Jotain feelua tuossa naisessa täytyy olla kun ei pysy suhteissaan ja kokoajan esillä jos minkä syyn takia. Nyt kannattais jo rauhoittua jottei läiky yli.
Suvi Hartlin
28
250
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis nainen ja luomu. Saa kehuja miehiltä ja ei ole miesten elätti.
- Anonyymi
No niistä kyllä saa pisteitä mutta .......
- Anonyymi
Suvi osti juuri itselleen omakotitalon ja tekee siihen pientä remonttia. Suvi saa miehen kuin miehen on fiksu ja omilla tuloillaan hyvin toimeen tuleva itsenäinen nainen.
- Anonyymi
Onhan Suvi Hartlin ollut missi ja vieläkin on missin mitoissa oleva ja on kaunis kasvoiltaankin.
- Anonyymi
En ymmärrä aloituksentekijää koska Suvilla on ollut yksi pitkä suhde ja sitten toinen lyhyempi suhde. Ei tuossa paljon ole. Mutta Suvilla on ollut myös vainoaja joka on nyt saanut tuomion. Joku mies joka on sanonut että haluaa tuhota Suvin elämän.
- Anonyymi
Ei vainooja tarvitse mitään syytä koskaan. Haukkuu ja keksii omia valheita päästään ja näkee näkyjä ja kuulee ääniä.
- Anonyymi
Eipä se nyt ihan noin ole mennyt.
- Anonyymi
Totta sama vainooja on ainakin tällä palstalla, kuin Martinalla. Tekee järkyttäviä aloituksia ja onneksi tietenkin ne poistuu heti pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta sama vainooja on ainakin tällä palstalla, kuin Martinalla. Tekee järkyttäviä aloituksia ja onneksi tietenkin ne poistuu heti pois.
Raivoaa ja haukkuu Suvia ja aivan kuin olisi oikeesti mustasukkainen Esko Eerikäisestä ja epäilee et on suhde Suvin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raivoaa ja haukkuu Suvia ja aivan kuin olisi oikeesti mustasukkainen Esko Eerikäisestä ja epäilee et on suhde Suvin kanssa.
Kauniita naisia haukutaan ja hyvin menestyneitä ja rumat naiset aina säästyvät kaikista pakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita naisia haukutaan ja hyvin menestyneitä ja rumat naiset aina säästyvät kaikista pakasta.
Haukkuja ollut Martina Aitolehden kimpussa jo 25 vuotta ja jatkuu edelleen vuodesta toiseen sen valheet ja keksityt valheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuja ollut Martina Aitolehden kimpussa jo 25 vuotta ja jatkuu edelleen vuodesta toiseen sen valheet ja keksityt valheet.
Ei kannata luulla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata vetää Martinaa tähän mukaan kun kyse on aivan toisesta henkilöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se onkin ja Esko on kertonut itse, millainen sekopää naisen kanssa on ennen Martinaa seurustellut.
- Anonyymi
Eihän aloittaja mitään haukkunut vaan totesi asioita. Lukekaa tarkemmin. Ja totta on että naama kuluu jos joka asiasta toitottaa lehdissä. Esim Vappu .....
- Anonyymi
Suvi on oikeesti todella ihana ihminen ja ei koskaan ole sanonut kenestäkään pahaa sanaa, tai haukkunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvi on oikeesti todella ihana ihminen ja ei koskaan ole sanonut kenestäkään pahaa sanaa, tai haukkunut.
Mistä siis tunnet tään Suvi Hartlin?
- Anonyymi
Niin. Sitä tässä kysellään.
- Anonyymi
Sitä minä en missään nimessä kuitenkaan kerro suomipalstojen sopuleille koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minä en missään nimessä kuitenkaan kerro suomipalstojen sopuleille koskaan.
Miesten mieleen on Suvi Hartlin. On ahkera ja itsenäinen hyviin tuleva ja vielä kaunis nainen. Ei turpohuulia ei silikoonipusseja ihonsa alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten mieleen on Suvi Hartlin. On ahkera ja itsenäinen hyviin tuleva ja vielä kaunis nainen. Ei turpohuulia ei silikoonipusseja ihonsa alla.
Ei taida ainakaan Suvi Hartlin huolia juoppoja tai huumeiden kanssa läträäviä miehiä koskaan lähelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida ainakaan Suvi Hartlin huolia juoppoja tai huumeiden kanssa läträäviä miehiä koskaan lähelleen.
Suvia olen aina ihailut ja on hän sen kyllä ansainutkin 💗.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvia olen aina ihailut ja on hän sen kyllä ansainutkin 💗.
Miksi ei Esko voisi rakastua Suviin, minusta he olisivat sopiva pari toisilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei Esko voisi rakastua Suviin, minusta he olisivat sopiva pari toisilleen.
Ottaisin mielelläni kyllä ton naisen, jos jo ei olisi jo oma muija elämässäni olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin mielelläni kyllä ton naisen, jos jo ei olisi jo oma muija elämässäni olemassa.
Makunsa on kullakin ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makunsa on kullakin ja hyvä niin.
Kyllä tuota naista mielellään pitäisin lakanoiden välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuota naista mielellään pitäisin lakanoiden välissä.
No varmasti moni muukin mies on samaa mieltä sinun kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmasti moni muukin mies on samaa mieltä sinun kanssasi.
Kiva seurata ja nähdä, millaisen miehen Suvi Hartlin nappaa vielä itselleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154