Haluaisin soittaa, toivon, että sinäkin.
Että voisinkin vielä tulla luoksesi joskus jonnekin, kävellä vierellesi ja ihmetellä kuinka kaunis on se maailma, jossa sinä olet olemassa siinä lähelläni.
Älä välitä surustani, älä välitä pohjattomasta surustani. Jaa onni kanssani.
Ja hetken koko elämäkin.
Rakastan sinua. Rakastan niin kovin paljon, niin syvästi, hellästi, niin kovin paljon.
-minä
Jormalle jonnekin
18
279
Vastaukset
- Anonyymi
Haaveilen juuri samasta. Haluatko kertoa, että mistä suru?
- Anonyymi
Siitä, ettei olla yhteydessä, ettei hän pidä yhteyttä, ettei nähdä koskaan ja tunnen sydämeni hirveän yksinäiseksi.
- Anonyymi
Rakastan sua myös hyvin syvällä tavalla. Toivon, että voisit joskus jakaa suruasi kanssani. Jaettu suru on puolitettu suru, siinä missä jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Se, että surun tiedostaa, voi olla ensimmäinen askel taakasta luopumisessa. Missään tunteessa vellominen pitkitetyn ajan ei tee hyvää ihmiselle. ❤️
- Anonyymi
En minä onneksi enää vello missään, kunhan vain ovat, ne tunteet aina osa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä onneksi enää vello missään, kunhan vain ovat, ne tunteet aina osa minua.
❤️
- Anonyymi
T. Poika nimeltä Jormapäivi
- Anonyymi
Tänän kuuntelin biisiä, "kerroin kaiken jo kirjeessäin"
Hyvä biisi.
-minä -olen nainen
- Anonyymi
Hei Martta,
olisi mukava puhua, kuulla ihanan pehmeä äänesi.
Olisi mukava kävellä kanssasi, pitää kädestäsi hellästi kiinni, laittaa käteni takkisi alle, lämmitä minua rakas.
Olisi ihana istua vierelläsi ja halailla sinua.
Olisi ihana olla hetken sinun. - Anonyymi
Jännältä tuntui, kun alkoi niin kovasti kuumottamaan poskia, kun olin aloituksen tänne kirjoittanut...
Hyvää yötä rakas!
-minä - Anonyymi
Minullakin on suru. Alussa varsinkin se oli todella sydäntä polttava, riipaiseva suru.. Nyt se on suru, pohjaton suru minullakin.
Toivottavasti vielä saataisiin vielä nähdä, olla jossain kahdestaan.
Hyvää yötä rakas ❤️ - Anonyymi
Onkohan AI:tä molempi sukupuolia?
- Anonyymi
Asetan sormunstimen juurelle sen. 2,99 €
- Anonyymi
Katson sinua kaikella lempeydellä,
hyväksyvästi.
Olet vallaton,
mutta hurmaava —
kuin tuuli, joka ei kysy lupaa,
mutta tuo mukanaan raikkaan vapauden.
Sinussa on jotain kepeää ja kaunista,
joka ei tarvitse selityksiä.
Ole vain sinä,
se riittää —
ja enemmänkin. - Anonyymi
Mikä linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä linkki?
Ei ole aloittajalta ainakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä linkki?
Mutta multa voisi olla vaikka "tahdon olla sulle hellä"
-minä
- Anonyymi
Ihanaa illanjatkoa rakas. Katottais vaikka tuo John Wayne länkkäri yhdessä. 😘
Hyvää yötä, kun meet❤️
-minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1424427Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja583367Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v251885KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2311645Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2331237Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka251227Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1621136- 691116
- 62838