Seksi vankilassa

Anonyymi-ap

Onko muita, joilla kokemuksia vankilassa harrastetusta seksistä?
Itse lusin 5 vuotta, ja jos ensimmäisiä kuukausia ei lasketa, niin seksielämä oli kyllä erittäin aktiivista. Yleensä lomilta tullaan pallit tyhjänä, mutta itselläni se meni päinvastoin.
Ja ennen kuin joku kysyy, niin kyllä, myös vartijoista kokemusta.

18

1276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro lisää, kiinnostaa kuulla. Itsellä kun ei ole kokemusta lusimisesta.

• Anonyymi

Mitä haluat tietää?
        Itse olin pääsääntöisesti imuri, toki kyllä itsekin helpotusta sain.
        Vain kahdesta kesävartijasta kokemusta, mutta vangeista sitäkin enemmän.
        Ensin kävi yksi vartija öisin sellissäni, seuraavana kertana tuli toinen vartija käytävään vahtimaan.
        Seuraavaksi molemmat tulivat selliini, ja tämä ujompi vartija tyytyi vain katselemaan.
        Olikohan neljäs tai viides kerta, kun sainkin molemmat patukat eteeni imettäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat tietää?
        Itse olin pääsääntöisesti imuri, toki kyllä itsekin helpotusta sain.
        Vain kahdesta kesävartijasta kokemusta, mutta vangeista sitäkin enemmän.
        Ensin kävi yksi vartija öisin sellissäni, seuraavana kertana tuli toinen vartija käytävään vahtimaan.
        Seuraavaksi molemmat tulivat selliini, ja tämä ujompi vartija tyytyi vain katselemaan.
        Olikohan neljäs tai viides kerta, kun sainkin molemmat patukat eteeni imettäväksi.

Onko vapautunut -ap- myös siviilissä samalla tavoin homoerootisissa tekemisissä miesten/ poikain kanssa?
        Vai altistiko 5-vuotta tähän siellä ehkä varsin yleiseen aktiivisuuteen vain niissä oloissa?
        Etkö siis missään vaiheessa ollut / joutunut eräänlaisessa hierarkiassa olleen pahimman "gangsterin panopuuksi" alistettuna?
        Jollaiseen asemaan päätyy uudet tulokkast noviisit tiettävästi ensi alkuun?
        Oliko näissä oloissa eräänlaista mustasukkaisuutta havaittavissa jos kundit jotka mieltyi toisiinsa lähinnä juuri seksin harjoittamisessa?
        Vai joutuiko jokainen jossain vaiheessa alistumaan muiden tahtoon?

Tuo vartija juttu ja osallisuus vaikuttaa erikoiselta!? Saitko erityiskohtelua näin ollen heidän puolelelta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vapautunut -ap- myös siviilissä samalla tavoin homoerootisissa tekemisissä miesten/ poikain kanssa?
        Vai altistiko 5-vuotta tähän siellä ehkä varsin yleiseen aktiivisuuteen vain niissä oloissa?
        Etkö siis missään vaiheessa ollut / joutunut eräänlaisessa hierarkiassa olleen pahimman "gangsterin panopuuksi" alistettuna?
        Jollaiseen asemaan päätyy uudet tulokkast noviisit tiettävästi ensi alkuun?
        Oliko näissä oloissa eräänlaista mustasukkaisuutta havaittavissa jos kundit jotka mieltyi toisiinsa lähinnä juuri seksin harjoittamisessa?
        Vai joutuiko jokainen jossain vaiheessa alistumaan muiden tahtoon?

Tuo vartija juttu ja osallisuus vaikuttaa erikoiselta!? Saitko erityiskohtelua näin ollen heidän puolelelta?

Siviilissä menee miehet sekä naiset.
        Mutta erikoista on se, että enemmän sain seksiä linnassa kuin siviilissä.
        Kertaakaan minua ei siis raiskattu, ja olin kaikessa toiminnassa vapaaehtoinen.
        Mustasukkaisuutta en havainnut, mutta johtunee siitä, että kaikki saivat mitä halusivat.
        Samassa talossa istui toinenkin imuri, mutta se teki sitä saadakseen kamaa, ja kuulema vikkelä kieli ei korvannut kulliin hankaavia hampaita.
        Itse toimin ilman vastalahjan toivoa, ja lisäksi käytin muitakin konsteja kuin vikkelää kieltä, niin totta kai spermat ohjautuivat minulle, eikä sätkivälle pirinarkille.
        En saanut vartijoilta erityiskohtelua, enkö sitä olisi halunnutkaan. Erityiskohtelua ei muut vangit hyvällä katsoisi.
        Toki sellaista pientä kieroilua oli, että kerrankin kun jouduin sellin jakamaan yhden idiootin kanssa, ja nämä kaksi kesäpamppua odottivat pallit turvoksissa suuta, niin minut haettiin "puhutteluun", eli tyhjään matkaselliin.
        Sormet paskassa ja spermat naamalla sitten takaisin omaan selliin.
        Ja aivan varmasti sellikaveri tiesi, mitä oli tapahtunut.

• Anonyymi

Upaa kun tuot tämän ja vankilan sisäiset siitokset esiin näin avoimesti. Kerro lisää!

• Anonyymi

Kyllä spede tietää buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä spede tietää buaahaa

Sinä voisit puolestasi kertoa millaista seksiä harrastetaan siellä Niuvan suljetulla!

• Anonyymi

Kuulemma mikä on linnassa veljeilyä, niin on siviilissä homoilua..

• Anonyymi

Tässä vuosia sitten tapasin Hesan Alppiharjun kadulla miehen joka kyseli missä on kuppila minne minäkin olin menossa. No menimme yhtä matkaa hän osti oluet, ja mullekin.
      Menimme parvelle istumaan vastakkain jossa tilaa enemmän.
      Jutektiin niitä näitä, hän kertoi olevansa rekkakuski nyt vapaa illassa, ajellut mm. Euroopassa jne..
      Tultiin siihen kun tämä kertoi oli ollut vankilassa - syystä johon emme menneet.
      Mies kertoi olleensa seksuaalisessa hyväksikäytön tilassa ja eräänlainen jonkun vankiryhmän yhteinen lutka!

Kysyin miten se voi tapahtua valvotuissa tiloissa että harrastetaan seksiä näin? Hän totesi ettei valvonta joka kolkkaan niissä tiloissa yllä. Yhteistä aikaa ilmeisesti oli mm. saunoessa ja ruokailuissa ym?
      Hän totesi että kun hänet alistettiin jatkuvasti naitavan rooliin oli lopulta seurauksena se mikä voi odottaakin. Hänen anaaliaukkonsa oli revähtänyt josta joutui sairaalaan operoitavaksi. Mistään hellistä hetkistä ei silloin ole kysymys ollut, kun joutuu jatkuvaan aktiin kaiken kokoisten kalujen kanssa!
      Mies ei kaikkia yksityiskohtia kertonut, kun kyselin niin hän totesi kylläpäs mua kiinnostaa nämä jutut! Ja toki niissä jotain jännää toki olikin, kun tämä kokemuksiaan kertoi.
      Sanoi että sittemmin vapauduttuaan roolit ovat vaihtuneet hän ei persettä itse anna enää.

Oli siis kuitenkin joko homo-tai biseksuaali jos ei sitten nämä em. vankila olot sitä saanut aikaan?
      Mies istui mua vastapäätä pöydässä.
      Totedmsi siinä tätä juttua kertoessaan hänellä seisoo... olin vähän rivona ittekin, ja sanoin saanko koittaa. Hän suostui ja koitin pöydän alitse housun päältä sillä tosiaan stondasi!
      Sanoi sitten että kyllä hän mua voisi naida jos tykkään!
      No en odottanut tällaista, mutta jotenkin hän vaistosi että mua kiinnostaa...
      En innostunut ehdotuksesta kun ajattelin miten mies työkseen kiertää maailmalla erilaisissa kohteissa ja kokenut vaikka mitä. Terveysriskiä saatoin ajatella eniten.
      Ja kun ei mies muutenkaan ollut tyyppiäni. Mutta jos olisi ollut kookkaampi alapäästään olisin ehkä halunnut ainakin nähdä sen?
      Livistin kun kerroin meneväni alas vessaan! Äijä jäi sinne!
      Ravintola oli sekalaisen populaation -Populus tuli mieleeni. WC tila oli erikoinen kaikkien yhteinen joku sekavessa jossa ei kyllä tehnyt mieli edes kusta!
      Ei mun paikka sanoisin vaikka muuten jotenkin "rupusakin" ym. suosiossa!?
      Tällainen kokemus tässä yhteydessä!

• Mustan isokullisen sellikaverina joutuisi varmaan olemaan nussittavana joka ilta

• Anonyymi

Tuntuisi varmaan hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuisi varmaan hyvältä.

No jos sitä kaipaat "jakorasia" hankkiudu n-krun kanssa rikokseen ja pääsette samaan selliin!
        Ei mahdotonta nytkään kun melkoiset % .t näitä on jo täysihoidossa kansan kustannuksella eri puolilla!

• Anonyymi

Kyllä sellaista aisaa kaipaa.

• Anonyymi

Vankiloissa missä vastakkaista sukupuolta ei tapaa, on itsetyydytys ollut kautta aikain hyvin yleistä. Niin myös yhdessä runkuttelu ja anaaliyhdynnät. Heikoin joutuu usein koko vankilan "yhteiseksi tytöksi" jota koko lössi vuoron perään panee perseeseen. Useimmiten ensikertalainen joutuu tämän paineen uhriksi.
      Näin luultiin käyvän myös Tukki-Taunolle, joka savotalla viinapullosta aiheutuneen riidan päätteeksi puukotti toisen savottamiehen hengiltä ja sai elinkautisen Kakolassa.
      Heti alkuun tuli vankilan kovin korsto ja otti Taunoa housuista kiinni mutta sekunnissa kääntyi Tauno ympäri ja veti korstoa turpiin. Korsto karjaisi:
      -Housut alas niin paan sinua perseeseen tytteli!
      Siitä Tauno ei tykännyt vaan otti korstoa kurkusta kiinni ja löi samalla tämän pään monta kertaa kiviseinään ennen kuin neljä vartijaa saivat Taunon irti miehestä.
      -Perkeleen kytät, pois heti! Minä tapan tuon eläimen, ettekö te saatanat tajua että se on perseilijä!
      - Paras Taunon vaan tottua talon tavoille, vastasi vartija.
      - Ettäkö täällä perseillään? Ei takuulla perseillä niin kauan kuin minä Tukki-Tauno täällä majalien seuraavat 15 vuotta! Tapan teidät kaikki enkä välitä vaikka kuolemaan minut tuomitsette, minun savotoilla kun ei perseillä!

Eikä sen jälkeen olla Kakolassa perseiltykään, muissa vankiloissa kyllä.

• Anonyymi

Hyvä hyvä savottojen erityisasiantuntija palli-paapan suora jälkeläinen toisessa polvessa!
        Onneksi touhu-Tauno ei ollut Rauno trollin Heinolan trans-homo-pedof- biukkelin palli-paapan pojanpojan poikaystävä vaikkakin "suojeluksessa"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä hyvä savottojen erityisasiantuntija palli-paapan suora jälkeläinen toisessa polvessa!
        Onneksi touhu-Tauno ei ollut Rauno trollin Heinolan trans-homo-pedof- biukkelin palli-paapan pojanpojan poikaystävä vaikkakin "suojeluksessa"!

Mitä yrität selittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä yrität selittää?

Tää kun ei ollu selitystä vaan suorastaan alibi!

• Anonyymi

Hulluja ja sekopäitähän vankiloissa vaan onkin...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5098
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      62
      3012
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2910
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2821
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      18
      1597
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1570
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1516
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      409
      1221
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1110
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      215
      981
    Aihe