Kulttuuripääkaupungin hengessä!

Anonyymi-ap

Lopetetaan kaikki kulttuurikoulutus, lopetetaan taide ja musiikki, sehän se tuo onnentunteen niille Oulussa, joille vain raha merkitsee!!!!!!!!

18

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kuka on oikeesti käskenyt lopettamaan ne?mielikuva, nero , vaiko kiinan keisari:D

• Anonyymi

Se, jolle vain raha merkitsee.

• Anonyymi

Onko muuten ollut hhvä päivä lapsillakin?:D voihan joulupukki..

• Anonyymi

No ei sinun.

• Anonyymi

No,mutta eikös siihen joulupukkiin pidö uskoa, kuten kuukayriiseen, tai vaikka Jumalaan:D

• Anonyymi

Kukaan tiedemieskään ei oo kieltänyt Jumalaa, kyllä minä myös uskon, omalla tavallani.

• Anonyymi

”tiedemies”

• Anonyymi

Sitä luulen, että omana itsenään kelpaa, varmaan "Jumalallekin "

• Anonyymi

missäs loosissa ”Jumala” istuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missäs loosissa ”Jumala” istuu?

Itse olen vain katsonut ovelta touhua, sillä en usko iolluminaatteihin. Looseja on maa täynnä, lieneekö miesten kaljakerho..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen vain katsonut ovelta touhua, sillä en usko iolluminaatteihin. Looseja on maa täynnä, lieneekö miesten kaljakerho..

se kerho tekee kiinteistäbisnestä…

• Anonyymi

Nyt on hyvää pikkujoulunaikaakin. Se ei tarkoita mitään ryyooyjuhlua, vasn ihan iloista yhdessäoloa jne. Sulmi on vähön semmoinen totinen maa, täällä syttyy helposti sota politiikassakin ja ihmiset ovat joskys totista ja surullisen näköisiä. Itsekin. Ehkä tuo pitkä talvikausi ja kaamos vaikuttaa joihinkin.

• Anonyymi

Iloista YT:tä

• Anonyymi

Joo, huono se on nykyään valtion taloustilanne, mutta niin on monk muukin asua ollut huono jyttu, joka on calkutranut työmahdollisuuksiin.

• Anonyymi

Eipä niitä asioita voi muuttaa, joskus kortit kääntyy ja voi vaan sanoa, että.Suosikaa v**t**n. Moni tuon sanoo oerheessökin jos kovin köyhää on. Että painukaa hevon *i*t**n tai suksikaa .

• Anonyymi

Miehillä väjän opettaa vaimojaan, että se Asemanpihan raja menee tässä.samoin lapsiaan, hutkuacremmillä perheen verille väliajoin, että nyt ollaan kunnolla kotona, koulussa. Piste.

• Anonyymi

Tuliko tämä ihan huipulta.

• Anonyymi

Suomessa näyttäytyy muutenkin politiikassa ynnä muussa väliajoin suoranainen epävakaus...eipä ole ihme, ettei yhteistyö oikein aina "poiji" mitään tai yliopistollakin sattuu ristiriitoja, jopa professorien joukkoero.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      265
      4640
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2837
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1781
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1644
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1380
    8. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      1380
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1272
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47