Lopetetaan kaikki kulttuurikoulutus, lopetetaan taide ja musiikki, sehän se tuo onnentunteen niille Oulussa, joille vain raha merkitsee!!!!!!!!
Kulttuuripääkaupungin hengessä!
18
297
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kuka on oikeesti käskenyt lopettamaan ne?mielikuva, nero , vaiko kiinan keisari:D
- Anonyymi
Se, jolle vain raha merkitsee.
- Anonyymi
Onko muuten ollut hhvä päivä lapsillakin?:D voihan joulupukki..
- Anonyymi
No ei sinun.
- Anonyymi
No,mutta eikös siihen joulupukkiin pidö uskoa, kuten kuukayriiseen, tai vaikka Jumalaan:D
- Anonyymi
Kukaan tiedemieskään ei oo kieltänyt Jumalaa, kyllä minä myös uskon, omalla tavallani.
- Anonyymi
”tiedemies”
- Anonyymi
Sitä luulen, että omana itsenään kelpaa, varmaan "Jumalallekin "
- Anonyymi
missäs loosissa ”Jumala” istuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missäs loosissa ”Jumala” istuu?
Itse olen vain katsonut ovelta touhua, sillä en usko iolluminaatteihin. Looseja on maa täynnä, lieneekö miesten kaljakerho..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen vain katsonut ovelta touhua, sillä en usko iolluminaatteihin. Looseja on maa täynnä, lieneekö miesten kaljakerho..
se kerho tekee kiinteistäbisnestä…
- Anonyymi
Nyt on hyvää pikkujoulunaikaakin. Se ei tarkoita mitään ryyooyjuhlua, vasn ihan iloista yhdessäoloa jne. Sulmi on vähön semmoinen totinen maa, täällä syttyy helposti sota politiikassakin ja ihmiset ovat joskys totista ja surullisen näköisiä. Itsekin. Ehkä tuo pitkä talvikausi ja kaamos vaikuttaa joihinkin.
- Anonyymi
Iloista YT:tä
- Anonyymi
Joo, huono se on nykyään valtion taloustilanne, mutta niin on monk muukin asua ollut huono jyttu, joka on calkutranut työmahdollisuuksiin.
- Anonyymi
Eipä niitä asioita voi muuttaa, joskus kortit kääntyy ja voi vaan sanoa, että.Suosikaa v**t**n. Moni tuon sanoo oerheessökin jos kovin köyhää on. Että painukaa hevon *i*t**n tai suksikaa .
- Anonyymi
Miehillä väjän opettaa vaimojaan, että se Asemanpihan raja menee tässä.samoin lapsiaan, hutkuacremmillä perheen verille väliajoin, että nyt ollaan kunnolla kotona, koulussa. Piste.
- Anonyymi
Tuliko tämä ihan huipulta.
- Anonyymi
Suomessa näyttäytyy muutenkin politiikassa ynnä muussa väliajoin suoranainen epävakaus...eipä ole ihme, ettei yhteistyö oikein aina "poiji" mitään tai yliopistollakin sattuu ristiriitoja, jopa professorien joukkoero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731