Sönköttää säätä yllään valkoinen kauhtunut t-paita ja liian iso ruma punainen liivi.
Valtonen pukeutuu tyylittömästi
45
318
Vastaukset
- Anonyymi
Ai Keskisarjan pukeutuminen sinulle kelpaa.
- Anonyymi
Kuka on Ai Keskisarja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Ai Keskisarja?
Se on se uusi sääpoika.
- Anonyymi
Taidat olla niitä ruikuttajia, peilistä ei parane katsoa omaa pukeutumista.
- Anonyymi
Entä krista Kiuru.
Onko Kristan ihmisarvo tavista suurempi? - Anonyymi
Purra vie sun rahat... leikkurin varjolla omalle tilille.. ne vaatteet ne kodit. ????
- Anonyymi
Vaihda kanavaa.
- Anonyymi
Vaihtui ja sukkelasti.
- Anonyymi
Tv kanavat loppui kesken.... Windows 10 järjestelmä loppuu.... kaikki on Orpo Purran VIKA.
- Anonyymi
Ykkös aamussa Martinen sönkötti. Loputon suo......ei mitään järjen hiventäkään ole kokoomuksen toimesta......on se jo sata vuotta nähty....pahenee vaan....persut ovat samaa saastaa......
- Anonyymi
Naurettiin maha kippurassa tyrkyn vaatteille 😂
- Anonyymi
Tyrkky Purra tahtoo rikkaiden piireihin lahjoo ja mielistelee rikkaita entisestään.....
- Anonyymi
Valtonen sairaana...... ORPO TARTUTTI FLUNSSAN KOURISSA.....VAI MIKÄ LIE PANIIKKIHÄISIÖ SILLE TULI KYSELY TUNNILLA ? ÄLY HOI KOKO KOKOOMUS PERSUT OVAT MUUTENKIN PIPIPÄITÄ.....
- Anonyymi
Kyseessä ei ole muotinäytös, vaan säätiedotus.
- Anonyymi
Ei silti tarvitsisi kassi-Almalta näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silti tarvitsisi kassi-Almalta näyttää.
Kaukana on Valtosen vaatteet kassi-Alman vaatteista. Ilkeyksissäsi vain haukut Valtosta. Ihan joka asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana on Valtosen vaatteet kassi-Alman vaatteista. Ilkeyksissäsi vain haukut Valtosta. Ihan joka asiassa.
Minä se maksan yle veroa ja samalla Valtsun vaatteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin maksat niidenkin vaatteet, jotka pukeutuvat huippukalliisiin vaatteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin maksat niidenkin vaatteet, jotka pukeutuvat huippukalliisiin vaatteisiin.
Asiallisesti pukeutuvia ihmisiä on kivempi katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallisesti pukeutuvia ihmisiä on kivempi katsella.
Valtonen pukeutuu kuten nuoret naiset pukeutuvat. Hän ei ole vielä mikään eläkkeellä oleva vanha rouva. Usein vanhat naiset arvostelevat Valtosen vaatetusta. 👵🏻😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtonen "sairas lomalla , sikisi Orpolta Purra influenssa tartunnan ... kohta on Marttinen se ei kestä totuutta , nää kokoomuksen kehäraakit on jo orpo Purra loppuun kuluttanut , hallitus papereilla sekä petturuudella , valheella on lyhyet jäljet.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo ryyppää hotellihuoneissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtonen pukeutuu kuten nuoret naiset pukeutuvat. Hän ei ole vielä mikään eläkkeellä oleva vanha rouva. Usein vanhat naiset arvostelevat Valtosen vaatetusta. 👵🏻😬
Entäpä deeku Leena Meri, onko vaikutusvaltaisen näköinen ministeri.Heh Heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matias Marttinen EI YKKÖS AAMUSSA vastannut yhteenkään kysymykseen puolen tunnin aikana.....Työttömyys kasvaa joka päivä 100 dalla ihmisellä .......
- Anonyymi
samapa tuo miten pukeutuu. Kuten maija vilkkumaa sanoo mainoksessa telekkarissa "annetaan kaikille pukurauha".
- Anonyymi
Ne vaan dokaa ja mokaa joka paikassa.....
- Anonyymi
Lähestyy uhkaavasti ruutua kun lukee säätiedotusta.Milloin tulee ruudun läpi,ajan kysymys
- Anonyymi
Onko joku joskus tullut ruudun läpi? Esimerkiksi juna tai auto.
- Anonyymi
Marttinen huomenna esittää työttömyysministerinä oikeuksiaan.....repiä köyhiltä ja duunareilta oikeudet......sekä Purra.... Kokoomus on ollut aina ja tulee olemaan kieroutunut pirunpakka.....valitettavasti.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marttinen huomenna esittää työttömyysministerinä oikeuksiaan.....repiä köyhiltä ja duunareilta oikeudet......sekä Purra.... Kokoomus on ollut aina ja tulee olemaan kieroutunut pirunpakka.....valitettavasti.....
Vihervasemmisto haluaa tänne lisää maahanmuuttajia. Mistä he taikovat kaikille tulijoille töitä, kun entisilläkään ei sitä ole?
- Anonyymi
Orpo huitoo ja tuijottelee , oli rahan kerjuu matkalla taas EUROOPASSA......MUTTA EI ONNISTUNUT SAAMAAN TAVOITE DROONIMUURIA.....
- Anonyymi
Tyrkky Valtonen tuo varmaan pian penskansakin säälähetykseen.
- AnonyymiUUSI
On sinulla ongelmat, jos oppisit oikeita uutisia ja lehtiä lukemaan. Kuin ainoastaan seiskalehden uutisia ja juorupalstoja.
- Anonyymi
YLE:n pukuvarastossa ei ole niin pieniä kokoja jotka istuisivat miniValtoselle.
- AnonyymiUUSI
Luulin että tarkoitettiin Elina Valtosta.
Hänellä on jotenkin outo, vanhahtava tyyli. Kummallisia malleja ja kuoseja.- AnonyymiUUSI
Elina Valtonen on ministereistä älykkäin ja toivottavasti seuraavan kauden presidentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elina Valtonen on ministereistä älykkäin ja toivottavasti seuraavan kauden presidentti.
Elina ei ole tyrkky narsisti. Fiksu ja kaunis nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elina ei ole tyrkky narsisti. Fiksu ja kaunis nainen.
Elinalla on hyvä tarakka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan , se opettelee peilin edessään ORPON HALLITUS PUHEITA.
- AnonyymiUUSI
Fiksu, koulutettu ja myös kv.työkokemusta omaava henkilö.
Varsinkin jos vertaa erääseen kaupan kassaan, joka tykkää
itse esitellä roikkopersettään...- AnonyymiUUSI
Ei pidä aina verrata toisia henkilöitä joka asiassa.
- AnonyymiUUSI
Kaupan kassa on parempi kuin Valtosen...p.
- AnonyymiUUSI
Ei se tyttö itse niitä vaatteita valitse. Siellä on puvustajat jotka sen määrää.
- AnonyymiUUSI
Hirvee akka jokatapauksessa pukeutukoon sitten miten vaan.
- AnonyymiUUSI
Todella rasittava eukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154