Miksi tuohon noin tärkeän asian kuin mielenterveys kertomiseen on valittu tai tunkenut noin huonosti suomea puhuva henkilö ? Jättää lähes kaikista sanoista lopun lausumatta. On todella rasittavaa kuunneltavaa. Aihe kyllä tärkeä mutta kun täytyy kokoajan pinnistellä mitä hän yrittää sanoa.
Jasmin Voutilainen podcast
18
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro asiasi selkosuomella.
- Anonyymi
Sen näköinen tuo raiskaaja on ettei muuten varmasti naista saisikaan.
- Anonyymi
Tuosta podcastista voi olla montaa mieltä. Ei ihan puolueeton.
- Anonyymi
Ollaanpa sitä nyt hiljaa, kun osuu tuulettimeen.
- Anonyymi
Nuori nainen lähti oman käden kautta ja se on kyllä todellakin hyvin ikävä asia.
- Anonyymi
Hirveetä diibadaata tuo podi. Kun apua ei saa niin ei saa. Tiedän monta jotka suunnittelee samaa. On autettu. On haettu apua. On tämä hirveää elämän tuhlausta kun jengi ei jaksa elää. Olemme väsyneitä tähän touhuun.
- Anonyymi
Kiitos ja asiaa todellakin kirjoitit 🪷.
- Anonyymi
Ei ole helppoa nyky nuorisolla, on kovat odotukset ja ei ole töitä ja kuitenkin ovat opiskelleet monia vuosia ammattiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole helppoa nyky nuorisolla, on kovat odotukset ja ei ole töitä ja kuitenkin ovat opiskelleet monia vuosia ammattiinsa.
Totta kirjoitit ja korkeakoulun suorittaneita on 6000 henkilöä kortististossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kirjoitit ja korkeakoulun suorittaneita on 6000 henkilöä kortististossa.
Voi pirussa ja onko toi todellakin totta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pirussa ja onko toi todellakin totta ?
Nuorilla ei muutenkaan mene hyvin. On paljon psyykkisesti sairastuneita ja jääneet jo 35 vuotiaana sairaseläkkeelle.
- Anonyymi
Minusta kaikkeen etsitään aina selitystä. Mummo kuoli ja vanhemmat erosivat. Aika normaalia surun aihetta mutta useimmat eivät silti hyppää kerrostalosta alas. Ehkä päässä oli vain vikaa joka oli jäänyt kunnollista diagnoosia vaille.
- Anonyymi
Paljon tehdään itsemurhia ja eivät näy tilastoissa ja lööpeissä päivittäin, koska eivät ole julkisuudessa olevia henkilöitä.
- Anonyymi
Miksi räävitään nuoren kuolemalla. Jotain kunnioitusta.
- Anonyymi
Olen ihan alussa kuuntelemassa podcastia. Minkälainen Jasnmin oli? Se oli niin etevä, se osasi niin paljon, se oli niin kiinnostunut, se harrasti niin paljon jne. Tähän mennessä ei ole tullut yhtään ainoaa tunnetta tai luonnetta kuvaavaa sanaa. Mietin, jos minä kertoisin omasta tyttärestäni, se olisi vain tunne sanoja. Minä en ymmärrä, kuulostaa tosi oudolta - en tiedä jaksanko kuunnella enempää.
- Anonyymi
Oikeastaan - voin tuon kuunneltuani vain sanoa, en yhtään ihmettele, jos nuorilla on ongelmia. Et - Luoja - sinä ole sinun päteminen, sinun pystyminen, sinun tekeminen, sinun lahjakkuus, ja jos olisit, sinä olisit vain ohjelmoitu robotti.
Tuleeko myöhemmin esiin, että joku kysyisi Jasminilta, mutta miltä sinusta tuntuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan - voin tuon kuunneltuani vain sanoa, en yhtään ihmettele, jos nuorilla on ongelmia. Et - Luoja - sinä ole sinun päteminen, sinun pystyminen, sinun tekeminen, sinun lahjakkuus, ja jos olisit, sinä olisit vain ohjelmoitu robotti.
Tuleeko myöhemmin esiin, että joku kysyisi Jasminilta, mutta miltä sinusta tuntuu?Sanon vai, vanhempina meidän ei kuulu kasvattaa kilttejä lapsia, ei hyviä lapsia, eikä eteviä lapsia, vaan itsensä kanssa toimeen tulevia aikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon vai, vanhempina meidän ei kuulu kasvattaa kilttejä lapsia, ei hyviä lapsia, eikä eteviä lapsia, vaan itsensä kanssa toimeen tulevia aikuisia.
Tehkää se - saatte tyttärenne ymmärtämään, ettei elämä ole geelikynnet ja ripsihuolto. En väitä, että itse olisin onnistunut, mutta se olisi ollut ihanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154