Jes, vihdoin

Anonyymi-ap

Sait tapettua ne tunteet. Ei enää samaa ole. Näkymättömyys myös helpottaa.

39

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummasti silti löysit ikäväpalstalle tien.

• Anonyymi
        UUSI

Loukkaavatko nämä palstasedän liukuvat tunteet sinua? Pienestä on elämä kiinni näin ollen

• Anonyymi

Onnea sille, sitten tuskin oli tunteita alun perinkään.

• Anonyymi

scooooooore

• Anonyymi

No niin!Voi sinnuu!

• Anonyymi

Just se näkymättömyys

• Anonyymi

Näin on. Toimii kuten suunniteltu!

• Anonyymi

Ekselent 👌🏻

• Anonyymi

narsisti kääntää kaiken päälaelleen.
      Tunteipa hyvinki.
      Sä olit eräänlaista viihdettä, vähä niiku kattois ku koira käy paskalla.

• Anonyymi

Sulla ei vissiin aapee JA palstasetä ole kovin hehkeä päivä tänään tämän toisen ulottuvuuden todellisuutesi palstan suhteen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei vissiin aapee JA palstasetä ole kovin hehkeä päivä tänään tämän toisen ulottuvuuden todellisuutesi palstan suhteen

Sama koskee näitä jotka nolaa itsensä mumisemalla toistuvasti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama koskee näitä jotka nolaa itsensä mumisemalla toistuvasti

Esim pari jää selvästi nimenomaan yhden palstasedän aloituksen alle spämmäämään kuin elämä ois just siitä kiinni

• Anonyymi
        UUSI

juuri jotain tuollaista..

• Anonyymi

Tarkoitat näkemättömyys. No, vain luuserit luovuttaa.

• Anonyymi

Ei siinä hommassa tunteita tarvita, vaihtaa kohdetta jos alkaa tunteita tulemaan.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinua taitaa oikeasti ahdistaa nämä palstaäijän jutut ja käytät jokaista aloitusta mittarina jollekin tilanteelle

• Anonyymi

Seuraavaan näkemiseen saakka tunnet noin.

• Anonyymi

Lippu salkoon!

• Anonyymi

Ikävä kyllä tunteita ei pysty tappamaan mutta jopa tunteetkin muuttaa ajan kanssa muotoaan

• Anonyymi

Olet niin syvästi pakkomielteinen että sieltä ne pulpahtaa esiin milloin hyvänsä

• Anonyymi
        UUSI

Ai onko palstasetä oikein syvästi pakkomielteinen, yksäri? Sitä sinun taikaponitunnistetta ei tarvi erikseen vaan tämä överi kielikuva riittää

• Anonyymi

Ei vaan sä sait tapettua mun tunteet mut kukapa pyyteetöntä rakkautta muutenkaan haluaisi. Jatkossa se menee heille jotka ymmärtävät sen arvon.

• Anonyymi

Ei niitä niin vaan tapeta! Tunteet kuolee, jos mitään aitoa ei ollutkaan!

• Anonyymi

Haaveet kaatuu niin usein...

• Anonyymi
        UUSI

Niin se laulukin meni.

• Anonyymi
      UUSI

Usein jos on rakastunut kunnolla, niin tunteet palaa voimakkaina, jos törmää kohteeseen jossain. Tottakai hiljaisuudessa ja näkemättömyydessä tunteet jäävät taka-alalle ajan kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita välttämättä, että rakkaus olisi kadonnut. Varsinkin, jos molemmat vapaita ja näkevät toisensa jossain. Ihminen sopeutuu kyllä, mutta tunteet elävät aika omaa elämäänsä.

• Anonyymi
        UUSI

Siksi en pyrikään törmäämiseen. Minä olen sinkku ja käsittääkseni hän on varattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en pyrikään törmäämiseen. Minä olen sinkku ja käsittääkseni hän on varattu.

Meillä molemmat on varattuja. On hyvin raskasta tavata toinen kumppaninsa kanssa. Siksi olen pyrkinyt välttelemään. Tosin ajattelin että asia pitäisi piakkoin normalisoida ja saada välit asiallisiksi. Ehkä jo tässä kuussa, jos tulee tilaisuus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi, no siinä tapauksessa tulet kohtaamaan toisen, joka on juuri sinulle räätälöity.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä ole ollut rakastumisen tunteita keneenkään lähes pariinkymmeneen vuoteen!

• Anonyymi
      UUSI

Ikävä palstaa et unohtanut kuitenkaan pölvästi

• Anonyymi
        UUSI

Sanavalinnoista huolimatta aloitus ei multa.

• Anonyymi
      UUSI

näin on räkänokka

• Anonyymi
      UUSI

Sanotaan näin. Mitä nopeammin kelkan suunta kääntyy, sitä enemmän kaikki on perustunut vain mielikuvituksen varaan - niin, tunteet ja mielikuvitus, tuulta nopeampi kääntymään. Livessä kelkka menee samaan suuntaan kuin tunteet ja kelkka on ainakin pysäytettävä jos haluaa muuttaa suuntaa.

• Anonyymi
        UUSI

Väärään mäkeen lähtiessä se kelkan vauhti kiihtyy, jolloin pysäyttäminen on aina vaikeampaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väärään mäkeen lähtiessä se kelkan vauhti kiihtyy, jolloin pysäyttäminen on aina vaikeampaa.

Ellei jopa mahdotonta. Siinä on saattanut tulla töyssy jos toinenkin ja vähän puskaakin kaatua matkalla.

• Anonyymi
      UUSI

Edelleen höpötystä.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi haluat olla ilkeä jollekin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      127
      5339
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4765
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      84
      3967
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3310
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1815
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      32
      1799
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1418
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1312
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      17
      1308
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      42
      1215
    Aihe