Toyota vain..

Anonyymi-ap

köyhille rikkaat ajaa saksalaisilla premium laatuautoilla.

94

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No enpä tiedä on se varallisuus kysymys pelkästään, vaan taitaa olla tyhmyys ja itsetunnon puute jos ostaa Toyotan.

      • Anonyymi

        No mutta jos naapureillakin on Toyota niin täytyyhän minunkin ostaa sellainen, ajo-ominaisuuksista viis, koska aina on ollut tapana ostaa tojotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos naapureillakin on Toyota niin täytyyhän minunkin ostaa sellainen, ajo-ominaisuuksista viis, koska aina on ollut tapana ostaa tojotia.

        ONHAN nämä terotot, toyotan omapoika , ja toyota myyjä, säälittäviä vinkuuvat köyhällistön toyotan perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONHAN nämä terotot, toyotan omapoika , ja toyota myyjä, säälittäviä vinkuuvat köyhällistön toyotan perään.

        Meidän taloyhtiössä on 32 asuntoa, 1 tojota. 2 Kiaa, loput euroopasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän taloyhtiössä on 32 asuntoa, 1 tojota. 2 Kiaa, loput euroopasta.

        Paljastit juuri sun kotilähiösi kerrostalossa enemmistö asukkaista Kela-tuilla elävää väkeä Pohjois-Afrikasta ja uskonto islam. Onnitteluni. Ei käy sääliksi.


      • Anonyymi

        Premium = laatuvaikutelma . Laatu tai kestävyys on sitten toinen asia . Ajan Pösöllä , sitä ei kaiketi premiumiksi lasketa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän taloyhtiössä on 32 asuntoa, 1 tojota. 2 Kiaa, loput euroopasta.

        Meijän taloyhtiössä vain saksalaisia laadukkaita premium autoja.


      • Anonyymi

        Enempi näyttäisi olevan toisinpäin. He joiden pitää egoaan korostaa ostaa niitä premiumeja.

        Toyota ja Volkkari ostetaan perheen jokapäiväiseen liikkumiseen, ei egon korostamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meijän taloyhtiössä vain saksalaisia laadukkaita premium autoja.

        Meillä vain EST-, LV, LT-, PL-, BG- ja UA-kilpisiä mustia saksanpremiumeja pihassa. Paikkakunta Vantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos naapureillakin on Toyota niin täytyyhän minunkin ostaa sellainen, ajo-ominaisuuksista viis, koska aina on ollut tapana ostaa tojotia.

        Toyotat ovat ajettavuudeltaan erinomaisia. Kysy vaikkapa Rovanperältä.


    • Anonyymi

      Ei se ole köyhä joka ostaa 55ke Toyotan. Se 55ke on sama 55ke ostaa sillä sitten minkä tahansa auton. Kannattaisi kerrata ala-asteen matikka.

      • Anonyymi

        Oi nyt tuli toyotan myyjä puhumaan matikasta mene sinnetoyota liikeen pöydän taakse valhtelemaan köyhille toyotasta ajan90 tuannen euron autollla löytyykö toyotalta edes tuon hintaista INIIN NEHÄN ON KÖYHIÄ AJAN .SAKSALAISLLA PREMIUM AUTOLLA.HAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi nyt tuli toyotan myyjä puhumaan matikasta mene sinnetoyota liikeen pöydän taakse valhtelemaan köyhille toyotasta ajan90 tuannen euron autollla löytyykö toyotalta edes tuon hintaista INIIN NEHÄN ON KÖYHIÄ AJAN .SAKSALAISLLA PREMIUM AUTOLLA.HAAAAAA

        Siis ajat 90ke maksaneella omalla autolla minkä ikä on alle 1 vuosi.

        Jos olet niin hyvä tuloinen, niin miksi ihmeessä käytät aikaasi itekmiseen jollain Tojo palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ajat 90ke maksaneella omalla autolla minkä ikä on alle 1 vuosi.

        Jos olet niin hyvä tuloinen, niin miksi ihmeessä käytät aikaasi itekmiseen jollain Tojo palstalla?

        Kerroppa mulle miten minun tulot,varallisuus vaikuttaa täällä olemiseen.


      • Anonyymi

        55ke Toyotan ostaa vaari +65v. joka on ikänsä ajanut Toyotalla ja eläkepäiville päästyään repäisee ja ostaa kalliin Toyotan. Kalliin auton omistaminen pelottaa vaaria ja kun kerra aina on kerrottu kuinka luotettava Toyota on, niin ei uskalla kunnon autoa ostaa, vaikka kaikissa on takuut jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi nyt tuli toyotan myyjä puhumaan matikasta mene sinnetoyota liikeen pöydän taakse valhtelemaan köyhille toyotasta ajan90 tuannen euron autollla löytyykö toyotalta edes tuon hintaista INIIN NEHÄN ON KÖYHIÄ AJAN .SAKSALAISLLA PREMIUM AUTOLLA.HAAAAAA

        Köyhät ajaa sakupaskoilla homppelipulkilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi nyt tuli toyotan myyjä puhumaan matikasta mene sinnetoyota liikeen pöydän taakse valhtelemaan köyhille toyotasta ajan90 tuannen euron autollla löytyykö toyotalta edes tuon hintaista INIIN NEHÄN ON KÖYHIÄ AJAN .SAKSALAISLLA PREMIUM AUTOLLA.HAAAAAA

        Hah, halpa katiska sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa mulle miten minun tulot,varallisuus vaikuttaa täällä olemiseen.

        Koska ajat velkarakkineella ja olet kateellinen muille.
        Sun premium vierailee verstaalla ja ei todella ole halpaa.
        Tee ylitöitä et saat huollet tehtyä.
        Minä voisin ostaa samanlaisen PREMIUM PASKAN kuin sinulla noin 30 % halvemmalla kuin sinä koska saan henkilökunta alennukset. Mutta huomaa! En osta sellaista. OSTAN AUTON JOKA TOIMII. Ja kestää. vaihdan 5 vuoden välein uuteen.
        Se että jostain kotterosta sanotaan premium on keino vain saada sinunlainen ostaja kuvittelemaan että maksamalla 90000e saat jotain mikä ei sit ole kuitenkaan sen rahan arvoinen.
        Autoin tossa vasta erästä tuttua joka oli mennyt ostamaan sika kalliin PREMIUMIN.
        Soitti sittten minulle että jos katsoisin mitä vikaa siinä on. Oli saku kottero.
        Tutkin sen vapaa ajalla. Vikaa oli niin paljon että korjaukseen iolisi mennyt enemmän kuin sen kotteron arvo oli. Tehtiin sit mitä suht kohtuu hinnalla pystyi ja helvetin kiireellä myyntiin./Vaihtoon. Joku lie ostanu sit Premiumin et pääsee kehumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät ajaa sakupaskoilla homppelipulkilla

        juurikin niin.


      • Anonyymi

        Ostin silmää räpäyttämättä 11/23 uuden RAV4 GR Sport-plugarin, maksoi 67 tonnia. On edelleen mahtava auto.


    • Anonyymi

      Hihihihihihiiiii. Juu puslia ja taka-akseleitq menee kuin näkkileipää. Ja artisti maksaa. Relax ei auta. Hihihihihihihih

    • Anonyymi

      Volvo on parasta mitä rahalla saapi.

      • Anonyymi

        Vai että kiinalaista romua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että kiinalaista romua.

        No katoppa missä toyotia valmistetaan KIINASSA KIINALAISTA ROMUA.


      • Anonyymi

        Volvo ruostuu nopeammin kuin Toyotat.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ja asentaja kollegat kertoo samaa. Kehu mun puolesta mitä katiskaa haluat. me Kokeneet asentajat jotka on töissä sakuromuja huotavissa korjaaamoissa emme aja noilla .


      • Anonyymi

        Etenkin se DKW


    • Anonyymi

      Kun meistä kukaan ei ole oikeasti rikas niin miksi tämä asia painaa aloittajan mieltä?

      Miksi aloittajalle on tärkeeä näyttää rikkaalta vaikkei sitä ole?

      Itselle auton valinnassa on tärkeää sekin että se ei herätä turhaa kateutta ja agressiota liikenteessä. Siksi autona on Volkkari tai Toyota. Ne hyviä autoja mutta ei yritä olla jotain mitä eivät ole enkä kuskikanaan halua näytellä jotain mitä en ole.
      Molemmilla merkeillä on hyviä autoja 50-70ke hintahaarukassa.

      Saahan sillä uuden premiuminkin mutta niissä maksaa turhaan brändistä.

    • Anonyymi

      Kyllä saksalaisella premiumilla ajavalla täytyykin olla ylimääräistä rahaa, että voi pitää auton ajokunnossa ja kaikki laitteet toimintakunnossa.

    • Anonyymi

      Aloittaja aivanoikeessa kylläpä meni joillakin tunteisiin mutta hyvä niin.

      • Anonyymi

        En tiedä tunteista mutta kokemuksesta voin sanoa, että Mersun ylläpito vaatii rahaa. C-Mersun 2019 korjauksiin mennyt tänä vuonna jo yli kolme tonnia. Kuskin istuinlämmitys rikki, äänimerkki mykkä, nox-anturit. Kilometrejä alle 100 tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tunteista mutta kokemuksesta voin sanoa, että Mersun ylläpito vaatii rahaa. C-Mersun 2019 korjauksiin mennyt tänä vuonna jo yli kolme tonnia. Kuskin istuinlämmitys rikki, äänimerkki mykkä, nox-anturit. Kilometrejä alle 100 tkm.

        Kertoi toijotan omapoika jolla on toyota jopa kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoi toijotan omapoika jolla on toyota jopa kaksi.

        Valitettavasti juttu on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tunteista mutta kokemuksesta voin sanoa, että Mersun ylläpito vaatii rahaa. C-Mersun 2019 korjauksiin mennyt tänä vuonna jo yli kolme tonnia. Kuskin istuinlämmitys rikki, äänimerkki mykkä, nox-anturit. Kilometrejä alle 100 tkm.

        Ennen nukkumaanmenoa, otanpa minäkin kantaa. Olemme vaimon kanssa käyneet kaksi kertaa katsomassa mrsua, olisiko se meidän auto ? vuonna 2011 tutkime A-sarjan mersua, löin pääni katon yläosaan, vaikka en ole pitkä. Koeajo paljasti heikkoudet. ostimme samasta liikkeestä parin viikon päästä Octavian ja olimme tyytyväisiä. Toinen kerta oli vuonna 2018 kun kokeilimme mesrun katumaasturia. ei napannut. Ostimme ensimmäisen Tiguanin. Kolmas menossa. Muistan yhden jutun, kun puhutaan Premiumista, olimme Itävallassa vuonna 1966, auto oli silloin Clio. Majoituimme St Gilgeniin, Gasthaus Zur Post. Taso varmasti riittää. Saksan entinen kansleri Helmut Kohl piti paikkaa lomapaikkanaan, kävi siellä yli 30 kertaa. Istuimme illalla järven rannalla syömässä, Kohl seurueineen söi lähettyvillä. Ei yhtään hävettänyt olla liikkeellä Cliolla. Sieltä matka jatkui Nizzaan. Pidin kirjaa matkoista. Tätä sanoisin oikeaksi Premiumikai. Rahat riittää kun ei ole mersua. Näin tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen nukkumaanmenoa, otanpa minäkin kantaa. Olemme vaimon kanssa käyneet kaksi kertaa katsomassa mrsua, olisiko se meidän auto ? vuonna 2011 tutkime A-sarjan mersua, löin pääni katon yläosaan, vaikka en ole pitkä. Koeajo paljasti heikkoudet. ostimme samasta liikkeestä parin viikon päästä Octavian ja olimme tyytyväisiä. Toinen kerta oli vuonna 2018 kun kokeilimme mesrun katumaasturia. ei napannut. Ostimme ensimmäisen Tiguanin. Kolmas menossa. Muistan yhden jutun, kun puhutaan Premiumista, olimme Itävallassa vuonna 1966, auto oli silloin Clio. Majoituimme St Gilgeniin, Gasthaus Zur Post. Taso varmasti riittää. Saksan entinen kansleri Helmut Kohl piti paikkaa lomapaikkanaan, kävi siellä yli 30 kertaa. Istuimme illalla järven rannalla syömässä, Kohl seurueineen söi lähettyvillä. Ei yhtään hävettänyt olla liikkeellä Cliolla. Sieltä matka jatkui Nizzaan. Pidin kirjaa matkoista. Tätä sanoisin oikeaksi Premiumikai. Rahat riittää kun ei ole mersua. Näin tänään.

        Tuli virhe vuosilukuun. Piti olla 1996. Olemme käyneet kolme kertaa kyseisessä paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen nukkumaanmenoa, otanpa minäkin kantaa. Olemme vaimon kanssa käyneet kaksi kertaa katsomassa mrsua, olisiko se meidän auto ? vuonna 2011 tutkime A-sarjan mersua, löin pääni katon yläosaan, vaikka en ole pitkä. Koeajo paljasti heikkoudet. ostimme samasta liikkeestä parin viikon päästä Octavian ja olimme tyytyväisiä. Toinen kerta oli vuonna 2018 kun kokeilimme mesrun katumaasturia. ei napannut. Ostimme ensimmäisen Tiguanin. Kolmas menossa. Muistan yhden jutun, kun puhutaan Premiumista, olimme Itävallassa vuonna 1966, auto oli silloin Clio. Majoituimme St Gilgeniin, Gasthaus Zur Post. Taso varmasti riittää. Saksan entinen kansleri Helmut Kohl piti paikkaa lomapaikkanaan, kävi siellä yli 30 kertaa. Istuimme illalla järven rannalla syömässä, Kohl seurueineen söi lähettyvillä. Ei yhtään hävettänyt olla liikkeellä Cliolla. Sieltä matka jatkui Nizzaan. Pidin kirjaa matkoista. Tätä sanoisin oikeaksi Premiumikai. Rahat riittää kun ei ole mersua. Näin tänään.

        Mersu oli huono kun löit pääsikattoon oliko se mersun vika aika löyhät perusteet sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu oli huono kun löit pääsikattoon oliko se mersun vika aika löyhät perusteet sulla.

        jos on Puupää-hattu niin ei riitä päätila Mesessä.


    • Anonyymi

      ethän vaan tarkoita auto joka syö öljyä ja vaihdelaatikot reistailee,täysiä paskoja saksalaiset

      • Anonyymi

        Kyllähän sen ymmärtää jos ei ole varaa muuhun kuin toyotaan toyotahan on köyhien ja eläkelläisten auto ymmärrän tuonkin jos ei ole paalua parempaan.


      • Anonyymi

        noita saa myytyä PREMIUMINA tuollaisille räksyttäjille kuin tuo kinneriään kehuva.
        DKW Eurooppalainen PREMIUM.Ressukalla ei oo paljo omaa elämää kun täällä räkyttää ja luulee et joku ois kade hänen sardiinipurkista. voi ressukkaa, Tyypillinen metsäfinni.
        Ei todella kä moisen kinnenrin touhut kateeksi. Meillä muilla on oma elämä. Ei tarvii olla huutamassa täällä enkä yleensä minäkään mut satuin tähän vähän vahingossa kun osui esiin toi kinnerinsä kehuja. Naurettavaa tuollainen toisten haukuskelu. Kuivaa korvantaukset ja kasva aikuiseksi


    • Anonyymi

      Vain n 300000 premium homppelipulkkaa kutsuttu huoltoon. Varoituksella älä parkkeeraa lähelle taloa tai talliin. Pulkka saattaa premiumisti palaa. Vittu mitä paskaa.
      Ja toinen sakumerkki. kaveri on huoltomiehenä eräässä Premiumroskaa myyvässä firmassa. Ei muuten aja itse koskaan niillä kotteroilla vaikka saisi aika paljon halvemmalla kuin muut. Syynä PASKA PREMIUM LAATU. En aja itsekkään noilla . Eikä moni tuntemistani huoltomiehistäkään. EN kehuskelisi mitään premiumia ihan siksi et noita joutuu valitettavasti työn vuoksi penkomaan.

      • Anonyymi

        Oisko linkkiä kyllä taas meni tunteisiin kaverin kaveri on hultomiehenä VALETTA NO HYVÄ KUN MENEE TOYOTA POITSUN TUNTEISIIN JA SYVÄLLE.HAAAAAAA


    • Anonyymi

      Aloitus on totte. Vain varakkailla on mahdollisuus ajaa saksalaisella autolla.
      Köyhän pitää ajaa luotettavalla ja arvonsa säilyttävällä ajoneuvolla.

      • Anonyymi

        On mukava ajella 90 tuhannen euron laatuautolla premium saksasta .EI RUOSTU VUOTEEN NIINKUIN TOYOTA EI TARVII KUULOSUOJAIMIA NIIN KUIN TOYOTAN MELUPESÄSSÄ LAATUA KOKO AUTO EIKÄ ÄMPÄRIMUOVIA NIINKUIN TOYOTA.NO YMMÄRRÄN TOYOTA MYYJÄÄ KÄYHÄN SE LUONNOLLE KOITA KESTÄÄ SITÄ MELUA.


      • Anonyymi

        Joo mutta köyhä joutuu joka päivä miettimään mihin rahat riittävät. Eikös se ahdista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta köyhä joutuu joka päivä miettimään mihin rahat riittävät. Eikös se ahdista?

        Voiko olla totta että Toyotan etumatka voi ottaa noin koville? Ollaam jo niin rikasta poikaa että ihan naurattaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla totta että Toyotan etumatka voi ottaa noin koville? Ollaam jo niin rikasta poikaa että ihan naurattaa!!

        Ei tarvitse olla rikas mutta rahaa kuitenkin riittävästi jokapäiväisiin tarpeisiin ja hieman ylellisyyteenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla rikas mutta rahaa kuitenkin riittävästi jokapäiväisiin tarpeisiin ja hieman ylellisyyteenkin.

        Vaikka saksalaisiin premium laatuautohin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mukava ajella 90 tuhannen euron laatuautolla premium saksasta .EI RUOSTU VUOTEEN NIINKUIN TOYOTA EI TARVII KUULOSUOJAIMIA NIIN KUIN TOYOTAN MELUPESÄSSÄ LAATUA KOKO AUTO EIKÄ ÄMPÄRIMUOVIA NIINKUIN TOYOTA.NO YMMÄRRÄN TOYOTA MYYJÄÄ KÄYHÄN SE LUONNOLLE KOITA KESTÄÄ SITÄ MELUA.

        Haha!Erästäkin premiumia käytetään verstaalla jo puolen vuoden ikäisenä kun alkaa ruostua. Ei ajele asentajat sen merkkisellä premiumilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha!Erästäkin premiumia käytetään verstaalla jo puolen vuoden ikäisenä kun alkaa ruostua. Ei ajele asentajat sen merkkisellä premiumilla

        Kuulin tämän esson paarin nurrkapöydässä muilta toyota peräkammarinpojilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha!Erästäkin premiumia käytetään verstaalla jo puolen vuoden ikäisenä kun alkaa ruostua. Ei ajele asentajat sen merkkisellä premiumilla

        Uusi automerkki tullut toyota omapoika lanseerannut ERÄS PREMIUM MISSÄ VALMISTETAAN.


    • Anonyymi

      Sinä olet köyhä toyotisti jota ei todellakaan naurata.Vain köyhät ajaa toyotalla kun ei ole varaa parempaan sekin on totuus.

      • Anonyymi

        Se on totta, että ihminen joka ei halua istua päivätpitkät Autokorjaamolla luettamassa vikakoodeja ja rassauttamassa uudehkoja autoja hankkii tojotan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että ihminen joka ei halua istua päivätpitkät Autokorjaamolla luettamassa vikakoodeja ja rassauttamassa uudehkoja autoja hankkii tojotan..

        Toytistit istuu hitsarin pakeilla kun toyotaan hitsataan viisineliötä uutta peltiä sitten massaus virmalle hiekkapuhallus ja massa perse puuduksissa.haaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toytistit istuu hitsarin pakeilla kun toyotaan hitsataan viisineliötä uutta peltiä sitten massaus virmalle hiekkapuhallus ja massa perse puuduksissa.haaaaaaaaa

        Mulla on liki 20 vuotias tojota, eikä kertaakaan ole hitsattu!!! Eikä kertaakaan ole vikavalot vilkkuneet. Eikä muutakaan remonttia ole tehty..


    • Anonyymi

      Ei oikeastaan mitään ihmettä.
      Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sinulle totuus.MITÄ IHMETTÄhttps://www.is.fi/autot/art-2000010573482.html

        Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiöitten tilastot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiöitten tilastot.

        Pikkuhitleritkin jo tietää että että kummalla tutkimuksella on polttava tarve huijata ja vetää kotiinpäin. Aika tuoreessa muistissa on vielä linnatuomio tarkoituksellisesta ja törkeästä huijaamisesta kun konsernia yritettiin Toyotan edelle suhmuroinnin suosta kammeta. Ei ihan mennyt niinkuin Strömsössä? Oliko se Adac joka myös kärähti jostain manipuloinnista, muistinko oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuhitleritkin jo tietää että että kummalla tutkimuksella on polttava tarve huijata ja vetää kotiinpäin. Aika tuoreessa muistissa on vielä linnatuomio tarkoituksellisesta ja törkeästä huijaamisesta kun konsernia yritettiin Toyotan edelle suhmuroinnin suosta kammeta. Ei ihan mennyt niinkuin Strömsössä? Oliko se Adac joka myös kärähti jostain manipuloinnista, muistinko oikein?

        Kyllä, kun Hinausauton lavalle katsoo niin poikkeuksetta siellä on Saksalainen menopeli.. en muistakkaan milloin siellä olisi ollut Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kun Hinausauton lavalle katsoo niin poikkeuksetta siellä on Saksalainen menopeli.. en muistakkaan milloin siellä olisi ollut Toyota.

        Vw, Renault ja Opel, aika usein näkyy olevan saanut kyytiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiöitten tilastot.

        TÄSSÄ TOTUUS.https://www.is.fi/autot/art-2000010573482.html


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ja niitä sun premiumia työkseen korjailevat asentajat ajaa ihan jollain muulla kuin jollain sun premiumiksi kehumallasi kotterolla.

    • Anonyymi

      Ei pie paikkaansa.

    • Anonyymi

      siinäki yksi velka kotterolla ajava räkyttää. Mun ajokki on takuulla kalliimpi kuin sun "premium" kinneri. Eikä ole velkakiessi.
      Toki aika vähän tarviin ajella kun pääosin niin koti kuin ulkomaan matkatkin tehdään omalla koneella.

      • Anonyymi

        Onko toyotan omallapojalla toyota merkkine lenskari.hiiiiii


    • Anonyymi

      Tuntuu kateellisia olevan kun ajelen 70-luvun kunnostetulla Corollalla.

    • Anonyymi

      On ollut autoja ladasta mersuun ,eikä ole potenssiin vaikuttanut.

    • Anonyymi

      Köyhällä ei ole vara pitää autoa.

    • Anonyymi

      Ei se köyhille ole, vaan kommareille.

      • Anonyymi

        Siksipä mulla on myös skoda


    • Anonyymi

      Totta tuokin

    • Anonyymi

      Kaikki järkevät ihmiset ajaa laadukkailla saksalaisilla huippu hienoilla premium laatuautoilla.Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Eihän kukaan aja ruosteisella japanilaisella huojuvalla kikkareella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan aja ruosteisella japanilaisella huojuvalla kikkareella.

        On se mukava haistella saksalisessa premium laatuautossa aidon nahkan tuoksua kun toyotassa haisee turkkilainen muovinen mahorkka.yök,yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mukava haistella saksalisessa premium laatuautossa aidon nahkan tuoksua kun toyotassa haisee turkkilainen muovinen mahorkka.yök,yök

        Yäk mahorkan haju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk mahorkan haju.

        TOYOTA TURKKILAINEN RUOSTEPESÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOYOTA TURKKILAINEN RUOSTEPESÄ

        "Ei haukku haavaa tee" siitä huolimatta Toyotaa myydään Suomessa eniten, niinkuin Maailmallakin ja siitä syystä Toyota on Maailman suurin Autovalmistaja.


      • Anonyymi

        kyllä bmw 330e mulla...


    • Anonyymi

      Ainakin Wartburg on saksalainen premium luokan laatuauto. Onhan se Trabantkin?

      • Anonyymi

        Hii hii KYLLÄ MENEE TEROLLA TUNTEISIIN HYVÄ NIIN.


    • Anonyymi

      Summary: VAG factories in former Eastern Bloc countries
      Country Main Brands/Plants Focus
      🇨🇿 Czech Republic Škoda Auto (Mladá Boleslav, Kvasiny, Vrchlabí) Cars, gearboxes
      🇸🇰 Slovakia Volkswagen Slovakia (Bratislava) Luxury SUVs, batteries
      🇭🇺 Hungary Audi Hungaria (Győr) Engines, cars
      🇵🇱 Poland VW Poznań & Września Vans, LCVs
      🇷🇴 Romania — (Suppliers only) Components
      🇷🇸 Serbia — (Suppliers only) Components
      🇭🇷 Croatia Porsche Engineering / Rimac EV tech & software

      Tältä pohjalta volkkari tekee ruostepesänsä itäblokin maissa.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pitäisi näyttää varakkaammalta kuin onkaan?

      Näyttämisen halu kertoo selvästä itsetunto-ongelmasta. Kannattaisia hankkia ammattiapua.

      • Anonyymi

        Miksi sitten yrität näytää.


    • Anonyymi

      ..rikkaat ja rikkaat ... Saksasta käytettyinä tuotuja 99 /100 ja voi perintömetsästäkin saada mersun .. mikäpä siinä , jos raatsii maksaa kilometriltä tuplasti .. tai enemmänkin , antaa palaa ..

      • Anonyymi

        Niin oletko rikas vai köyhä kun noin kovasti rupeat käymään kierroksilla ilmeisesti ajat toyotalla


    • Anonyymi

      On niille köyhille muitakin.

      • Anonyymi

        Köyhät ajaa toyotalla rikaat saksalaisilla premium laatuautoilla jotka kestää isältä pojan pojalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät ajaa toyotalla rikaat saksalaisilla premium laatuautoilla jotka kestää isältä pojan pojalle.

        Kyllä on mukava ajella saksalaisella huipuun varustetulla saksalaisella premium autolla RIKKAANA.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on mukava ajella saksalaisella huipuun varustetulla saksalaisella premium autolla RIKKAANA.

        Köyhät kyykkyyn.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kalliimmat Saksalaismerkit on joko Yritysten tai Leasinyhtiöiden nimissä...harva uskaltaa ostaa omakseen koko vikapesää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

      Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      84
      10471
    2. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

      "Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      135
      8727
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

      vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      6047
    4. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

      näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      60
      4208
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

      Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      48
      4195
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

      sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      80
      4040
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

      mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      50
      3699
    8. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

      Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      67
      3139
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

      ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      7
      3087
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

      "Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      62
      2922
    Aihe