Haluaisin tietoja suzuki gsx600f mimmonen pöyrä on ajettavuus,paljon tehoja,minkä hintaset vara osat?ym..
paljon on vakuutukset??
ja asiallisia vastauksia!!
suzuki GSX600F
4
4077
Vastaukset
- vastauksia
Jos en väärin muista (jostain syystä rekisteriote EI ollut lompakossa), niin 91-mallissa 84 kW, eli riittävästi pariksi vuodeksi vasta-alkajalle. Pisimmät päiväajomatkat ko. pyörällä 500-600 km ilman ongelmia - eli ajettavuus on hyvä. Vakuutus luokkaa 100€/ajo-kk (eli tyypillinen). Varaosista en osaa tarkkaan sanoa, mutta näppituntuma: kohtuulliset.
Yksi kpl. saattaisi olla myynnissä...- ja paino 209kg
ja öljy-ilma jäähdytys on vielä käytössä 2005
malleissa.
- TMJT
Teknistä tietoa löytyy ainaki täältä www.bikez.com. Ite oon ollu tyytyväinen, sopii kaikenlaiseen ajoon. On tullu ajeltua paljo myös 2-päällä eikä kovin paljo ees huomaa et joku olis kyytis ku pyörä kuitenki suht raskas 220-230 kg ja vääntöa kuitenki tarpeeksi. Kone on kestävä hyväksi havaittu rivi-4 (samoilla öljy/ilma jäähdytteisillä koneilla tehty vuosina 88-97) eli osia löytyy hyvin ja sopuhintaan (kulutusosia löytää ainaki kohtuullisesti).
- bernie
Ostin tuossa noin kuukausi sitten gsx600f:n vuosimallia -91 ja hyvältä vaikuttaa. Olen jo ajanut sillä päälle tuhat kilometriä ja se on kyllä miellyttävä matkakumppani. Koneen pitäis olla kestävä. Omastani kuuluu nokkaketjun rallatus kylmänä ja pienillä kierroksilla, mutta on kuulemma tavallista. Yleisesti Suzukeissa on hieman kalliimmat osat kuin muissa, mutta ei kovin. Vakuutukset on 600:ssa suht edulliset ja vanhoihin pyöriin saa yleensä vakuutuksesta alennuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927