Miksi tahdoit tehdä niin?
Heitit pois rakkauden
13
714
Vastaukset
- Anonyymi
Ukkoasiko petät? Surkeita luuloja ...
- Anonyymi
Sepä rakkaus oli jo mennyttä jo aikoja sitten. Hyvästi.
- Anonyymi
No autosta autoon ja talosta toiseen... Kunnes seuraavaan jne. Siinä hyrynsalmelaisen naisen menneisyys ja tulevaisuus.
- Anonyymi
Älä unohda sitä lihavuutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda sitä lihavuutta...
Totta.
- Anonyymi
Läski .
- Anonyymi
Suopotkupallikisoissa roihahtanut kypsän iän rakkautemme pörähti nopeasti pieruväleiksi.
Odotin suhteeltamme paljon, mutta näin siinä nyt kävi, että ero tuli!- Anonyymi
Uutta putkeen.
- Anonyymi
Arsenaalin hulukki syöny semmoset hormonikuurit ettei enää ota eteen. Onhan se mieli maassa kun ei naista saa tyydytettyä
- Anonyymi
Onko hulukista kuvaa? Täällä olisi 69v neitonen maalta vapaana, oma talo ja pieni maatila löytyy, tarvitseisin riskiä isäntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hulukista kuvaa? Täällä olisi 69v neitonen maalta vapaana, oma talo ja pieni maatila löytyy, tarvitseisin riskiä isäntää.
Kuka se nyt vanhaa homevittuu.
- Anonyymi
Kuulemma kaapista rojautti ulos
- Anonyymi
Aloittajan ystävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512