Kulttuuripääkaupungin hengessä!

Anonyymi-ap

Lopetetaan kaikki kulttuurikoulutus, lopetetaan taide ja musiikki, sehän se tuo onnentunteen niille Oulussa, joille vain raha merkitsee!!!!!!!!

19

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kuka on oikeesti käskenyt lopettamaan ne?mielikuva, nero , vaiko kiinan keisari:D

• Anonyymi

Se, jolle vain raha merkitsee.

• Anonyymi

Onko muuten ollut hhvä päivä lapsillakin?:D voihan joulupukki..

• Anonyymi

No ei sinun.

• Anonyymi

No,mutta eikös siihen joulupukkiin pidö uskoa, kuten kuukayriiseen, tai vaikka Jumalaan:D

• Anonyymi

Kukaan tiedemieskään ei oo kieltänyt Jumalaa, kyllä minä myös uskon, omalla tavallani.

• Anonyymi

”tiedemies”

• Anonyymi

Sitä luulen, että omana itsenään kelpaa, varmaan "Jumalallekin "

• Anonyymi

missäs loosissa ”Jumala” istuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missäs loosissa ”Jumala” istuu?

Itse olen vain katsonut ovelta touhua, sillä en usko iolluminaatteihin. Looseja on maa täynnä, lieneekö miesten kaljakerho..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen vain katsonut ovelta touhua, sillä en usko iolluminaatteihin. Looseja on maa täynnä, lieneekö miesten kaljakerho..

se kerho tekee kiinteistäbisnestä…

• Anonyymi

Nyt on hyvää pikkujoulunaikaakin. Se ei tarkoita mitään ryyooyjuhlua, vasn ihan iloista yhdessäoloa jne. Sulmi on vähön semmoinen totinen maa, täällä syttyy helposti sota politiikassakin ja ihmiset ovat joskys totista ja surullisen näköisiä. Itsekin. Ehkä tuo pitkä talvikausi ja kaamos vaikuttaa joihinkin.

• Anonyymi

Iloista YT:tä

• Anonyymi

Joo, huono se on nykyään valtion taloustilanne, mutta niin on monk muukin asua ollut huono jyttu, joka on calkutranut työmahdollisuuksiin.

• Anonyymi

Eipä niitä asioita voi muuttaa, joskus kortit kääntyy ja voi vaan sanoa, että.Suosikaa v**t**n. Moni tuon sanoo oerheessökin jos kovin köyhää on. Että painukaa hevon *i*t**n tai suksikaa .

• Anonyymi

Miehillä väjän opettaa vaimojaan, että se Asemanpihan raja menee tässä.samoin lapsiaan, hutkuacremmillä perheen verille väliajoin, että nyt ollaan kunnolla kotona, koulussa. Piste.

• Anonyymi

Tuliko tämä ihan huipulta.

• Anonyymi

Suomessa näyttäytyy muutenkin politiikassa ynnä muussa väliajoin suoranainen epävakaus...eipä ole ihme, ettei yhteistyö oikein aina "poiji" mitään tai yliopistollakin sattuu ristiriitoja, jopa professorien joukkoero.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      89
      2523
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1413
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      105
      804
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      36
      800
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      716
    Aihe