SOME ja mielenterveys

Anonyymi-ap

Lopetin kokonaan pari vuotta sitten.

Ei kaduta.

Suosittelen lämpimästi.

16

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmi kun ei ite voi

• Hyvin teit. Ei muuta kun eteen päin elämässä. Sillä on paljon annettavaa.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Pitäisi lopettaa koko netin käyttö uudelleen. Olen ollut pari kertaa ilman pitkänkin aikaa. Ainoastaan nettipankkia ja kirjastoa tuli silloin käytettyä. Minulle ei ollut silloin ongelmaa että minulla älypuhelin koska en ole milloinkaan sitä selailuun käyttänyt.

Tietokone taas on ongelma. Nettiin kun menee niin paha olo ja masennus on valmis. En käytä "someista" kuin youtubea ja se riittää vahvistamaan kuinka huono ihminen olen. En ole pitkä enkä ole vahva enkä lihaksikas vaikka pitäisi olla kaikkea noita. Heti tulee sellainen olo että en ole riittävä. Punttitouhut on ainoa harrastus ja niitä katselen tubesta ja kaikki ovat minua parempia. Tai sitten kaikilla menee muuten vain paremmin. Kaikilla on hienot autot ja vaatteet kun itsellä ei ole mitään tyylitajua ja autokin on ihan paska kun ei ole varaa uuteen Teslaan tai Bemariin.

Silloin kun lopetin netin käytön niin oli hyvä olo mutta tämä on kuin huumetta. Ei kai niidenkään käyttöä ole helppo lopettaa eikä olo helpota kun käyttää.

Olen sen autokauppiaan kanssa samaa mieltä että koko netti pitäisi räjäyttää.

• Anonyymi

Oliko sulla ongelmia kirjoitella ystävien kaa mesessä? Mä en sen takia poista facebookia. Mulla ei ole ikinä ole ollut ongelmakäyttöä mesessä. Joillakin se näyttää olevan ongelma jos facebook pitää poistaa sen takia, että kuluttaa liikaa aikaa ystävien kanssa messengerissä. Aina ei halua soitella ja tekstailla joka asiasta jolloin mese on kätevä tapa kerroa kuulumisia.

• Anonyymi

Nuorisotalolle olen liian vanha 25 vuotiaana t:nuorisotilan ohjaaja.

• Anonyymi

Mun messenger suljettiin kiroilun vuoksi.

• Anonyymi

ai keskusteluja lukee joku ulkopuolinen? olen ymmärtänyt että päästä päähän keskusteluja ei edes meta pysty näkee

• Anonyymi

Kukaan ei sanonut sanaakaan minulle kahden tunnin kävelyllä.

• Anonyymi

Yrititkö itse sanoa kenellekään mitään ?
        Voi olla pienestä kiinni, kun ei tule sananvaihtoa. Kaksi tuntematonta ihmistä voi olla lähellä toisiaan, ja molemmat saattavat ajatella samaan aikaan, että uskaltaisiko tuolle toiselle sanoa jotain.
        Sitten kumpikaan ei saa suutaan auki, eikä keskustelua synny lainkaan.
        Tuntemattomillekin voi mennä rohkeasti puhumaan, äkkiä huomaa, kiinnostaako toista jutella vai ei. Suurin osa tykkää alkaa juttelemaan. Joskus toinen voi kääntyä poispäin tai ottaa etäisyyttä.

• Anonyymi

Miten joku voi tietää että haluat jutteluseuraa lenkillä ollessa? Miksi itse et mene juttelee ihmislle jonka näät olevan kävelylenkillä? menet rohkeesti hänen luokseen juttelee jos sinulla on tarvetta jutella liikunnan aikana

• Anonyymi

Mitä mä teen tällä elämällä?

• Anonyymi

Mitä sä haluaisit tehdä ?

• Anonyymi

Olen saanut paljon tietoa netin kautta, mitä tarvitsen arkielämässä.
      Parhaat vastaukset AI-ltä kysyipä mitä tahansa millä kielellä tarvitsee.
      Yhteys ystäviin eri maissa ja vaellus lapsuuden maisemissa netissä.
      You Tube monenlaista, kuten opetusta, liikunnan eri muotoja, elokuvia.
      Hyviä kielikursseja, historiaa, uutisia, äänikirjoja, varoituksia petoksista...
      Minun elämääni netti rikastuttaa.

• Anonyymi

Kaikki nuo löyty kirjaston kirjoista. Niitä käytän mieluummin.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe