Olen aina tykännyt itsestä tai omasta naamasta, vaikken todellakaan mikään kaunotar mut persoonllisella tavalla viehättävä. MUTTA!!!...kun käännän oman peilikuvan oikeinpäin( miltä siis toisen sil issä näytän) niin olen ihan hirveä! En tunne sitä ihmistä enkä tykkää siitä, ihmettelen että kukaan on koskaan edes katsonut minuun:/ On kaksi minää, peiliminä ja muiden minä. Ja aina sanotaan että itseä pitää "rakastaa" ja niin olen tehnytkin mutta sitä vierasta en. Mitä tästä asiasta pitäisi ajatella??
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091843Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss307981- 67887
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö131746- 32601
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61569- 88567
- 44561
- 32550
- 37520