma että uskoin
ja luotin kusetukseen ja kusettajaan?- Anonyymi00018
On se, sukka siinä kastuu jos koiraa ei käytettykään ulkona vaikka niin sovittiin.
- Anonyymi
On sananlasku siitä, että paha saa palkkansa ja joka kuoppaa toiselle kaivaa, siihen itse lankeaa.
- Anonyymi
Tämä pitää paikkansa.
- Anonyymi
Aye sailors
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aye sailors
En voinut olla nauramatta tälle
- Anonyymi
Kusettaminen on paljon pahempaa. Siinä levittää tietoisesti pahaa lähipiiriinsä. Viestii alhaisesta moraalista ja empatiakyvyn puutteesta.
- Anonyymi
mä kusetan kaikkia koska muakin kusetettiin kokoajan vuosia kusetettiin niin vtunko väliä enää millään. En pidä ihmissuhteita enää minään
- Anonyymi
No se on varmaa, että kusettaja on vähemmän hyvä ihminen, hyvä teko on päästä hänestä irti,
- Anonyymi
Mitä jos kääntäisit asian ja miettisit sen niin ettet ainakaan ite kuseta vaan kohtelet muita niinkun toivot et sua kohdeltais? Vai oisko ihan kreisii
- Anonyymi00016
Entä esittää että menee kusetukseen, tai olla edes piittaamatta onko kyseessä kusetus?
- Anonyymi00017
Just tänään oli ajankohtaista tämä aihe. Toteamus oli, että parempi olla se kusetettu. Ne kusettajat kun joutuvat vastuuseen. Ei kusetettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546