Sait tapettua ne tunteet. Ei enää samaa ole. Näkymättömyys myös helpottaa.
Jes, vihdoin
39
571
Vastaukset
- Anonyymi
Kummasti silti löysit ikäväpalstalle tien.
- AnonyymiUUSI
Loukkaavatko nämä palstasedän liukuvat tunteet sinua? Pienestä on elämä kiinni näin ollen
- Anonyymi
Onnea sille, sitten tuskin oli tunteita alun perinkään.
- Anonyymi
scooooooore
- Anonyymi
No niin!Voi sinnuu!
- Anonyymi
Just se näkymättömyys
- Anonyymi
Näin on. Toimii kuten suunniteltu!
- Anonyymi
Ekselent 👌🏻
- Anonyymi
narsisti kääntää kaiken päälaelleen.
Tunteipa hyvinki.
Sä olit eräänlaista viihdettä, vähä niiku kattois ku koira käy paskalla.- Anonyymi
Sulla ei vissiin aapee JA palstasetä ole kovin hehkeä päivä tänään tämän toisen ulottuvuuden todellisuutesi palstan suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei vissiin aapee JA palstasetä ole kovin hehkeä päivä tänään tämän toisen ulottuvuuden todellisuutesi palstan suhteen
Sama koskee näitä jotka nolaa itsensä mumisemalla toistuvasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee näitä jotka nolaa itsensä mumisemalla toistuvasti
Esim pari jää selvästi nimenomaan yhden palstasedän aloituksen alle spämmäämään kuin elämä ois just siitä kiinni
- AnonyymiUUSI
juuri jotain tuollaista..
- Anonyymi
Tarkoitat näkemättömyys. No, vain luuserit luovuttaa.
- Anonyymi
Ei siinä hommassa tunteita tarvita, vaihtaa kohdetta jos alkaa tunteita tulemaan.
- Anonyymi
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Sinua taitaa oikeasti ahdistaa nämä palstaäijän jutut ja käytät jokaista aloitusta mittarina jollekin tilanteelle
- Anonyymi
Seuraavaan näkemiseen saakka tunnet noin.
- Anonyymi
Lippu salkoon!
- Anonyymi
Ikävä kyllä tunteita ei pysty tappamaan mutta jopa tunteetkin muuttaa ajan kanssa muotoaan
- Anonyymi
Olet niin syvästi pakkomielteinen että sieltä ne pulpahtaa esiin milloin hyvänsä
- AnonyymiUUSI
Ai onko palstasetä oikein syvästi pakkomielteinen, yksäri? Sitä sinun taikaponitunnistetta ei tarvi erikseen vaan tämä överi kielikuva riittää
- Anonyymi
Ei vaan sä sait tapettua mun tunteet mut kukapa pyyteetöntä rakkautta muutenkaan haluaisi. Jatkossa se menee heille jotka ymmärtävät sen arvon.
- Anonyymi
Ei niitä niin vaan tapeta! Tunteet kuolee, jos mitään aitoa ei ollutkaan!
- Anonyymi
Haaveet kaatuu niin usein...
- AnonyymiUUSI
Niin se laulukin meni.
- AnonyymiUUSI
Usein jos on rakastunut kunnolla, niin tunteet palaa voimakkaina, jos törmää kohteeseen jossain. Tottakai hiljaisuudessa ja näkemättömyydessä tunteet jäävät taka-alalle ajan kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita välttämättä, että rakkaus olisi kadonnut. Varsinkin, jos molemmat vapaita ja näkevät toisensa jossain. Ihminen sopeutuu kyllä, mutta tunteet elävät aika omaa elämäänsä.
- AnonyymiUUSI
Siksi en pyrikään törmäämiseen. Minä olen sinkku ja käsittääkseni hän on varattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi en pyrikään törmäämiseen. Minä olen sinkku ja käsittääkseni hän on varattu.
Meillä molemmat on varattuja. On hyvin raskasta tavata toinen kumppaninsa kanssa. Siksi olen pyrkinyt välttelemään. Tosin ajattelin että asia pitäisi piakkoin normalisoida ja saada välit asiallisiksi. Ehkä jo tässä kuussa, jos tulee tilaisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oi oi, no siinä tapauksessa tulet kohtaamaan toisen, joka on juuri sinulle räätälöity.
- AnonyymiUUSI
Eipä ole ollut rakastumisen tunteita keneenkään lähes pariinkymmeneen vuoteen!
- AnonyymiUUSI
Ikävä palstaa et unohtanut kuitenkaan pölvästi
- AnonyymiUUSI
Sanavalinnoista huolimatta aloitus ei multa.
- AnonyymiUUSI
näin on räkänokka
- AnonyymiUUSI
Sanotaan näin. Mitä nopeammin kelkan suunta kääntyy, sitä enemmän kaikki on perustunut vain mielikuvituksen varaan - niin, tunteet ja mielikuvitus, tuulta nopeampi kääntymään. Livessä kelkka menee samaan suuntaan kuin tunteet ja kelkka on ainakin pysäytettävä jos haluaa muuttaa suuntaa.
- AnonyymiUUSI
Väärään mäkeen lähtiessä se kelkan vauhti kiihtyy, jolloin pysäyttäminen on aina vaikeampaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärään mäkeen lähtiessä se kelkan vauhti kiihtyy, jolloin pysäyttäminen on aina vaikeampaa.
Ellei jopa mahdotonta. Siinä on saattanut tulla töyssy jos toinenkin ja vähän puskaakin kaatua matkalla.
- AnonyymiUUSI
Edelleen höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat olla ilkeä jollekin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215