Onkohan oikein pitää linja-autopysäkkiä kuorma-auton parkkipaikkana? Asia ei minulle kuulu mutta näkyy. Kysyn vain ystävänä.
Kuorma-aauto
21
855
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan sitä kuormuria joka on parkkeerattu Kukkokoulun kohdalla olevalle linja-autopysäkille?
- Anonyymi
Sitähän minä tarkoitan, kuten sinä hyvin tiedät, kun ollaan sama henkilö.
- Anonyymi
Sori vaan mutta 3 eri tyyppiä jo kirjottaa, tosin aihe taitaa olla tabu
- Anonyymi
Huhuu
- Anonyymi
Hohohohojjojobi
- Anonyymi
sine pite huoli ome asia
sine ei putu toiset pysäkki sinne
josseki pite nukku ja täste helppo matke jatke
azis - Anonyymi
On, kun busseja ei kulje enää.
- Anonyymi
Ei ole sallittu. Bussit kulkee edelleen.
- Anonyymi
Siinä kukkaa aenakaan nuku
- Anonyymi
Samaa ihmettelen kun puutavara-autoa säilytetään puutarhatiellä, varmaan vaikka vanhan mehevän p-alueelle voisi sen viedä eikä tukkia katua.
- Anonyymi
Mihinkä sen kuorkin änkeää?
- Anonyymi
Meijjä pihhaan. 50€ vuosisäilytys. Uuuh
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole kuljettajan tai yrityksen asia etsiä asiallinen pysäköintipaikka.
Ei tarvia koko kylän olla kuin Juventuksen piha.
- Anonyymi
Yhdystien yläpäässä kaatui 70-luvulla puutavara-auto kyljeljelleen, jarrujen pettäessä.
Runko siinä viäntyi. - Anonyymi
Pääsisinkö kyytiin?
- Anonyymi
Saanko ajaa?
- Anonyymi
Löytyykö lopullinen ratkaisu
- Anonyymi
Haluaisin olla täysperävaunu.
Kuka tuli peruuttamaan aisaan.
Läps, läps, pummmmm ja tappi lukittuu peräkärryyn, aaaah ich commmen............- Anonyymi
Saanko ajaa?
- Anonyymi
Miksi täällä kysely,mene kysymään kuskilta tai yritykseltä suoraan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609