Tiedän miksi

Anonyymi-ap

minua ahdistaa niin paljon ja se on se, että en ole kokenut yksin olemisessa olevan mitään ongelmaa aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. En ole koskaan edes haaveillut löytäväni uutta ystävää. Tykkään lenkkeillä yksin ja minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Oikeastaan se on niin, että projekti on vain vahvistanut sitä ajatusta, että olen todella hyvin yksin viihtyvä. Olen yrittänyt saada itseäni sellaiseen kuvaan mielessäni, että tekisin asioita jonkun toisen kanssa yhdessä, mutta en pysty näkemään itseäni sellaisessa tilanteessa. Pidän hiljaisuudesta ja siitä, että saan olla omine ajatuksineni. Ainoa haave oli saada tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työpaikassa. Siksi projekti on vuosi vuodelta vain lisännyt ahdistusta ja sitä tunnetta etten ole saanut olla oma itseni. Kuten olen jo monesti kertonut, minulla on jo elämässäni ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää. Sellaiset ihmiset jotka eivät ole erityispiirteisiä eivät pysty asettumaan erityispiirteisen asemaan ja siihen miten sellainen ihminen ajattelee. Heidän mielestä ehkä on niin, että erityispiirteinen on jotenkin arka tai outo ja hän siksi viihtyy hyvin yksin, mutta niinhän se ei ole. Tiedän sen omista erityispiirteisistä lapsistani, koska ei ei heilläkään ole tarvetta jakaa ajatuksia ja elämäänsä itselle vieraiden ihmisten kanssa. Annetaan siis kaikkien olla sellaisia kuin ovat, kuten minäkin ja toivon että muut eivät halua enää yrittää muuttaa minua, koska se on sitä mikä mikä saa voimaan todella huonosti! Yhä on vain se yksi ja sama haave, saada tehdä itselle mieluisaa työtä osa-aikaisesti. Muun ajan haluan olla yksin ja niiden ihmisten kanssa, jotka ovat minulle ne rakkaimmaat ihmiset elämässäni! Kunpa tosiaankin olisitte kysyneet mielipidettäni ennen projetin aloitusta, olisi jäänyt monta tuskallista vuotta kokematta! Kysykää itseltänne te jotka annoitte luvan projektille, olisitteko itse halunneet joutua vastaavaan tilanteeseen kuin mihin minut asetitte, lupaa kysymättä ja kunnioittamatta sitä ollenkaan, mitä minä itse elämältäni halusin ja mitkä asiat olivat minulle tärkeimpiä omassa elämässäni! On suorastaan kuin rikollista toimintaa, jos muut olettavat tietävänsä paremmin kuin henkilö itse mikä on juuri hänen näköistään elämää! Osaatteko edes yhtään hävetä sitä, miten paljon rankkoja vuosia jouduin kokemaan teidän takia, jotka luulitte että olisitte hyväntekijöitä, mutta se oli aivan päinvastoin! Saitte aikaan pelkkää tuhoa monella tapaa alusta loppuun asti! Hävetkää jos edes sitä osaatte!

0

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
        Maailman menoa
        67
        2493
      2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
        Maailman menoa
        105
        2157
      3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
        Ikävä
        24
        2147
      4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
        Maailman menoa
        97
        2107
      5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
        Maailman menoa
        9
        2052
      6. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
        Suomalaiset julkkikset
        14
        1885
      7. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
        Luterilaisuus
        587
        1846
      8. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
        Maailman menoa
        107
        1843
      9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
        Maailman menoa
        18
        1660
      10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
        Suomussalmi
        41
        1433
      Aihe